Zakończone przetargi

Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych

Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.02.03 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.02.03 09:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Dla części I - 14 dni od momentu podpisania umowy (termin pożądany), Dla części II – 14 dni od momentu podpisania umowy ( termin pożądany) Dla części III – 14 dni od momentu podpisania umowy ( termin pożądany)
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, Dopuszcza się składanie ofert częściowuch. Ofertą częściową bedzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie częsci zamówienia oznaczone cyfgrami rzymskimi
  • Warunki udziału w postepowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 2 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać się jedną dostawą w odniesieniu do każdej z części. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy.(zał.nr 1) 2. Dokument z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. 4. Próbki każdego z oferowanych produktów w częściach I i III
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór ofert najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg, podanego kryterium: kryterium wyboru ofert będą: w części I i III 1. Kryterium - cena brutto - stanowiące wagę 80% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto :maksymalną ilość punktów (80) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 80 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Ocena ostateczna dla kryterium „cena” (B) będzie obliczona wg następującego wzoru: B= (A x ilość członków komisji) A - ilość punktów za cenę B - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena 2) Kryterium - jakość materiałów - stanowiące wagę 20% Oferty w tym kryterium będą oceniane na podstawie dołączonych próbek. Oceniana będzie jakość zastosowanych materiałów i ich trwałość. Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 20 punktów. Punktacja przyznana przez członków komisji będzie podlegała zsumowaniu. Każdy członek komisji może przyznać w tym kryterium maksymalnie 20 pkt. Ostateczna punktacja (D) będzie liczona według wzoru: D= B+ C D- ostateczna liczba punktów B- liczba punktów przyznana w kryterium cena C- liczba punktów przyznana w kryterium jakości Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za obydwa kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu. W części II Kryterium - cena brutto - stanowiące wagę 100% Kryterium: cena brutto :maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4 ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej w wersji elektronicznej do bezpłatnego pobrania przez wszystkich wykonawców. Opłata za SIWZ w wysokości 25 zł doyuczy wyłącznie sytuacji w której Wykonawca żąda od Zamawiającego udostępnienia SIWZ w wersji papierowej.
  • Cena specyfikacji: 25 PLN

Kod CPV i nazwa: 39294100-0 materiały promocyjne i informacyjne
79341000-6 usługi reklamowe 22100000-1- drukowane książki, broszurki i ulotki W części I zakup towarów na potrzeby realizacji projektu „ Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych”
W części II przedmiotem postepowania jest dostawa rolapu ulotek i zakładek dla Instytutu Zarządzania,
W części III przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych dla Akademickiego Biura Karier, w ramach projektu Edukacja dla rynku pracy

Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.01.2012 pod numerem 24402-2012
UWAGA dotycząca ulotek i zakładek : Ulotki formatu A4 (podwójnie składane) nabłysk.
Zakłądki o rozmiarze ok. 50mm x 200 mm

Osobą upoważnioną do kontaktowania sie z Wykonawcami jest :
Mgr Marcin Kmieciak, tel./fax (041) 349 -72-75,

  • SIWZ
    SIWZ zawiera opis przedmiotu zamówienia - należy dołączyć próbki