Rolety dla Wydziału Nauk o Zdrowiu
Rolety dla Wydziału Nauk o Zdrowiu
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2012.11.07 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2012.11.07 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 pok. nr 5 (sekretariat Kanclerza) 25-369 Kielce,
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce, Aleja IX Wieków Kielc 19
- Termin realizacji: 14 dni od dnia zawarcia umowy
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
- Warunki udziału w postepowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią art.22 ust.1 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ). 2)posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum jedną usługę polegającą na , wykonaniu , dostawie i montażu rolet o wartości co najmniej 7.000,00 zł brutto. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. zatrudniają lub dysponują minimum 1 osobą, która będzie wykonywać prace polegające na wykonaniu, dostarczeniu i montażu rolet; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią art.22 ust.1 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ). 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1 pkt 1) - 4) muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w pkt.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi zgodnie z formułą „spełnia” „ nie spełnia”. 4. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa polegające na wykonaniu, dostawie i montażu rolet ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (zamawiający prosi o podanie pełnych dat tj. dzień, miesiąc i rok) i odbiorców, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane) 3) Wykaz osób (minimum 1 osoba), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z wykonaniem, dostawą i montażem rolet wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 5. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga!!! A.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1)pkt. 5.2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji Wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum jedną usługę polegającą na , wykonaniu , dostawie i montażu rolet o wartości co najmniej 7.000,00 zł brutto. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. zatrudniają lub dysponują minimum 1 osobą, która będzie wykonywać prace polegające na wykonaniu, dostarczeniu i montażu rolet; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią art.22 ust.1 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1 pkt 1) - 4) muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w pkt.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi zgodnie z formułą „spełnia” „ nie spełnia”. 4. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa¬nych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i do¬świadczenia (co najmniej jedna usługa polegające na wykonaniu, dostawie i montażu rolet ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania (zamawiający prosi o podanie pełnych dat tj. dzień, miesiąc i rok) i odbiorców, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ wraz z załącze¬niem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane) 3) Wykaz osób (minimum 1 osoba), które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowie¬dzialnych za świadczenie usług związanych z wykonaniem, dostawą i montażem rolet wraz z in¬formacjami na temat ich kwalifikacji zawodo¬wych, doświadczenia i wykształcenia niezbęd-nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z infor¬macją o podstawie do dysponowania tymi osoba¬mi, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 5. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio¬nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycz¬nych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga!!! A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. 5.2)- składa dokument lub dokumen¬ty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowied¬nio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii po¬świadczo¬nych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji Wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności.
- Wadium: 300 PLN
- Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających od-rzuceniu, według niżej podanego kryterium: I.KRYTERIUM – cena brutto - stanowiące wagę 100% 1.W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: najniższa oferowana cena ---------------------------------- x 100 pkt = ............. pkt cena oferty badanej Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za jedyne kryterium -cena- przyjęte w niniejszym postępowaniu.
- Specyfikacja: SIWZ można odebrac w siedzibie zamawiajacego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce, lub bespłatnie ze strony :www.ujk.edu.pl z zakładki aktualne przetargi, lub za zaliczeniem pocztowym doliczając w tym celu opłatę pocztową.
- Cena specyfikacji: 3 PLN
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu, dostawie oraz montażu 32 sztuk rolet ( około 70 m²), zaciemniających okna, niezbędnych do pokazów multimedialnych, ograniczające dostęp światła dziennego, słonecznego.
1. Rolety muszą być opuszczane i podciągane manualnie.
2. Montaż rolet nie może naruszać konstrukcji okien ponieważ są one objęte gwarancją producenta.
3.Rolety winny być wyposażone we wszystkie elementy niezbędne do ich prawidłowego funkcjonowania bez konieczności zakupu dodatkowych materiałów przez zamawiającego.
4. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zdjęcia dokładnych wymiarów z otworów okiennych w których będą montowane rolety oraz przedstawić katalog wzorów i kolorów dla rolet zaciemniających.
