Zakończone przetargi

Zakup wyposażenia do laboratoriów, odczynników chemicznych i urządzeń z podziałem na części

Zakup wyposażenia do laboratoriów, odczynników chemicznych i urządzeń z podziałem na części

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.02.14 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.02.14 09:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 21 dni od momentu podpisania umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Ofertą częściową bedzie oferta złożona na jedną dwie lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 7 pzp
  • Warunki udziału w postepowaniu: Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę o charakterze odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 4 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. (załącznik Nr 3 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy.(zał. Nr 2) 2) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty a w przypadku, gdy oferta podpisywana jest przez pełnomocnika-pełnomocnictwo.
  • Wadium: 1420 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór ofert najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg, podanego kryterium: jedynym kryterium wyboru oferty będzie: cena brutto - stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto :maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty Ocena ostateczna dla kryterium „cena” będzie obliczona wg następującego wzoru: B= (A x ilość członków komisji) A - ilość punktów za cenę B - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena Najkorzystniejsza oferta to oferta o największej ilości punktów otrzymanych w kryterium cena.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Dział Zamówień Publicznych , pokój nr 4 ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ Zamawiajacy zamieszcza na swojej stronie internetowej w wersji elektronicznej do bezpłatnego pobrania przez wszystkich wykonawców. Opłata za SIWZ w wysokości 45 zł dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Wykonawca żąda od Zamawiającego udostępnienia SIWZ w wersji papierowej
  • Cena specyfikacji: 45 PLN

Kod CPV i nazwa: 38-43-70-00-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne, 33-79-00-00-4 –Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane, 33-69-63-00-8 – Odczynniki chemiczne
Przedmiotem zamówienia jest zakup: w części I – zakup materiałów dla Instytutu Fizyki, w części II zakup odczynników dla Instytutu Chemii w części III zakup odczynników i materiałów do zajęć laboratoryjnych, w części IV zakup materiałów do Instytutu Chemii, w części V – zakup urządzeń dla Wydziału Matematyczno- Przyrodniczego, w części VI – zakup odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Instytutu Chemii, w części VII – zakup materiałów do laboratoriów Instytutu Geografii, w części VIII – zakup materiałów do laboratoriów Instytutu Fizyki.
Zakup jest dokonywany w części I, II, III, VIII ze środków projektu ,,Progres-Program rozwoju: Gospodarka-Edukacja-Sukces’’ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Części IV, V, VI płatne z Projektu grantProgres –projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Część VII finansowana jest ze środków Instytutu Geografii UJK.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

UWAGA:
Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 26218-2012 w dniu 27.01.2012.
WADIUM:
Warunkiem udziału w postepowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 1420 zł (słownie złotych: tysiąc czterysta dwadzieścia złotych ) jeżeli wykonawca składa ofertę na wszystkie części postępowania, lub:
100 zł –dla części I
90 zł – dla części II
300 zł - dla części III
300 zł - dla części IV
140 zł –dla części V
350 zł –dla części VI
30 zł - dla części VII
110 zł –dla części VIII

Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę/y przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208.

Na dowodzie przelewu należy wpisać:

Wadium dla części ………….– Znak sprawy DP/2310/6/12
„Zakup wyposażenia do laboratoriów, odczynników chemicznych i urządzeń z podziałem na części”


Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz z prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 25 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Zamawiający zamieszcza pytania i odpowiedzi
CZĘŚĆ II –
Zakup odczynników dla Instytutu Chemii:

Poz. 9: Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynnika w opakowaniu 25g lub 50g?
Zamawiający potrzebuje 10 gram i taka ilość jest dla nas wystarczająca
Poz. 10: Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynnika do syntezy lub odczynnika o czystości 98%? TAK
Poz. 11: Czy Zamawiający wymaga zaoferowania miedzi (II) azotanu (V) x3H2O? Azotan miedzi ma być trójwodny czyli Cu(NO3)2, 3H2O ,czda

