Zakończone przetargi

Dostawa materiałów elektrycznych

Dostawa materiałów elektrycznych

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.09.25 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.09.25 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez min. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia odwołania, bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach; 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza pok. nr 5.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce; ul. Żeromskiego 5
  • Termin realizacji: Zamawiający materiały objęte niniejszym postępowaniem, będzie zamawiał sukcesywnie drogą faksową, jednak nie częściej niż raz w miesiącu, w dni robocze, w godz. 8÷14, z zastrzeżeniem, iż każda dostawa zostanie uzgodniona przez Wykonawcę, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, co do dnia i godziny dostawy. Termin każdorazowej dostawy: w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faksem. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt, do Magazynu UJK w budynku Rektoratu przy ul. Żeromskiego 5 w Kielcach. Termin obowiązywania umowy: 12 miesiące licząc od daty zawarcia umowy.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wymagania dot. gwarancji: -Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi przez min. 12 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania dokumentu odbioru, o którym mowa w paragrafie 3 ust. 6 projektu umowy. -Koszty przewozu uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie/wymiany na nowy nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport zapewnia Wykonawca. Ilość oraz rodzaj zamawianych materiałów elektrycznych została zawarta w formularzu cenowym stanowiącym zarówno szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również formularz rzeczowo- cenowy Wykonawcy. Podane ilości są ilościami szacunkowymi, które w trakcie realizacji zamówienia dostosowane będą do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości szacunkowe zostały podane przez Zamawiającego jedynie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych zamawianych materiałów w ramach ogólnej wartości umowy. Wartość umowy, nie może przekroczyć kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający materiały objęte niniejszym postępowaniem, będzie zamawiał sukcesywnie drogą faksową, jednak nie częściej niż raz w miesiącu, w dni robocze, w godz. 8÷14, z zastrzeżeniem, iż każda dostawa zostanie uzgodniona przez Wykonawcę, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, co do dnia i godziny dostawy. Termin każdorazowej dostawy: w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faksem. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt, do Magazynu UJK w budynku Rektoratu przy ul. Żeromskiego 5 w Kielcach.
  • Warunki udziału w postepowaniu: I.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1)Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: -wykonali/wykonują minimum dwie dostawy o charakterze i wartości brutto (każda z tych dostaw), o wartości nie mniejszej niż: 200 000 zł brutto każda; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2)Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. II.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. II.1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwie dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA!! Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane). II.2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga!!! A.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1.pkt. 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie II.2. II.3.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo. 2) Dowód wpłaty wadium. 3) Wypełnioną i podpisaną specyfikację cenową, na załączniku Nr 1 do Formularza Ofertowego Wykonawcy. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
  • Wadium: 5000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać: podatek VAT 23 %, koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. np. polecona,polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego Nr 23103015080000000803711003. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: http://ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php, jest bezpłatna
  • Cena specyfikacji: 5 PLN

Kod CPV i nazwa:
31 00 00 00 – 6 maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31 22 10 00 – 1 przełączniki elektryczne
31 51 00 00 – 4 żarówki elektryczne
31 68 00 00 – 6 elektryczne artykuły i akcesoria
31 68 20 00 – 0 wyroby elektryczne
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych w oryginalnie zapakowanych opakowaniach dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów elektrycznych pierwszego gatunku, fabrycznie nowych, posiadających, co najmniej 12 miesięczna przydatność do użycia licząc od daty dostawy poszczególnego asortymentu.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1.zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17/09/2012 r. pod numerem 350066-2012,
2.zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu: 17/09/2012 r.

mgr inż. Jolanta Jarząb, tel. (041) 349 72 76

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
Zapytania, prośba o wyjaśnienie treści SIWZ muszą być opatrzone nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy, który je stawia oraz sformułowane na piśmie i składane na adres:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego
w Kielcach
25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5,
Dział Zamówień Publicznych dot. DP/2310/188/12.
Zamawiający nie przewiduje zwołania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dot. treści SIWZ.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje– zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego– będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim, za wyjątkiem informacji, których treść jest podawana do wiadomości publicznej na stronie www.ujk.edu.pl zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych dokumentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 82 ust. 2. w języku polskim.