Zakończone przetargi

Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, nagłośnieniowego oraz oprogramowania specjalistycznego dla Uczelni w ramach projektu ARTIS.

Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, nagłośnieniowego oraz oprogramowania specjalistycznego dla Uczelni w ramach projektu ARTIS.

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.02.06 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.02.06 11:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Sekretariat Kanclerza, pokój Nr 5 ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Część I: 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy/przekazania zezwolenia z MNiSzW (termin pożądany). Część II: 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy/przekazania zezwolenia z MNiSzW (termin pożądany). Część III: 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy/przekazania zezwolenia z MNiSzW (termin pożądany). Część IV: 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy/przekazania zezwolenia z MNiSzW (termin pożądany). Zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany terminu.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na każdą z części zamówienia oznaczoną cyfrą rzymską. Nie przewiduje się udzielenia zamówienia uzupełniającego.
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum 2 dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż: dla części I – 500 000,00 zł brutto każda; dla części II – 75 000,00 zł brutto każda; dla części III – 30 000,00 zł brutto każda; dla części IV – 180 000,00 zł brutto każda; oraz załączą dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponują osobą/osobami (minimum jedną) posiadającą/ymi kwalifikacje do instalacji, uruchomienia i przeszkolenia w zakresie obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancji; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: dla części I – 500 000,00 zł brutto każda; dla części II – 75 000,00 zł brutto każda; dla części III – 30 000,00 zł brutto każda; dla części IV – 180 000,00 zł brutto każda; 2. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzone według załącznika Nr 3 do siwz. 2) Wykaz dostaw (minimum 2) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Uwaga: Na każdą składaną część zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać dwie dostawy tj. na część I – 500 000,00 zł brutto każda dostawa. na część II – 75 000,00 zł brutto każda dostawa; na część III – 30 000,00 zł brutto każda dostawa; na część IV – 180 000,00 zł brutto każda dostawa. Uwaga: Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane). 3) Wykaz osób (minimum jedna), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzonego według załącznika Nr 8 do siwz. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: dla części I – 500 000,00 zł brutto każda; dla części II – 75 000,00 zł brutto każda; dla części III – 30 000,00 zł brutto każda; dla części IV – 180 000,00 zł brutto każda; Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według załącznika Nr 4 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Pod pojęciem „osoby fizycznej” należy rozumieć zarówno: a) przedsiębiorców będących osobami fizycznymi i wspólnikami spółki cywilnej, którzy zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r., Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.) podlegają wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej, jak też b) osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, które w związku z wejściem w życie w dniu 31 marca 2009 r. ustawy nowelizującej ustawę z dnia 28 lutego 2003 r.- Prawo upadłościowe i naprawcze (Dz. U. z 2003 r., Nr 60, poz. 535 z późn. zm.) uzyskały możliwość ogłoszenia upadłości. W stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy składają: a) osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej:  oświadczenie podpisane przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej lub oświadczenie podpisane przez odpowiednio umocowanego pełnomocnika osoby fizycznej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie), b) osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą:  oświadczenie podpisane przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą lub oświadczenie podpisane przez odpowiednio umocowanego pełnomocnika osoby fizycznej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie);  w przypadku spółki cywilnej (osoby fizyczne), tj. każdy ze wspólników spółki cywilnej składa odpowiednio podpisane przez wspólnika/ wspólników spółki cywilnej lub umocowanego pełnomocnika wspólników spółki cywilnej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie) jako: • oddzielne (osobne) oświadczenie lub • oświadczenie podpisane łącznie (wspólnie). