Zakończone przetargi

organizacja obozów zimowych dla studentów (numer DP/2310/228/11)

organizacja obozów zimowych dla studentów (numer DP/2310/228/11)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.01.09 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.01.09 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5 (sekretariat Kanclerz)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Bukowina Tatrzańska
  • Termin realizacji: 12.02.2012r. do 10.03.2012r.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Dopuszcza się składania ofert częśćiowych– ofertą częściową będzie oferta złożona na 1 z 6 turnusów dla określonej liczby uczestników (nie mniej niż 10 osób). Poszczególne turnusy oznaczone są cyframi arabskimi. Wykonawca według własnego wyboru może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tzn. dysponuje lub będzie dysponował hotelem, budynkiem, ośrodkiem przystosowanym do zakwaterowania osób i wydawania posiłków dla min. 10 osób jednocześnie; posiłki przygotowywane na miejscu; Zamawiający nie dopuszcza żywienia typu catering. - sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty Wykonawcy. IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do siwz). 2. Wykaz obiektów, którymi dysponuje Wykonawca (minimum jeden obiekt) wraz z jego szczegółowym opisem uwzględniającym: lokalizację, wielkość, wyposażenie, opis pokoi, opis kuchni, (zał. Nr 5 do siwz) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia ( według załącznika nr 4 do siwz). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga!!! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. X. OPRÓCZ DOKUMENTÓW WYMIENIONYCH W PKT IX OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną/upoważnioną formularz oferty – zgodnie ze wzorem w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną/upoważnioną szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia; można ją odebrać w siedzibie Zamawiajaćego : 25-369 Kielce ul. Żeromskeigo 5, Dział Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym ( w takim przypadku do ceny za SIWZ należy doliczyć koszt przesyłki).
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

powyżej 14000 euro

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.12.2011r. i zostało opublikowane w tym samym dniu z numerem 442998-2011.


UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zamawiający informuje, że w treści nineijszego ogłoszenia znalazł się błąd kryterium wyboru oferty będzie cena 100% tak jak podane w ogłoszeniu w Biuletynie zamóweiń publicznych - ogłoszenie numer 442998-2011 i w Specyfikacji Istotnych Warunków zamóweinia.

Karolina Sochacka