6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas montażu,
7. Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego o gotowości do dostarczenia i montażu rolet - w formie telefonicznej lub faksem - na co najmniej 48 godzin przed planowaną datą dostawy i montażu.
8. Rolety montowane będą w czynnych, użytkowanych obiektach. Zamawiający nie dopuszcza blokowania ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń biurowych. Rolety muszą być dostarczone tego samego dnia oraz zamontowane maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych.
9. Odbiór rolet
a) Odbioru rolet dokona upoważniony przez Zamawiającego, wskazany w umowie pracownik, spisując wraz z przedstawicielem Wykonawcy protokół odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy; UWAGA : Protokół odbioru będzie podstawą do wystawienia faktury
b) dostarczony i zamontowany towar zostanie sprawdzony przez Zamawiającego zarówno pod względem ilościowym, jak i jakościowym. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych rolet, Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej wymiany
wadliwego towaru na nowy wolny od wad lub usunięcia wady w terminie 3 dni
kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
c) w razie wykrycia przez Zamawiającego po rozpoczęciu użytkowania wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia, Zamawiający złoży u Wykonawcy reklamację - pisemnie lub faksem, która powinna być rozpatrzona w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia jej zgłoszenia. Po upływie tego terminu reklamacja uznana zostanie za rozpatrzoną zgodnie z żądaniem Zamawiającego.
10. Wymagania odnośnie gwarancji
a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił 48 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w załączniku nr 7 do SIWZ.
b) Wykonawca zapewnia podjęcie naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego, w ciągu 24 godzin roboczych od powiadomienia o zaistnieniu usterki w ramach naprawy gwarancyjnej,
11. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Proponowany przez zamawiającego termin wizji lokalnej to: 16.10.2012 r., o godzinie 11.00.
Uwaga.
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT;
b)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną,
c)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.
d)terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej).
2. Cena za SIWZ przy odbiorze z siedziby Zamawiajacego to 3.30 zł, a nie jak wygenerował system 3,00 zł.
Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.10.2012 pod nr 215005-2012
Projekt MEDIC-modernizacja i wyposażenie infrastruktury dydaktycznej Wydziału Nauk o Zdrowiu dla kształcenia kadr medycznych, współfinansowany ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 r.
UWAGA
Kielce dnia 17.10.2012 r.
W dniu 16.10.2012 r odbyło się spotkanie z Wykonawcami .Obecny był jeden Wykonawca.
Zadane były następujące pytania, na które zamawiający udziela odpowiedzi:
Pytanie 1
Czy Zamawiający dopuści użycie materiału o gramaturze 285 g/m² i trwałości koloru > 5 , co pozwoli na optymalne zaciemnienie pracowni?
Odpowiedź 1
Tak, zamawiający dopuszcza taki rodzaj materiału.
Pytanie 2
Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie rolet chowanych w kasecie mocowanej w klinach przyszybowych za pomocą 4 wkrętów o wymiarach 2,5 mm x 10 mm?
Odpowiedź 2
Na to pytanie zamawiający odpowie niezwłoczne po uzyskaniu odpowiedzi od producenta okien.
UWAGA
Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert z dnia 25.10.2012 r. na dzień 30.10.2012 r. Godziny składania i otwarcia pozostają bez zmian.
UWAGA
Zamawiajacy przedłuża termin składania i otwarcia ofert na dzień 07.11.2012 r. Godziny składania ofert i ich otwarcia nie ulegaja zmianie.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ukazała sie w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.10.2012 pod nr 228561-2012
UWAGA
Odpowiedź na pytanie 2
Po uzyskaniu odpowiedzi od producenta okien zamawiający nie dopuszcza zastosowania rolet chowanych w kasecie mocowanej w klinach przyszybowych za pomocą wkrętów o wymiarach2,5 mmx 10 mm.
Wioletta Baran tel. 41 349 73 32
Mariusz Stroński tel.41 349 69 55