Zakończone przetargi

Dostawa naczynek do chromatografii cieczowej

Dostawa naczynek do chromatografii cieczowej

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.10.01 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.10.01 09:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 pokój 5 (Sekretariat Kanclerza)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tzn: dopuszcza się wydłużenie lub skrócenie terminu realizacji (termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, - zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia)
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1.Zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VII SIWZ. DOKUMENTY WYMAGANE OD OFERENTÓW: Do oferty muszą być dołączone nw. dokumenty: A.W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1)Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg Załącznika Nr 2 do SIWZ. B.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Dokumenty muszą być ułożone w podanej wyżej kolejności. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Uwaga: - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. B 2), - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: cena 100%
  • Specyfikacja: Specyfikacj Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest jako załącznik do niniejszego ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego; można odebrać ją w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowych (w takim przypadku do ceny SIWZ będzie doliczony koszt przestłki).
  • Cena specyfikacji: 4 PLN

powyżej 14 tys. euro

Uwaga:
Ogłoszenie zostało:
- przekazane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.09.2012r. pod numerem 359152 - 2012.
- zamieszone w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń w dniu 21.09.2012.
- zamieszczone na stronie www.ujk.edu.pl w dniu 21.09.2012r.

Alicja Wrzosek tel. 41 349 72 78