Zakończone przetargi

Zorganizowanie pobytu uczestników warsztatów w ramch projektu grantPROGRES

Zorganizowanie pobytu uczestników warsztatów w ramch projektu grantPROGRES

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.01.24 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.01.24 09:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Kielce, ul. Żeromskiego 5 pokój 5 (Sekretariat Kanclerza)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Ośrodek powinien znajdować się w Kowarach w pobliżu kopalni
  • Termin realizacji: 23.02.2012 do 26.02.2012
  • Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy zawartej z Wykonawcą jeżeli zaistnieją okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnie od stron umowy lub jeżeli te zmiany będą korzystne dla zamawiającego; w szczególności; -Terminu wykonania umowy ( w szczególności w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych lub siły wyższej) -Osób realizujących przedmiot zamówienia - Ilość osób
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponuje ośrodkiem, w którym jednorazowo może być zakwaterowanych min. 40 osób w pokojach jednoosobowych, dwuosobowych i trzyosobowych; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1)Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz obiektów którymi dysponuje Wykonawca (minimum jeden obiekt) wraz z jego szczegółowym opisem uwzględniającym: lokalizację, wielkość, wyposażenie, opis pokoi, restauracji, kuchni. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 2. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór- załącznik Nr 1 do siwz). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Uwaga!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt. 2) i 3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 3.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Wypełniony formularz ofertowy. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że: a) w wymaganym terminie w opisanym w swojej ofercie obiekcie zakwateruje uczestników warsztatów (ok. 40 osób) b) przygotuje uczestnikom warsztatów wyżywienie zgodnie ze złożoną ofertą. 4)Przykładowe menu dot. śniadań, obiadów (na każdy dzień), kolacji,
  • Wadium: 290 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%,
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym.
  • Cena specyfikacji: 26 PLN

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie pobytu studentów w trakcie warsztatów wyjazdowych, w tym zakwaterowanie, wyżywienie w jednym miejscu i czasie.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone:
- w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.01.2012r. pod numerem 14625-2012
- na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 16.01.2012r.
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu 16.01.2012r.

UWAGA:
Tekst, który należy zmienić:

W SIWZ i ogłoszeniu jest: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 290,00 zł (słownie złotych: trzysta siedemdziesiąt 00/100). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Handlowy Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208..
a powinno być: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 290,00 zł (słownie złotych: dwieście dziewięćdziesiąt 00/100). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Handlowy Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208. (błąd edytorski).
Ogłoszenie o ww zmianie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.01.2011 pod numerem 15735-2012, oraz w dniu 17.01.2012r. na tablicy ogłoszeń i na stronie zamawiającego.

UWAGA!!
Poniżej podaję pytanie, które wpłynęło do Zamawiającego, wraz z odpowiedzą:
Pytanie 1.
Proszę o wyjaśnienie czy w cenę skierowania należy wliczyć koszt wstępu do Sztolni w Kowarach i w związku z tym gdzie w formularzu ofertowycn wpisać cenę biletu wstępu?
Odpowiedź:
W cenę oferowanej usługi mależy wliczyć bilety wstępu. W formularzu ofertowym należy wpisać ją do łącznej ceny oferty.

W formularzu ofertowym w rubryce czwartej łączna cena ... załącznika nr 1 (48)... jest błąd edytorski powinno być (36).

UWAGA!!!!!!!!!!
W zdaniu powyżej powinno być (34).

UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bilety do sztolni należy zapewnić dla 36 osób.

Alicja Wrzosek tel. 41 349 72 78