Zakończone przetargi

CzI:świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia 2 budynków w Kielcach ul. Świętokrzyska. CzII : świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu terenów wokól 2 budynków

CzI:świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia 2 budynków w Kielcach ul. Świętokrzyska. CzII : świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu terenów wokól 2 budynków

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.09.14 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.09.14 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5 25-369 Kielce otwarcie ofert s siedzibie zamawiającego w pokoju nr 5a
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy
  • Wymagania: Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana:  osób realizujących przedmiot zamówienia,  podwykonawcy,  sposobu spełnienia świadczenia np. zastosowanie rozwiązań zamiennych, takich które nie spowodują rozszerzenia przedmiotu zamówienia, ale prowadzić będą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji poprzez zastosowanie materiałów równoważnych  zmiana harmonogramu – jeżeli zaistnieją okoliczności na które strony umowy nie miały wpływu przy dołożeniu należytej staranności, powodujące koniczność takiej zmiany każdorazowo taka zmiana musi być uzgodniona z zamawiającym ZAMAWIAJĄCY NIE ZAMIERZA ZAWRZEĆ UMOWY RAMOWEJ INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy. INFORMACJA DOTYCZĄCA WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PRO¬WADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKO¬NAWCĄ Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tzn. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ). Okres ważności koncesji nie może być krótszy niż okres realizacji zamówienia. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn. świadczył usługę ochrony przez okres co najmniej 12 miesięcy o war¬tości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda – dotyczy części I ; oraz w odniesieniu do części II wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości 12.000,00 zł brutto każda; (jedna usługa - oznacza usługę wykonywana na podstawie jednej umowy). 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: a) dysponują minimum jedną samochodową grupą interwencyjną (dostępną przez całą dobę) wyposażoną w sprzęt łączności bezprzewodowej; b) dysponują minimum 16 osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, pracowników odpowiednio przeszkolonych, niekaranych, posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U.z 2005r. Nr 145, poz. 1221, ze zm.), z aktualnymi (tzn. wystawionymi nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert) badaniami lekarskimi dopuszczającymi do pracy na stanowisku pracownika ochrony – dotyczy części I c) dysponują minimum 2 osobami do utrzymania terenów przyległych do budynków –dotyczy części II d) mają możliwość zamontowania systemu do wykonywania kontroli obchodów budynków przez pracownika ochrony i udostępnianie wyników za pomocą strony internetowej – dotyczy części I e) posiadają lub mają dostęp do bazy monitorowania na ternie Kielc – dotyczy części I f) posiadają lub mają dostęp do wydzielonej częstotliwości pasma radiowego, do obsługi połączeń pomiędzy bazą monitorowania a pracownikami ochrony g) posiadają certyfikat poświadczający wdrożenie systemu zarządzania jakością w zakresie ochrony mienia i obiektów (ISO, AQAP lub innego wystawionego przez uprawniony, niezależny podmiot). 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż : część I 150.000 PLN; część II 12.000 PLN; 2. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY¬KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ). 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa-nych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i do¬świadczenia (co najmniej dwie usługi) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ oraz załącze-niem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane) 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowie-dzialnych za świadczenie usług związanych z ochroną - dotyczy części I i dbałością o tereny przyległe do budynków- dotyczy części II wraz z in¬formacjami na temat ich kwalifikacji zawodo¬wych, doświadczenia i wykształcenia niezbęd¬nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz infor¬macją o podstawie do dysponowania tymi osoba¬mi, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 5) Oświadczenie Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6) Oświadczenie wykonawcy, że pracownicy ochrony posiadają aktualne (tj. wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu na składania ofert) badania lekarskie dopuszczające te osoby do pracy na stanowisku pracownika ochrony – dotyczy części I 7) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje samochodową grupą interwencyjną. 8) Oświadczenie wykonawcy, że ma możliwość zamontowania systemu do wykonywania kontroli obchodów pracownika ochrony i udostępniania wyników za pomocą strony internetowej 9) Oświadczenie wykonawcy, że ma dostęp do bazy monitorowania na terenie Kielc 10) Oświadczenie wykonawcy że ma dostęp do wydzielonej częstotliwości pasma radiowego, do obsługi połączeń pomiędzy bazą monitorowania a pracownikami ochrony 11) Kopię certyfikatu poświadczającego wdrożenie systemu zarządzania jakością w zakresie ochrony mienia i obiektów (ISO, AQAP lub innego wystawionego przez uprawniony, niezależny podmiot). 12) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 2. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio¬nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycz¬nych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko¬nawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub za¬świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego sie¬dzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, ma¬ją miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo¬spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczą¬ce niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastę¬puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są¬dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszka¬nia tych osób. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. 2-4 i 6- składa dokument lub dokumen¬ty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowied¬nio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, skła¬dek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnie¬nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) pkt. 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca za¬mieszkania albo zamieszkania osoby, której doku¬menty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania. 3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, jeżeli z treści dołączonych do oferty dokumentów nie wynika uprawnienie do jej podpisania.
  • Wadium: 3500 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest jako załącznik do niniejszego ogłoszenia; można ją odebrać w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym - w tym przypadku do ceny za SIWZ należy doliczyć koszt jej przesyłki na adres wykonawcy.
  • Cena specyfikacji: 20 PLN

