Zakończone przetargi

Dostawa oprogramowań specjalistycznych.

Dostawa oprogramowań specjalistycznych.

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.04.20 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.04.20 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany ofertą przez 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój numer 5.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Świętokrzyska 15.
  • Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje zamówienie tj.: a. dostarczy oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie użytkowania dostarczonego oprogramowania w terminie do 29 czerwca 2012r. (dotyczy części I, II, III), b. dostarczy przedmiot zamówienia w terminie 21 dni licząc od daty podpisania umowy (dotyczy pozostałych części).
  • Wymagania: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia oznaczone cyfrą rzymską w pkt. III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, zgodnie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający, na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: a. 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) każda – w odniesieniu do części I, b. 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł) każda – w odniesieniu do części II, c. 31 000,00 zł (słownie: trzydzieści jeden tysięcy zł) każda – w odniesieniu do części III, d. 95 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy zł) każda – w odniesieniu do części IV, e. 43 000,00 zł (słownie: czterdzieści trzy tysiące zł) każda – w odniesieniu do części V, f. 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł) każda – w odniesieniu do części VI, g. 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł) każda – w odniesieniu do części VII. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum jedną osobą, która ma kwalifikacje do przeprowadzenia szkolenia w zakresie użytkowania dostarczonego oprogramowania (dotyczy części I, II, III). 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: a. 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy zł) – dotyczy części I, II, b. 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) – dotyczy części III - VII. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego według załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż: a. 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) każda – w odniesieniu do części I, b. 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł) każda – w odniesieniu do części II, c. 31 000,00 zł (słownie: trzydzieści jeden tysięcy zł) każda – w odniesieniu do części III, d. 95 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy zł) każda – w odniesieniu do części IV, e. 43 000,00 zł (słownie: czterdzieści trzy tysiące zł) każda – w odniesieniu do części V, f. 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł) każda – w odniesieniu do części VI, g. 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł) każda – w odniesieniu do części VII. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania (dotyczy części I, II, III) dostarczonego oprogramowania wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według załącznika nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: a. 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy zł) – dotyczy części I, II, b. 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) – dotyczy części III – VII. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. B również dla tych podmiotów. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: 1. w pkt. B ust. 2, ust. 3, ust. 4 ust. 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. w pkt. B ust. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. W celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć opis dostarczonego sprzętu, sporządzony według załącznika do formularza ofertowego. 2. Dowód wpłaty wadium. 3. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektem umowy.
  • Wadium: 17000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%.
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego jako załącznik do niniejszego ogłoszenia (www.ujk.edu.pl), można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas do ceny SIWZ należy doliczyć koszt przesyłki).
  • Cena specyfikacji: 65 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowań specjalistycznych do Laboratorium Modelowania Matematycznego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, z podziałem na części:
1. część I:
a. STATISTICA Pakiet Zaawansowany 10 PL – 5 licencji.
b. STATISTICA Data Miner 10 PL – 1 licencja.
2. część II – pakiet MATLAB R2011b – 1 szt.
3. część III – pakiet kompilatorów Intel – 1 szt.
4. część IV:
a. zestaw oprogramowania specjalistycznego do modelowania zgodnego ze standardem UML oraz do przetwarzania dokumentacji – 1 szt.,
b. zestaw oprogramowania specjalistycznego do programowania i wykonywania obliczeń w środowisku klastra obliczeniowego – 1 szt.,
c. zestaw oprogramowania specjalistycznego do zarządzania środowiskiem klastra obliczeniowego – 1 szt.,
d. zestaw systemów operacyjnych dla infrastruktury klastra obliczeniowego – 1 szt.
5. część V – pakiet Mathematica – 1 licencja.
6. część VI – pakiet SPSS – 1 szt.
7. część VII:
a. Oracle Database Standard Edition One – 2 CPU – 1 licencja,
b. zestaw oprogramowania specjalistycznego do programowania obliczeń w architekturze rozproszonej – 1 szt.,
c. zestaw oprogramowania specjalistycznego do przetwarzania wspomagający przetwarzanie i analizę obrazów – 1 szt.
Zamówienie powyżej 200 000 euro.

Projekt pn. „Rozwój bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych Regionu Świętokrzyskiego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 08.02.2012r.
2. Opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 10.02.2012r. pod numerem 2012/S 28 - 045241.
3. Zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego: www.ujk.kielce.pl w dniu 10.02.2012r.

Podana kwota wadium dotyczy łącznie wszystkich części zamówienia.
Wadium dla poszczególnych części wynosi odpowiednio:
a. dla części I – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł),
b. dla części II – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł),
c. dla części III – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł),
d. dla części IV – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł),
e. dla części V – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł),
f. dla części VI – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł),
g. dla części VII – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł),

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej).
2. Osób realizujących przedmiot zamówienia.
3. Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
4. Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ.
5. Ceny w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT z zastrzeżeniem, że cena brutto nie ulegnie zmianie.