CZĘŚĆ III
Zakup odczynników i materiałów dla zajęć laboratoryjnych

Poz. 25: Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynnika w opakowaniu 1 kg zamiast 1L? TAK może być opakowanie 1 kg zamiast 1 litr

Zamówienie dla Zakładu Biologii Komórki i Mikroskopii Elektronowej

Poz. 1: Czy Zamawiający wymaga dostarczenia bursztynianu sodowego w postaci bezwodnej czy uwodnionej? ZAMAWIAJACY WYRAŻA ZGODĘ NA DOSTAWĘ BURSZTYNIANU SODOWEGO 6X

Poz. 14: Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynnika o czystości 98%? ZAMAWIAJĄCY WYRAŻA ZGODĘ NA DOSTAWĘ KWASU 2- TIOBARBITUROWEGO O CZYSTOŚCI 98%

Poz. 16: Proszę o sprawdzenie poprawności podanego opisu. Czy Zamawiający na pewno ma na myśli Line-EtOH do mycia B o następującym opisie: ZAMAWIAJACY WYRAŻA ZGODĘ NA DOSTAWĘ LINE ETOH Z DODATKIEM BITREKSU W PROPORCJI 2G/100L
etanol 99,9% z dodatkiem bitreksu (2g/1000ml),acetonu(3g/100g), 1,2-propanodiolu (1g/100g)
czy nastąpiła pomyłka i Zamawiającemu chodzi o:
Line-EtOH do mycia B o następującym opisie:
etanol 99,9% z dodatkiem bitreksu (2g/100ml),acetonu(3g/100g), 1,2-propanodiolu (1g/100g)?

cześć 2, część 3, część 4
Zwracamy się z uprzejma prośba o wyłączenie pozycji Agar czysty, Agar i Yeast extract z cz II i utworzenie osobnej części nr VIII
Odpowiedź w odniesieniu do tych asortymentów: bez zmian


CZĘŚĆ IV


Poz. 5: Wg norm kolby miarowe o pojemności 50ml produkowane są ze szlifami 12/21 oraz 14/23. Kolby miarowe o pojemości 50ml nie występują ze szlifem 19/26. Może zamawiający miał na myśli kolby stożkowe skalowane o poj.50ml i szlifem 19/26. Czy można zaoferować kolbę stożkową 50ml ze szlifem 19/26 bądź kolbę miarową ze szlifem 14/23 bądź 12/21 ? Dopuszczamy zmiane na kolba miarowa 50 ml szlif 14/23

Poz. 6: Wg norm kolby miarowe o pojemności 25ml produkowane są ze szlifami 12/21 oraz 10/19. Kolby miarowe o pojemości 25ml nie występują ze szlifem 19/26. Może zamawiający miał na myśli kolby stożkowe skalowane o poj.25ml i szlifem 19/26. Czy można zaoferować kolbę stożkową 25ml ze szlifem 19/26 lub kolbę miarową ze szlifem 10/19 bądź 12/21 ? Dopuszczamy kolbę miarową 25 ml szlif 14/23

Poz. 7: Wg norm kolby miarowe o pojemności 10ml produkowane są ze szlifami 10/19 oraz 7/11. Kolby miarowe o pojemości 10ml nie występują ze szlifem 19/26. Może zamawiający miał na myśli kolby stożkowe skalowane o poj.10ml i szlifem 19/26. Czy można zaoferować kolbę stożkową 10ml ze szlifem 19/26 lub kolbę miarową ze szlifem 10/19 bądź 7/11 ? Dopuszczamy kolbę miarową 10 ml szlif 10/19

Poz. 35: Czy zmawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie mieszadełka magnetycznego o rozmiarze 9*30 w celu zaoferowania korzystnej ceny ? – zgodnie z opisem

Poz. 36: Czy zmawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie mieszadełka magnetycznego o rozmiarze 9*35 w celu zaoferowania korzystnej ceny ? TAK

Poz. 39: Czy zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie naczynka wagowego o wymiarach 30*30mm? TAK