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1. pkt 2), 3), 4) i 6) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. pkt 5) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VI.B. C) Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. 2) Wzór karty gwarancyjnej zawierającej co najmniej zapisy: - określające warunki rękojmi i gwarancji; - określające czas udzielonej rękojmi i gwarancji w odniesieniu do każdego sprzętu. 3) Dowód wpłaty wadium. 4) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wyszczególnieniem ceny netto i brutto poszczególnych części, na załączniku Nr 1. 5) Wypełniony przedmiot zamówienia/kosztorys ofertowy wg załącznika Nr 2 z jednoznacznym podaniem nazw własnych oferowanego sprzętu, typu, modelu, producenta i wszystkich parametrów. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności i załączone do formularza ofertowego.
  • Wadium: 18200 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%,
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. SIWZ w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać podatek VAT 23%, koszt przesyłki w zależności od wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego: 23 1030 1508 0000 0008 0371 1003. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: http://ujk.edu.pl/dzp/przetargi/php jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 105 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, nagłośnieniowego oraz oprogramowania specjalistycznego dla Uczelni z podziałem na części:
Cz. I: dostawa sprzętu komputerowego:
Kod CPV: 30 23 21 10-8 drukarki laserowe
33 19 51 00-4 monitory
30 20 00 00-1 urządzenia komputerowe
30 21 31 00-6 komputery przenośne
30 23 74 60-1 klawiatury komputerowe
30 23 74 10-6 myszki komputerowe
W tym:
zestaw komputerów multimedialnych PC w ilości 14 sztuk; zestaw-komputer multimedialny PC w ilości 1 sztuka; laptop z oprogramowaniem w ilości 1 sztuka; monitor LCD 22” w ilości 10 sztuk; monitor LCD 22” w ilości 1 sztuka; klawiatura w ilości 11 sztuk; myszki komputerowe w ilości 11 sztuk; komputery 27” w ilości 20 sztuk; drukarka A3 cyfrowa w ilości 1 sztuka; kserokopiarka A3 w ilości 1 sztuka; skaner A3 w ilości 1 sztuka; zestaw komputerów do zapisu i montażu dźwięku w ilości 6 sztuk; odtwarzacz CD/DVD w ilości 1 sztuka; komputery stacjonarne w ilości 2 sztuki; drukarka wielkoformatowa w ilości 1 sztuka; laptop
z oprogramowaniem w ilości 2 sztuki.
Cz. II: dostawa sprzętu multimedialnego:
Kod CPV: 38 65 21 00-1- projektory
30 19 12 00-6 rzutnik multimedialny
W tym:
projektor cyfrowy o dużej jasności w ilości 2 sztuki; system montażowy projektora w ilości 5 sztuk; system montażowy projektora w ilości 5 sztuk; rzutnik projektor w ilości 1 sztuka; monitor plazma 46” w ilości 2 sztuki; projektor multimedialny z systemem montażowym w ilości 2 sztuki; tablica interaktywna w ilości 2 sztuki; system montażowy projektora w ilości 2 sztuki; projektor cyfrowy o dużej jasności w ilości 2 sztuki; kamera video w ilości 1 sztuka, projektor multimedialny o krótkiej ogniskowej do tablicy interaktywnej w ilości 3 sztuk; regulowany uchwyt do tablicy interaktywnej, zintegrowany z uchwytem do projektora w ilości 3 sztuk.
Cz. III: dostawa sprzętu nagłośnieniowego:
Kod CPV: 32 34 23 00-5 mikrofony i zestawy głośnikowe
32 34 00 00-8 mikrofony i głośniki
W tym:
nagłośnienie sali w ilości 1 sztuka; nagłośnienie sali w ilości 1 sztuka; nagłośnienie sali w ilości 5 zestawów po 2 głośniki; nagłośnienie sali w ilości 10 sztuk; nagłośnienie sali w ilości 1 zestaw.
Cz. IV: dostawa oprogramowania specjalistycznego:
Kod CPV: 48 00 00 00-8 pakiety oprogramowania
W tym:
oprogramowanie specjalistyczne do grafiki projektowej (pakiet wielostanowiskowy na 23 komputery PC); oprogramowanie specjalistyczne do projektowania wzornictwa (pakiet wielostanowiskowy na 20 komputerów); oprogramowanie biurowe i systemowe (pakiet wielostanowiskowy na 20 komputerów oraz pakiet wielostanowiskowy na 8 komputerów).
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało wysłane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 13.12.2011 r. i opublikowane w dniu 17.12.2011 r.
pod numerem: 2011/S 243-393935.