UWAGA 12.03.2012r. !!!!!!!
Zamawiający przekazuje pytania i odpowiedzi do niniejszego postępowania.
Dotyczy: zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę oprogramowania komputerowego - projektu pn. "Rozwój bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych Regionu Świętokrzyskiego" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

Numer sprawy: DP/2310/35/12.

W związku z wyżej wskazanym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgłaszamy następujące uwagi I pytania odnoszące się do wzorca umowy o wykonanie zamówienia publicznego:
1. Pytanie: W treści §5.1. 1) wzorca umowy zamawiający wskazał na obowiązek dostarczenia "dokumentacji potwierdzającej legalność licencji" oraz "licencję". W praktyce znaczna część dystrybutorów oprogramowania, dostarcza umowę licencyjną, która jest wystarczającym potwierdzeniem legalności oprogramowania. W tej sytuacji zwracamy się z pytaniem, czy jest możliwe wprowadzenie następującego brzmienia §5.1. 1): „umowy licencji”?
Odpowiedź: NIE. Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie zmiany.
2. Pytanie: Przedmiotem zamówienia jest tzw. gotowe oprogramowanie. Jest to produkt oferowany w takiej samej postaci dla szerokiego kręgu odbiorców. W branży informatycznej regułą jest, że producent tego typu oprogramowania jednoznacznie wyłącza swoją odpowiedzialność za wady i błędy. Jako, że gotowe oprogramowanie trafia do wielu różnych odbiorców i pracuje w różnorodnym otoczeniu programowym i sprzętowym nie sposób jest wyeliminować wszystkich potencjalnych błędów, jakie mogą się tu pojawić. Producenci wprowadzają nowe wersje oprogramowania, tworzą jego poprawki i tzw. patce. Oferują sami lub przez swoich partnerów usługi wsparcia. Ich odpowiedzialność nie może jednak opierać się na konstrukcji gwarancji, obejmującej zobiektywizowaną odpowiedzialność za usunięcie błędu (osiągnięcie rezultatu). Mogą wystąpić w przypadku, kiedy błędu usunąć się nie da, ewentualne jego usunięcie, dla jednego lub małej liczby użytkowników, wiąże się z niewspółmiernymi kosztami. Niezależnie od powyższego, w większości wypadków gotowe oprogramowanie jest dystrybuowane przez podmioty trzecie, które posiadają jedynie upoważnienie do udzielania licencji na korzystanie z oprogramowania. Wykonawca, podobnie jak i inni dystrybutorzy nie ma uprawnień do dokonywania zmian oprogramowania, w tym w zakresie obejmującym jego kod źródłowy. W takiej sytuacji bezwzględny obowiązek usunięcia określonego błędu będzie najczęściej po prostu niemożliwy do wykonania z powodów prawnych. Nie pozwalają na to prawa autorskie przysługujące twórcy oprogramowania. W tej sytuacji zwracamy się z pytaniem, czy jest możliwa taka zmiana §6.1. wzorca umowy, który w zakresie odpowiedzialności za wady oprogramowania będzie odsyłał do odrębnej umowy licencji?
Odpowiedź: NIE. Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie zmiany.
3. Pytanie: We wzorcu umowy w §6.2-4 odpowiedzialność wykonawcy w związku z możliwymi roszczeniami osób trzecich w zakresie tzw. praw własności intelektualnej jest określona niezwykle szeroko i w naszym przekonaniu wykracza nawet poza ramy przedmiotowego zamówienia. Zwracamy się z pytaniem, czy jest możliwa zmiana wzorca w ten sposób, aby w miejsce klauzul §6.2.-4. zamieścić zapis wiążący odpowiedzialność wykonawcy za wady prawne oprogramowania stricte z odpowiedzialnością za szkodę, przy czym odpowiedzialność ta aktualizowałaby się wówczas, gdy przeciwko zamawiającemu zapada prawomocne niekorzystne rozstrzygnięcie sądowe, w postępowaniu zainicjowanym przez podmiot trzeci? Przykładowo taki zapis mógłby mleć następujące brzmienie:
„Jeżeli szkoda jest następstwem wady prawnej OPROGRAMOWANIA LICENCJODAWCA naprawi szkodę LICENCJOBIORCY obejmującą stwierdzone prawomocnym wyrokiem sądu powszechnego odszkodowanie w związku z bezprawnym korzystaniem z OPROGRAMOWANIA zasądzone od LICENCJOBIORCY na rzecz podmiotu, który wykazał swoje prawa do OPROGRAMOWANIA. LICENCJODAWCA nie będzie jednak odpowiedzialny za szkodę, jeżeli LICENCJOBIORCA nie powiadomi LICENCJODAWCY o toczącym się postępowaniu przed sądem lub nie umożliwi LICENCJODAWCY obrony jego praw w tym postępowaniu przy wykorzystaniu istniejących środków proceduralno¬-prawnych."
Odpowiedź: NIE. Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie zmiany.
4. Pytanie: W przypadku udzielenia licencji nasza spółka w pełni respektuje ustawową zasadę, pozwalającą licencjobiorcy na wykonanie kopii zapasowej oprogramowania. Rozumiemy, ze intencją zamawiającego, w §6.5. 5) nie jest rozszerzenie zakresu licencji, ale odwołanie się do ustawowej regulacji. W związku z tym zwracamy się z pytaniem, czy możliwa jest następująca zmiana §6.5. 5): ,,5) "sporządzaniu kopii zapasowej oprogramowania, jeżeli jest to niezbędne do korzystania z oprogramowania" z równoczesnym usunięciem §6.5. 9)?
Odpowiedź: NIE. Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie zmiany.
5. Pytanie: Rozumiemy, że w zapisach §6.5. 6) i §6.5.7) chodzi o przypadki, na które pozwalają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, i których nie można wyłączyć umową. Czy możliwa jest zmiana wskazanych jednostek redakcyjnych, aby wprost powołać się w nich na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa?
Odpowiedź: §6.5. 6) – zapis pozostaje bez zmian.
§6.5.7) – skreśla się w całości.
6. Pytanie: W związku z uwagami z punktu 2. niniejszego pisma zwracamy się z pytaniem, czy §7 wzorca umowy można zmienić w taki sposób, aby dotyczył wyłącznie nośnika oprogramowania, a nie oprogramowania?
Odpowiedź: NIE. Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie zmiany.
7. Pytanie: Czy w celu wprowadzenia równowagi i symetrii praw i obowiązków stron możliwa jest zmiana §11 wzorca umowy w taki sposób, aby analogiczne obowiązki w zakresie poufności ciążyły również na zamawiającym?
Odpowiedź: TAK. Zmiana została uwzględniona w poprawionym wzorze umowy.
8. Pytanie: Czy wykaz osób (w załączniku nr 8) dotyczy wyłącznie tych podmiotów biorących udział w postępowaniu, które będą odpowiedzialne za przeprowadzenie szkoleń (czyli ma zastosowanie do części I, II i III)?
Odpowiedź: TAK.

