Zakup usług rekreacyjno-sportowych
Zakup usług rekreacyjno-sportowych
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2012.11.23 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2012.11.23 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 pok nr 5 (sekretariat Kanclerza UJK) 25-369 Kielce
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce, ul Żeromskiego 5
- Termin realizacji: 12 miesięcy
- Wymagania: 1.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych 2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych 3.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy
- Warunki udziału w postepowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną usługę , o charakterze odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponują obiektami sportowo - rekreacyjnymi na terenie całej Polski, a w szczególności na terenie Województwa Świętokrzyskiego – minimum 25 obiektów, umożliwiających korzystanie z wielu form sportu i rekreacji, a w szczególności: basenu, siłowni, aerobiku, rowerów stacjonarnych, zajęć fitness, pilates, sauny, groty solnej oraz jogi d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1. jest niezgodna z ustawą; 2. jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6. zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp: 1). Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzone wg. załącznika Nr 3 do SIWZ. 2). Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa o wartości 200.000 zł brutto) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (zamawiający wymaga aby wykonawca podał pełne daty tj. dzień, miesiąc, rok) i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. 3) Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje obiektami sportowo-rekreacyjnymi na terenie całej Polski oraz minimum 25 obiektami sportowo-rekreacyjnymi na terenie województwa Świętokrzyskiego, umożliwiającymi korzystanie z wielu form sportu i rekreacji , a w szczególności z : basenu, siłowni, aerobiku, rowerów stacjonarnych, zajęć fitness, pilates, sauny, groty solnej oraz jogi. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 2. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór- załącznik Nr 2 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Uwaga!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: VIII.2. pkt. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 3.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium 2) Wypełniony formularz ofertowy 3) zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)
- Wadium: 15000 PLN
- Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg poniżej podanego kryterium: Kryteriami wyboru oferty będą: 1.Cena brutto za miesięczny abonament pracownika i członka rodziny pracownika -50% 2.Cena brutto za miesięczny abonament osoby towarzyszącej -15% 3.Cena brutto za miesięczny abonament pracownika i członka rodziny pracownika korzystających wyłącznie z basenów -20% 4.Cena brutto za miesięczny abonament dla osoby towarzyszącej, korzystającej wyłącznie z basenów – 10% 5.Dodatkowe formy rekreacyjne i sportowe jakie wykonawca zaproponuje w swej ofercie w ramach abonamentu - 5 % W tym kryterium zamawiający przyzna po 1 punkcie za każde dodatkowe zajęcia sportowe i rekreacyjne np. taniec, nordic walking, masaż, roll masaż itp. - maksymalnie 5 pkt. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria wyboru ofert. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: 1. oferta z najniższą ceną brutto za miesięczny abonament dla pracownika i członka rodziny pracownika otrzyma 50 punktów, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) X 50 pkt= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena. 1pkt = 1 % 2. oferta z najniższą ceną brutto za miesięczny abonament dla osoby towarzyszącej otrzyma 15 punktów, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) X 15 pkt= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena 1pkt = 1% 3. oferta z najniższą ceną brutto za miesięczny abonament dla pracownika i członka rodziny pracownika korzystające wyłącznie z basenów otrzyma 20 punktów pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) X 20 pkt= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena. 1 pkt = 1 % 4. oferta z najniższą ceną brutto za miesięczny abonament dla osoby towarzyszącej korzystającej wyłącznie z basenów otrzyma 10 punktów, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) X 10 pkt= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena. 1 pkt = 1 % 5. Dodatkowe formy rekreacyjne i sportowe będą oceniane wg wzoru: DF= DFb : DFn x 5 pkt Gdzie: DF = dodatkowe formy DFb = suma punktów przyznana w ramach „dodatkowe formy ” oferty badanej DFn = suma punktów przyznana w ramach kryterium ”dodatkowe formy ” oferty posiadającej największą ilość punktów 1 pkt = 1 % Łączna liczba punktów otrzymanych przez daną ofertę za wszystkie kryteria oceny ofert przyjęte w tym postępowaniu będzie obliczona poprzez ich zsumowanie . Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria łącznie przyjęte w niniejszym postępowaniu.
- Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać odpłatnie w siedzibie zamawiającego. Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówien Publicznych, ul. Żeromskiego 5 . lub bezpłatnie ze strony internetowej zamawiajacego: www.ujk.edu.pl/aktualne przetargi , lub za zaliczeniem pocztowym.
- Cena specyfikacji: 3 PLN
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usług rekreacyjno- sportowych, dla około 500 osób tj. pracowników zamawiającego , członków ich rodzin (małżonka i dzieci w wieku do 18 lat, a w przypadku dzieci uczących się do 25 lat) oraz osób im towarzyszących.
2. Usługi muszą być świadczone w obiektach Wykonawcy oraz podmiotów z nim współpracujących.
3.Ewentualne zmiany ilości osób objętych dostępem do usług będą się odbywać w cyklach miesięcznych
4.Liczba osób zainteresowanych korzystaniem z obiektów sportowych jest zmienna
i uzależniona od potrzeb zamawiającego.
5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia podanej liczby osób o 20%.
6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości osób wskazanej
w pkt.1 co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego.
7.Dostęp musi zapewniać nielimitowaną możliwość korzystania z wybranych przez użytkownika obiektów tj. w godzinach otwarcia, w których świadczone są usługi, (chyba że takie ograniczenia są nałożone bezpośrednio przez obiekty sportowo rekreacyjne) przy czym czas trwania jednorazowego pobytu na obiekcie (rozumiany jako czas korzystania z usługi) musi być nie krótszy niż 45 minut (lub 30 minut ze względów bezpieczeństwa).
8.Dostęp do usługi powinien być realizowany w formie np. kart, odcisku palca, sms, jednak żadna nich nie może pociągać za sobą dodatkowych kosztów dla pracownika albo innej osoby korzystającej z dostępu.
9. W ramach oferty wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia karty( lub innej formy dostępu) uprawniającej do korzystania wyłącznie z basenów
Szczegółowy opis i zakres zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ.
Zamawiający organizuje spotkanie z wykonawcami w dniu 20.11.2012 r. o godzinie 09.00 Miejsce spotkania: Kielce , ul. Żeromskiego 5 pok. nr 2
Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu14.11.2012 pod nr 240391-2012
UWAGA
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w kwestii:
1. Zmiany ilości zamawianych kart/karnetów( lub innych form dostępu) w zależności od potrzeb Zamawiającego.
2. Jeżeli zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnie od stron umowy, lub jeżeli te zmiany nie będą niekorzystne dla zamawiającego.
3.Ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
UWAGA
Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytanie:
Pytanie 1
Czy dostęp na obiekty sportowe może być weryfikowany na podstawie wysłanych przez użytkowników programu smsów lub kontaktu z infolinią
Odpowiedź 1
Zgodnie z zapisami w SIWZ Zamawiający dopuszcza inne formy dostępu na obiekty sportowe. ( str.1 SIWZ , cz. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, pkt.8 oraz str.11 SIWZ załącznik nr 1).
Pytanie 2
Czy zamawiajacy dopuszcza wyłączenie części XV SIWZ Pt. "Kryteria wyboru oferty" zapisu w punkcie 3 i 4 ?
Odpowiedż 2
Nie, zamawiajacy nie dopuszcza wyłączenia tych kryteriów
z zapisów SIWZ.
mgr Wioletta Baran,
tel . (041) 349-73-32, fax. (41) 349 72 75