Usługa na transport i zakwaterowanie grupy studentów w miejscowości Blanes w Hiszpanii
Usługa na transport i zakwaterowanie grupy studentów w miejscowości Blanes w Hiszpanii
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2012.08.07 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2012.08.07 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 5 sekretariat Kanclerza
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce-Blanes w Hiszpanii-Katowice
- Termin realizacji: 2012.09.10
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
- Warunki udziału w postepowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania działalności o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tzn. posiadają aktualną koncesje na przewóz osób w kraju i za granicą b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali minimum dwie usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 18.000,00 zł brutto każda, c) dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponują minimum 1 samochodem przeznaczonym do przewozu ok 21 osób z aktualnymi badaniami technicznymi oraz minimum 2 osobami z uprawnieniami do kierowania pojazdami kategorii: D . Dysponuje minimum 1 osobą pełniącą obowiązki rezydenta. Dysponuje lub będzie dysponował hotelem, pensjonatem lub ośrodkiem przystosowanym do zakwaterowania około 21 osób. d.) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 PLN Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty Wykonawcy. Zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie zobowiązani będą do potwierdzenia ,że nie podlegają wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust 2b ustawy , a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące tych podmiotów wymienione w punkcie IX B pkt 1) i 2) niniejszej SIWZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o ww. artykuł ustawy Pzp. ( załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). 2) Aktualną koncesję na przewóz osób w kraju i zagranicą 3) Wykaz wykonanych usług, minimum dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 18.000,00 zł brutto każda, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania ( zamawiający prosi o podanie pełnych dat tj. dzień, miesiąc i rok) , odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz samochodów przeznaczonych do realizacji zamówienia z opisem ich stanu technicznego i określeniem ilości miejsc (minimum jeden samochód). 5) Wykaz obiektów, którymi dysponuje wykonawca (minimum jeden obiekt ) wraz z jego opisem uwzględniającym lokalizację, oraz standard. 6) Wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia wraz z podaniem ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - minimum dwóch kierowców oraz minimum 1 osoba pełniąca obowiązki rezydenta. 7) Oświadczenie Wykonawcy, że kierowcy biorący udział w realizacji zamówienia posiadają uprawnienia do kierowania pojazdami kat. D 8. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł, 00/100) B. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust.1 Pzp do oferty należy załączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( wg. załącznika nr 4 lub 4a do SIWZ) Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty musi być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru UWAGA Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w: Pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY 1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawniona/upoważnioną formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Zaparafowany projekt umowy
- Wadium: 400 PLN
- Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, według niżej podanego kryterium: I.KRYTERIUM - cena brutto za 1 osobę za cały pobyt w terminie 10-21.09.2012 r. - stanowiące wagę 100% 1.W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za 1 osobę za cały okres pobytu w dniach 10-21.09.2012 r , pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: najniższa oferowana cena ---------------------------------- x 100 % = ............. pkt cena oferty badanej Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu.
- Specyfikacja: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej Uczelni: www.ujk.edu.pl (zakładka przetargi),odebrać z siedziby Zamawiającego- Dział Zamówień Publicznych pok. nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym doliczajac koszty przesyłki.
- Cena specyfikacji: 3 PLN
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na transporcie i zakwaterowaniu grupy około 19 studentów oraz 2 opiekunów w celu uczestnictwa w Wydarzeniach Artystycznych w miejscowości Blanes w Hiszpanii współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt grantProgres II - program zwiększenia liczby absolwentów kierunków zamawianych.
Zamawiający wymaga aby usługa zakwaterowania odbyła się w hotelu o standardzie nie mniejszym niż 2 gwiazdki. Hotel musi dysponować pokojami dwuosobowymi z balkonem oraz pełnym węzłem sanitarnym.
Zamawiający wymaga aby usługa transportowa świadczona była autokarem klasy LUX - autokar musi posiadać sprawnie działającą klimatyzację, WC oraz barek ( kawa-herbata).
Wykonawca w ramach usługi musi zapewnić opiekę rezydenta,
ubezpieczenie od kosztów leczenia zagranicą (KL) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji
Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.07.2012 r. pod nr 164231-2012.
Projekt grantProgresII - program zwiększenia liczby absolwentów kierunków zamawianych., współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
UWAGA!
Pytania i odpowiedzi
Pytanie 1
Czy na wyjazd studentów do Blanes role rezydenta może pełnić pilot znający doskonale Blanes i region Costa Brava?
Odpowiedź 1
Tak, rolę rezydenta może pełnić pilot pod warunkiem, że wszystkie wymogi zostaną spełnione.
mgr Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32