Zakończone przetargi

Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych do Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych do Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.07.19 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.07.19 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerz, pokój nr 5 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Nie przewiduje się udzielenia zamówienia uzupełniającego. Określone w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ ilości możliwych do zamówienia artykułów biurowych zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych artykułów biurowych z zachowaniem cen jednostkowych i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Zamawiane ilości poszczególnych artykułów biurowych mogą się różnić w stosunku do ilości wskazanych w formularzu cenowym/przedmiocie zamówienia, z zastrzeżeniem że kwota za realizację całości przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty ceny oferty.
  • Warunki udziału w postepowaniu: X. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU 1. W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tzn. wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawy artykułów biurowych o wartości netto nie mniejszej niż 150 000,00 zł każda ( uwaga: zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej - wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane) 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj. dysponowania minimum 1 samochodem do przewozu artykułów biurowych oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00zł Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie XI.2. 2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania w oparciu o art.24 ust.1 Spełnienie w/w warunków oceniane będzie wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów wymienionych w pkt. XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. XI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie Wykonawcy zgodne z treścią art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ; b) wykaz (na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostaw artykułów biurowych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00zł netto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (np. listów referencyjnych) potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, c) wykaz samochodów (minimum jeden) w celu realizacji zamówienia wraz z informacjami o podstawie dysponowania tymi samochodami; d)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150 000,00zł. 2. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Pzp, które zawarte jest w załączniku nr 3 do SIWZ; b) oświadczenie o braku podstawa do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie VIII. 2, - litera b)– składa dokumenty lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Pozostałe dokumenty: 1) Formularz cenowy wraz z dokumentami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Formularz ofertowy wraz z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3) Dowód wniesienia wadium 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie do jej podpisania nie wynika wprost z dokumentów dołączonych do oferty; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców – pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oferta musi być podpisana w sposób prawnie zobowiązujący wszystkich partnerów.
  • Wadium: 3000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: https://www.ujk.edu.pl, jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 45 PLN

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych artykułów biurowych, których szczegółowy wykaz określający jego rodzaj i ilość, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (przedmiot zamówienia/ formularz cenowy).

1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 3000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) .
2.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium można wnieść w formie:
przelewu pieniężnego na rachunek bankowy Bank Handlowy Warszawie S.A.
Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208, z dopiskiem „wadium – przetarg nieograniczony na zakup i dostawę artykułów biurowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach”
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, winna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać:
1) nazwę i adres:
a) dającego zlecenie tj. Wykonawcy,
b) beneficjenta gwarancji tj. Zamawiającego,
c) gwaranta tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
3) kwotę gwarancji,
4) termin ważności gwarancji,
5) zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta - Zamawiającego zawierające oświadczenie:
a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust.1, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.

Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się:
w BZP dnia 11.07.2012r. z numerem 246708-2012.
na tablicy ogłoszeń Zamawiającego w dniu 11.07.2012r.
Uwaga: W dniu 11.07.2012r przesłano do BZP informację o zmianie ogłoszenia tj.:
Dla potwierdzenia, ze oferowane przez Wykonawcę produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda wskazania w ofercie szczegółowej specyfikacji ( metryczek produktów, zdjęć, opisów katalogowych) wskazanych w formularzu cenowym.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA, numer ogłoszenia: 246988 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
Uwaga:
w załączniku pod nazwą "pozostałe załączniki do SIWZ" dołączono formularz wykaz dostaw.

UWAGA :
W załączniku nr 2 do SIWZ Zamawiający
-w poz. 165 w kolumnie jednostka miary - wpisuje się "szt.", w kolumnie ilość wpisuje się "120";
- w poz. 202 w kolumnie jednostka miary skreśla się "sztuk" a wpisuje "opakowanie"
-w poz. 314 w kolumnie jednostka miary wpisuje się "sztuk" a w kolumnie ilość wpisuje się "30".

Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający uprawnia:
Anna Kowalczyk , tel. 41/ 349 72 75