przebudowa labolatoriów dydaktycznych w Instytucie matematyki (numer DP/2310/247/11)
przebudowa labolatoriów dydaktycznych w Instytucie matematyki (numer DP/2310/247/11)
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2012.01.05 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2012.01.05 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5 (sekretariat Kanclerz)
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce ul. Świętokrzyska 21
- Termin realizacji: 60 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego , zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 pzp, tzn. do 50% wartości umowy podstawowej;
- Warunki udziału w postepowaniu: VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW: 1. W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tzn. wyko¬nali minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy lub remontu pomieszczeń o wartości netto co najmniej 20 000,00 PLN każda; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobo¬wiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału tech-nicznego i osób zdol¬nych do wykonania zamówienia, tzn. zatrudniają lub dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania w oparciu o art.24 ust.1 Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/ nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY¬KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii po¬świad¬czonych za zgodność przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie Wykonawcy zgodne z treścią art. 22 ust 1 Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ) b) wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, potwierdzających spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; d) oświadczenie że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o którym mowa w art. 24 ust. 1 Pzp (Załącznik Nr 4 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Pzp; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4–8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie VIII. 2, - litera b), c), d), f) – składa dokumenty lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - litera e) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Ponadto do oferty należy dołączyć: a) dowód wniesienia wadium ; b) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie do jej podpisania nie wynika wprost z dokumentów dołączonych do oferty; c) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców – pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oferta musi być podpisana w sposób prawnie zobowiązujący wszystkich partnerów. d) Szczegółowy kosztorys ofertowy
- Wadium: 600 PLN
- Kryteria wyboru: cena: 100%
- Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego jako załącznik do niniejszego ogłoszenia; można odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień publicznych lub za zaliczeniem pocztowym ( w takim przypadku do ceny za SIWZ należy doliczyć koszt przesyłki).
- Cena specyfikacji: 50 PLN
powyżej 14 000 euro
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową sal 405, 406, 407 w Instytucie Matematyki , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Inwestycja finansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, PO Rozwój Polski Wschodniej, Projekt PO RPW 1.1-22 „Rozbudowa infrastruktury Dydaktycznej UJK – II etap budowy Campusu Uczelnianego.”
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 600,00 zł
(słow¬nie: sześćset 00/100)
na konto:
Uniwersytetu Jana Kochanow¬skiego w Kiel¬cach
Bank Handlowy Warszawie S.A.
Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208
Na dowodzie przelewu należy wpisać
„Wadium – roboty budowlane Instytut Matematyki ”
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamó¬wień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny doku¬ment dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, winna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać:
1) nazwę i adres:
a) dającego zlecenie tj. Wykonawcy,
b) beneficjenta gwarancji tj. Zamawiającego,
c) gwaranta tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
3) kwotę gwarancji,
4) termin ważności gwarancji,
5) zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta - Zamawiającego zawierające oświadczenie:
a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. Zwrot wadium na¬stąpi zgodnie
z art. 46 ust.1, ust. 2 ustawy Prawo zamówień pu¬blicznych.
Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiają-cego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warun¬kach okre¬ślonych
w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przy¬czyn leżą¬cych po stronie Wykonawcy.
Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy zawartej z wykonawcą w szczególności w przypadku:
- zmiany nazwy stron umowy, dane strony, jeżeli zajdzie zmiana w dokumentach rejestrowych;
- zmiany koordynatorów, inspektorów nadzoru, numerów telefonów i faksów;
- ilości zamawianych elementów jeżeli zajdzie okoliczność której nie można było przewidzieć, co może wiązać się ze zmianą wynagrodzenia wykonawcy tj. jego obniżeniem o wartość elementów które wyłączono z realizacji;
- terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony umowy nie miały wpływu;
- aktualizacji rozwiązań technicznych i technologicznych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;
- podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców; przy czym, zmiana podwykonawcy musi być uzgodniona z zamawiającym;
- stawki podatku Vat w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy;
- technologii wykonania prac, jeżeli na rynku zaistnieje możliwość nowszych, korzystniejszych rozwiązań;
Ogłoszenie o zamówieniu wysłano do Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu 20.12.2011r. opublikowane zostało 20.12.2011r. numer 432788-2011; tego samego dnia ogłoszenie wraz ze SIWZ zamieszczono na stronie internetowej zamawiajacego i na tablicy ogłoszeń w jego siedzibie.
28.12.2011r. UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Poniżej przekazuję pytanie i odpowiedź dotyczącą ww. postępowania :
1.proszę o podanie parametrów wykładziny np. rodzaj, grubość itp.
Odpowiedź :
W remontowanych laboratoriach jak wyżej nalezy ułożyć wykładzinę o następujących wymaganiach:
- wykładzina rulonowa bez warstwy izolacyjnej Tarkett o grub całkowitej 3mm, grub warstwy użytkowej 0,2mm z wywinięciem na ściany. Szerokość wykładziny 4 m.
- Łączenie styków pasów wykładziny za pomocą sznura do spawania
- Montaż na stałe na klej (zgodnie z zaleceniem producenta )
Uwaga !
- Kolor wykładziny do ustalenia z Użytkownikiem
- Wykładzina w pomieszczeniach użytkowanych przez pracowników winna posiadać wymagane atesty i certyfikaty (higieniczny, antystatyczna, antypoślizgowa, niepalna )
Barbara Kotras tel 41 349 72 77
Janusz iwiec tel. 41 349 72 10