Poz. 51: najmniejsze szkiełka zegarkowe oferowane przez różnych producentów to fi 40mm. Czy zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie szkiełek o średnicy 40mm ? TAK

Poz. 58: Czy zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie kolby stożkowej o pojemności 300ml ? TAK

CZĘŚĆ VI
Zakup odczynników do laboratoriów Instytutu Geografii:

Poz. 1, 3, 4, 14, 20, 51, 53, 57, 61, : Proszę o określenie maksymalnej wielkości opakowania jakiego oczekuje Zamawiający. 1 litr

Poz. 19. Czy Zamawiający wymaga dostarczenia chromu chlorku w postaci bezwodnej czy uwodnionej (x 6H2O)? Uwodniony

Poz. 29. Czy Zamawiający wymaga dostarczenia kobaltu chlorku w postaci bezwodnej czy uwodnionej (x 6H2O)? uwodniony

Poz. 31. Proszę o określenie stężenia kwasu mrówkowego. 80%

Poz. 39. Czy Zamawiający wymaga dostarczenia niklu (II) siarczanu x 6H2O niklu (II) siarczanu x 7H2O? 6-ciowodny

Poz 32. Czy zamawiający dopuszcza zaoferowanie kwasu solnego o stężeniu 35-38 % TAK

Poz. 50. Czy Zamawiający wymaga dostarczenia sodu tiosiarczanu w postaci bezwodnej czy uwodnionej (x 5H2O)? uwodniony

Poz. 63 -67. Proszę o określenie miana odważek. 0,1 M

Poz. 70 -75. Proszę o doprecyzowanie opisu nazwy sączka. Czy Zamawiający wymaga dostarczenia sączków jakościowych czy ilościowych, miękkich, średnich czy twardych? średnie

Poz. 76 -77. Proszę o doprecyzowanie opisu nazwy sączka. Czy Zamawiający wymaga dostarczenia sączków jakościowych czy ilościowych? jakościowe

Poz. 70 i 76. Czy zamiast zaoferowania sączków o średnicy 5 i 6 cm możemy zaoferować sączki o średnicy 5,5 cm? Tak


CZĘŚĆ VII
Zakup materiałów do laboratoriów Instytutu Geografii:

Poz. 1. Proszę o określenie stężenia kwasu solnego. 35-38% gęstość d=1.19 g/cm3

Poz. 2. Czy Zamawiający wymaga dostarczenia sodu węglanu w postaci bezwodnej czy uwodnionej (x 10H2O)? węglan sodu bezwodny cz.d.a.

Poz. 3. Czy Zamawiający wymaga dostarczenia miedzi siarczanu w postaci bezwodnej czy uwodnionej (x 5H2O)? siarczan miedzi uwodniony cz.d.a.

Poz.5. Proszę o określenie pojemności buforów oraz sprecyzowanie zapisu dotyczącego ilości. Czy Zamawiający oczekuje dostarczenia po 6 sztuk każdego z buforów czy łącznie 6 sztuk. Jeśli łącznie proszę o podanie ile sztuk każdego z buforów należy wycenić. Tygle porcelanowe o wysokości 45 ,, i średnicy dolnej 18 mm i górnej 32 mmm. Poprawiono odpowiedź : Zamawiający zamawia 6 sz. każdy po 100 ml.
do części VI pozycja 70-75 - zamawiajacy dopuszcza sączki JAKOŚCIOWE- ŚREDNIE
do części III pozycji 1 zamwaiający dopuszcza dostawę Bursztynianu sodowego 6x uwodnionego.

U W A G A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zamawiajacy informuje, że przedłuża termin na składanie ofert do dnia 14.02.2012r. godziny składania i otwarcia ofert nie zmieniają się. Informację o zmianie terminu przekazano do punlikacji w Biuletynei Zamówień Publicznych w dniu 7.02.2012r. - ukazała się z numerem 36386 - 2012.

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest :
Marcin Kmieciak , tel/fax (041) 349 -72-75,