Zakończone przetargi

Roboty budowlane pn. Modernizacja pracowni medycznej w Instytucie Fizyki UJK w Kielcach

Roboty budowlane pn. Modernizacja pracowni medycznej w Instytucie Fizyki UJK w Kielcach

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.07.02 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.07.02 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (sekretariat Kanclerz), 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 40 dni licząc od dnia zawarcia umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 1200,00zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) na konto: Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Handlowy Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208 Na dowodzie przelewu należy wpisać „Wadium – roboty budowlane Instytut Fizyki ” Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, winna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać: 1) nazwę i adres: a) dającego zlecenie tj. Wykonawcy, b) beneficjenta gwarancji tj. Zamawiającego, c) gwaranta tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta - Zamawiającego zawierające oświadczenie: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust.1, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy zawartej z wykonawcą w szczególności w przypadku: - zmiany nazwy stron umowy, dane strony, jeżeli zajdzie zmiana w dokumentach rejestrowych; - zmiany koordynatorów, inspektorów nadzoru, numerów telefonów i faksów; - ilości zamawianych elementów jeżeli zajdzie okoliczność której nie można było przewidzieć, co może wiązać się ze zmianą wynagrodzenia wykonawcy tj. jego obniżeniem o wartość elementów które wyłączono z realizacji; - zamiany elementów robót, co może wiązać się ze zmianą wynagrodzenia wykonawcy tj. obniżeniem wynagrodzenia o wartość która będzie wynikać z kosztorysu różnicowego. - terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony umowy nie miały wpływu; - aktualizacji rozwiązań technicznych i technologicznych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; - podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców; przy czym, zmiana podwykonawcy musi być uzgodniona z zamawiającym; - stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy; - technologii wykonania prac, jeżeli na rynku zaistnieje możliwość nowszych, korzystniejszych rozwiązań.
  • Warunki udziału w postepowaniu: I.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tzn. wykonali minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji lub remontu pomieszczeń o wartości netto co najmniej 40 000,00 PLN każda; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. zatrudniają lub dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania w oparciu o art.24 ust.1 Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/ nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. II II. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie Wykonawcy zgodne z treścią art. 22 ust 1 Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ) b) wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, potwierdzających spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; d) oświadczenie że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o którym mowa w art. 24 ust. 1 Pzp (Załącznik Nr 4 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Pzp; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie II. 2, - litera b)– składa dokumenty lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Ponadto do oferty należy dołączyć: a) dowód wniesienia wadium ; b) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie do jej podpisania nie wynika wprost z dokumentów dołączonych do oferty; c) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców – pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oferta musi być podpisana w sposób prawnie zobowiązujący wszystkich partnerów; d) szczegółowy kosztorys ofertowy. 6. Dokumenty dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności.
  • Wadium: 1200 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: https://www.ujk.edu.pl, jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 48 PLN

Kod CPV i nazwa:

45000000-7 – roboty budowlane;
45442100-8 – roboty malarskie;
44112220-6 – podłogi z tworzyw sztucznych;
39515400-9 - rolety

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją pracowni fizyki medycznej ( sala nr 6 i 7 ) w Instytucie Fizyki , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w:
1.Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15/06/2012 r. pod numerem 204100- 2012,
2.siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu: 15/06/2012 r .

- Anna Kowalczyk , tel. (041) 349 72 77