powyżej 14000 euro ; poniżej 200 000 euro

UWAGA : powyżej podaną kwotę wadium łącznie za obie części; wadium wynosi :
część I 3.500,00 zł (słownie złotych : trzy tysiące pięćset 00/100) ; część II 300,00 zł (słownie złotych : trzysta 00/100);
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego:
UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bank Handlowy Warszawie S.A.
Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208.
Na dowodzie przelewu należy wpisać
„Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 172 /12 ”
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych 6.09.2012r. pod numerem 334810-2012.
Tego samego dnia ogłosznie ukazało się na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiajaćego i na stronie interentowej (wraz z SIWZ)

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Poniżej podaję treść pytań i odpowiedzi dotyczących ww. postepowania
Pytanie 1
W przedmiocie zamówienia pkt5 jest mowa o koniczności wywozu śniegu z miejsc wskazanych przez zamawiającego. Proszę o podanie/wskazanie miejsca wywozu śniegu oraz odległości jego transportu od obiektu
Odpowiedź :
Miejsce wywozu śniegu należeć będzie do wykonawcy; to gdzie będzie śnieg wywożony zależeć będzie od tego jaką zgodę uzyska od właściwych organów i z kim podpisze umowę na jego wywóz i składowanie.
Pytanie 2
Uwagi pkt5 - proszę podać sposób rozliczenia pobranej wody (sposób opomiatrowania).
Odpowiedź :
W przypadku kiedy wykonawca będzie chcał pobierać wodę z urządzeń zamawiajacego, będzie to możliwe po ustalenie opłaty ryczałtowej za korzystanie z wody.

ZAMAWIAJACY I NFORMUJE, ZE W ZAŁĄCZNIKU NR 6 -PROJEKT UMOWY DOTYCZĄCY OCHRONY PARAGRAF 7 UST.3 SKREŚLA SIĘ DOTYCHCZASOWĄ TREŚĆ I WPISUJE SIĘ : "3) W PRZYPADKU WYCIEKU BĄDŹ UTRATY DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH W CHRONIONYCH BUDYNKACH ZAMAWIAJĄCEGO Z WINY WYKONAWCY W WYSOKOŚCI 5% WARTOŚCI UMOWY BRUTTO OKREŚLONEJ W PAR.3 UST.1 ZDANIE DRUGIE UMOWY."

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10.09.2012r. o godzinei 10:00 odbyło sie spotkanie z wykonawcami w którym uczestniczyli pzredstawiciele 3 firm. W trakcie spotkania przedstawiciele wykonawców obejrzeli budynki i teren przyelgły do nich.
Zadano poniższe pytanie:
czy wykonawca inwestycji udzielił gwarancji na rośliny?
Odpowiedź : Tak.

Barbara Kotras