Zamawiający przekazuje aktualną treść:
1. Załącznika nr 1 do formularza ofertowego.
2. Załącznika nr 2 opis przedmiotu zamówienia.
3. Załącznika nr 3 wzór umowy.
4. Załącznika nr 6 opis równoważności.

Jednocześnie zamawiający informuje, że przesuwa termin na składanie i otwarcie ofert na dzień 04.04.2012r.

Ogłoszenie o zmianie terminu na składanie i otwarcie ofert zamawiający przekazał Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 12.03.2012r.

UWAGA 15.03.2012r. !!!!!!!!!!
Zamawiający przekazuje aktualną treść załącznika nr 3 wzór umowy.
Jednocześnie zamawiający informuje, że przesuwa termin na składanie i otwarcie ofert na dzień 09.04.2012r.
Ogłoszenie o zmianie terminu na składanie i otwarcie ofert zamawiający przekazał Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 15.03.2012r.

UWAGA 22.03.2012r. !!!!!!!!!!
Zamawiający informuje, że przesuwa termin na składanie i otwarcie ofert na dzień 11.04.2012r.
Ogłoszenie o zmianie terminu na składanie i otwarcie ofert zamawiający przekazał Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 22.03.2012r.

UWAGA 28.03.2012r. !!!!!!!!!!
Zamawiający przekazuje pytania i odpowiedzi do niniejszego postępowania.

1. Pytanie: Zamawiający wymaga licencji komercyjnych. Jako, że Państwu jako uczelni przysługuje możliwość zakupu tańszych licencji edukacyjnych zwracam się z pytaniem: Czy Zamawiający dopuści licencje edukacyjne wszędzie gdzie jest to możliwe?
Odpowiedź: NIE.

2. Pytanie: Dotyczy: Foxit PhantomPDF Business. Wg naszej najlepszej wiedzy powyższe oprogramowanie nie jest sprzedawane w wersji polskiej. Czy Zamawiający dopuści oprogramowanie Foxit PhantomPDF Business w wersji angielskiej?
Odpowiedź: TAK.

3. Pytanie: Czy gdyby inny program różny od Foxit PhantomPDF Business nie był sprzedawany w wymaganej wersji polskiej, czy Zamawiający dopuści wersję angielską?
Odpowiedź: TAK.

Jednocześnie zamawiający informuje, że przesuwa termin na składanie i otwarcie ofert na dzień 20.04.2012r.
Ogłoszenie o zmianie terminu na składanie i otwarcie ofert zamawiający przekazał Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 28.03.2012r.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
a. mgr inż. Paweł Fornalski tel. 41 349 62 65,
b. Dariusz Lenard tel. 41 349 72 76.