UWAGA:
W rubryce wadium podano kwotę dla całości zamówienia, poniżej podano kwoty wadium dla poszczególnych części zamówienia:
Część I: 12 000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100)
Część II: 1 500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100)
Część III: 700,00 zł (słownie złotych: siedemset 00/100)
Część IV: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100)

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Poniżej podaję treść pytań i odpowiedzi dotyczących ww. postępowania:
Pytanie 1 Czy zamawiajacy dopuści w części II DP/1926/11 w pozycji nr 3 kamerę wideo bez wbudowanej lampy?
Odpowiedź : Tak
Pytanie 2 : W części II DP/5861/11 pozycja 1 - projektor multimedialny z obiektywem o krótkiej ogniskowej - czy zamawiający dopuszcza zużycie energii w trybie normalnym 390 W?
Odpowiedź : Tak

Pytanie 3 : Część II DP/1926/11 – pozycja 5 – monitor Panasonic TX-P46G10E jest wycofany z produkcji od 2007r. Następca to TX-P46G30E o lepszych parametrach aczkolwiek nie posiada złącza D-Sub ponieważ wszystkie nowe monitory już go nie posiadają.
Odpowiedź : zamawiajacy dopuści monitor bez złącza D-Sub

Pytanie 4 : - Podobna sytuacja z projektorami Benq W1000+ (cześć II DP/1926/11 – pozycja 1 oraz DP/1252/11 – pozycja 4) – wycofane ze sprzedaży.
Odpowiedź : zamawiajacy dopuści projektory o parametrach równoważnych tzn. takich które będą miały rozdzielczość nie mniejszą niż 1920x1080; kontrast nie gorszy niż 3000:1; jasność 2000 lumenów; żywotność lampy min. 3000 godzin; Wejście S-Video; HDMI +niezbędne kable, pilot; z zachowaniem opisanej w SIWZ konfiguracji i zastosowanych technologii; złącz komputerowych;
Pytanie 5 : Dotyczy cz.I DP/1252/11 pozycja 1 oraz 2 Zestaw komputerowy (dot. monitora), pozycja 4 oraz 5 Monitor LCD 22" : Czy zamawiający wyrazi zgodę na zmianę zapisu SIWZ, z : "Waga z podstawą Height Adjustable : 9,6 kg z podstawą EzUp: 11,4 kg bez podstawy : 6,6 kg" na zapis: "waga netto : 9,6 kg, waga netto bez podstawy 6,6 kg"?
Odpowiedź : Zamawiajacy dopuści monitor o ww. parametrach
Pytanie 6: Dotyczy cz.I DP/1926/11 pozycja 5 oraz 7 Zestaw komputerowy (dot. monitora): czy zamawiajacy dopuści monitor w kolorze czarnym?
Odpowiedź : Tak
Pytanie 7: Dot. części I Załącznika nr 2 do SIWZ pozycja 5 i 7
a) co zamawiajacy miał na myśli specyfikując ilość portów USB? Czy łącznie płyta główna ma posiadać 14 portów USB?
Odpowiedź : Tak
b) zamawiajaćy w opisie płyty głównej podał wymagania :"Support for Xpress BIOS Resuce, Support for Q-Flash, Support for @BIOS, Support for Download Center". Zapis ten dopuszcza tylko jednego producenta płyt głównych, eliminując przy tym innych. Czy zamawiający dopuści rozwiązania równoważne spełnijące te same funkcje, przy czym każdy producent funkcjonalność tę nazywa inaczej, np. :ASRock Instant Boot, ASRock Instant Flash, ASUS EZ Flash 2, AI Suote II.
Odpowiedź : Zamawiajacy dopuści rozwiązania równoważne spełniające te same funkcje.
Pytanie 8 : Dotyczy części I załącznika 2 do SIWZ pozycja 9 laptop z oprogramowaniem.
a) w związku z tym, ze specyfikacja wskazuje na jeden model, który nei jest już dostępny w spzredaży na rynku polskim, czy zamawiający dopuści laptop o parametrach : 2x porty USB 2.0, 1x port USB 3.0, oraz o wymiarach 332 x 382x253 mm i spełniający pozostałe zapisy w specyfikacji?
Odpowiedź : Tak.
b) W związku z tym, że port podczerwieni jest już mało spotykany w najnowszych modelach laptopów i został wyparty przez technologię Bluetooth, czy zamawiajacy dopuści model bez portu podczerwieni IR, natomiast posiadający Bluetooth?
Odpowiedź : Tak.
Informujemy, że jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy sprzętu, to dopuszcza się oferowanie sprzętu równoważnego pod warunkiem zachowania norm, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się sprzęt wskazany przez Zamawiającego. W tym wypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w SIWZ.
INFORMUJEMY, ŻE PRZEDŁUŻA SIĘ TERMIN NA SKŁADANIE OFERT DO DNIA 6.02.2012R. GODZINY ZŁOŻENIA I OTWARCIA OFERT NIE ZMIENIAJĄ SIĘ (INFORMACJA O ZMIANIE TREMINU PRZEKAZANA DO DWE W DNIU 12.01.2012R.

Karolina Sochacka, tel. (041) 349 72 75.