Zakończone przetargi

Dostawa sprzętu dla pracowni WNoZ Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

Dostawa sprzętu dla pracowni WNoZ Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.10.22 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.10.22 11:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 pok.nr 5 (sekretariat Kanclerza) 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, Al. IX Wieków Kielc 10
  • Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje zamówienie tj. dostarczy i uruchomi przedmiot zamówienia oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu w terminie 21 dni, licząc od daty podpisania umowy. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie za zgodą zamawiającego na pisemny wniosek wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany terminu.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż:600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy zł ,00/100 ) każda. 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum 1 osobą, która ma kwalifikacje do podłączenia, instalacji, konfiguracji, uruchomienia, przeszkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu i dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 850.000,00 (słownie: osiemset pięćdziesiąt tysięcy zł,00/100). 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A.W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 4 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ( zamawiający prosi o podanie pełnych dat tj. dzień, miesiąc i rok) i odbiorców, sporządzonego według załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamowienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy zł 00/100) każda. 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za podłączenie, instalację, konfigurację, uruchomienie, przeszkolenie z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu i dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania oraz świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według załącznika nr 8 do niniejszej specyfikacji. 4.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 850.000,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt tysięcy zł, 00/100) Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. VI. B dotyczące również tych podmiotów. B.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 5 (ewentualnie 5a dla osób fizycznych) do specyfikacji. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: 1.w pkt. VI. B ust. 2, ust. 3, ust. 4 ust. 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.w pkt.VI B ust. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. C.Ponad to do oferty należy dołączyć: 1.W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy wypełnić formularz spełnienia wymagań sporządzony według złącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Dowód wpłaty wadium. 3.Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektem umowy. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez pełnomocnika (czytelny podpis lub imienna pieczątka z parafą) upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
  • Wadium: 20000 PLN
  • Kryteria wyboru: 1.Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg kryterium – cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiącego wagę 100 %. 2. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: a.maksymalną ilość punktów (100) zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, b.pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (cena brutto najniższa : cena brutto badana) x 100 pkt. = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych w pokoju nr 3 lub nieodpłatnie ze strony internetowej : www.ujk.edu.pl z zakładki "przetargi" ewentualnie za zaliczeniem pocztowym doliczając koszt przesyłki.
  • Cena specyfikacji: 10 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu do pracowni Fizjoterapii, Pielęgniarstwa oraz Pracowni Położniczej Wydziału Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i wymagań zawarte są w załącznikach nr 1 i 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia .

projekt MEDIC-modernizacja i wyposażenie infrastruktury dydaktycznej Wydziału Nauk o Zdrowiu dla kształcenia kadr medycznych"
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Wspólnot Europejskich w dniu 10.09.1012 r.
Opublikowane zostało w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 14.09.2012 pod numerem 2012/S 177-291499

Uwaga.
Właściwa cena za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia to 10,35 zł.

Pytania i odpowiedzi
Pytanie 1
Czy zamawiający wydzieli łóżko hydrauliczne (poz. 31) do odrębnego pakietu ?
Odpowiedź 1
NIE, Zamawiający nie przewiduje takiej możliwości.
Pytanie 2
Czy Zamawiający wydzieli łóżko szpitalne (poz.32) do odrębnego pakietu ?
Odpowiedź 2
NIE, Zamawiający nie przewiduje takiej możliwości.
Pytanie 3
Czy Zamawiający dopuści łóżko hydrauliczne (poz. 31) z leżem o wymiarach : 2000 x 900 mm oraz wymiarach zewnętrznych 2100 x 950 mm
Odpowiedź 3
TAK, zamawiający dopuszcza łóżko hydrauliczne z leżem o wymiarach: 2000 x 900 mm oraz wymiarach zewnętrznych 2100 x 950 mm
Pytanie 4
Czy Zamawiający dopuści łóżko szpitalne (poz.32) z leżem o wymiarach : 2000 x 900 mm oraz wymiarach zewnętrznych 2140 x 950 mm
Odpowiedź 4
TAK, Zamawiający dopuszcza łóżko szpitalne z leżem o wymiarach : 2000 x 900 mm oraz wymiarach zewnętrznych 2140 x 950 mm
Pytanie 5
Czy Zamawiający oczekuje łóżka szpitalnego (poz. 32) wyposażonego w piąte koło, czy też nie?
Odpowiedź 5
Zamawiający wymaga łóżka wyposażonego w cztery koła. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wyceny łóżka zarówno 4 jak i 5 kołowego w zależności od wyboru opcji przez Wykonawcę.
Pytanie 6
Czy Zamawiający dopuści 6 tygodniowy termin realizacji przedmiotu zamówienia dla poz. 31 i 32?
Odpowiedź 6
TAK, zamawiający dopuszcza 6 tygodniowy termin realizacji zamówienia dla pozycji 31 i 32
Pytanie 7
Czy Zamawiający dopuści łóżko szpitalne (poz. 32) tylko z optycznym wskaźnikiem stanu naładowania?
Odpowiedź 7
TAK, zamawiający dopuszcza łóżko tylko z optycznym wskaźnikiem stanu naładowania.
Uwaga
1. Na stronie 41 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w poz.31(łóżko hydrauliczne) wystąpił błąd pisarski. Wymiary leża to 2000 x 900 mm, a zewnętrzne wymiary łóżka to 2100 x 950 mm.
2. Zamawiający doszczegóławia opis dotyczący poz. 32 (łózko szpitalne) o wymiar zewnętrzny
łóżka : 2140 x 950 mm.
3.Ogłoszenie o zmianie terminu realizacji dla pozycji 31 i 32 SIWZ zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Europejskich w dniu 26.09.2012 r.
Pytanie 8
Czy zamawiający wyrazi zgodę na wydzielenie odrębnego pakietu dla pozycji 13-17, 19-21, 36-37 ?
Odpowiedź 8
NIE, Zamawiający nie przewiduje takiej możliwości.
Pytanie 9
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydłużenie terminu dostawy z 21 dni od daty podpisania umowy na 6 tygodni od daty podpisania umowy?
Odpowiedź 9
TAK, zamawiający wydłuża termin realizacji zamówienia do 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
Pytanie 10.
Czy zamawiający dopuści zaawansowany symulator porodowy matki i dziecka z monitoringiem funkcji życiowych, posiadający następujące funkcje?
• Symulator wyposażony jest w monitoring funkcji życiowych matki i noworodka
• Możliwość wirtualnego badania funkcji serca płodu (FHR)
• Monitory napędzane bezprzewodowym terminalem. Instruktor kontroluje monitory poprzez bezprzewodowy komputer/laptop.
• Dodatkowo symulator zawiera specjalne oprogramowanie do monitorów funkcji życiowych matki i noworodka.
• System operacyjny do komputera użytkownika, techniczne wskazówki do 9 scenariuszy porodowych, rozległy przewodnik położniczy.
• Reakcja fizjologiczna na dotlenienie
• Możliwość intubacji dróg oddechowych, wznoszenie się i opadanie klatki piersiowej
• Ramię do iniekcji dożylnych i infuzji
• Zdejmowana pokrywa brzuszna
• Możliwość ćwiczenia chwytów Leopolda
• Zróżnicowane dźwięki bicia serca płodu
• Zautomatyzowany system porodowy
• Możliwość pomiaru rozwarcia szyjki macicy i przemieszczania głowy
• Możliwość różnego ułożenia łożyska
• Wymienialne stadia rozwarcia szyjki macicy
• Poporodowe uszkodzenie sromu (wkładki sromu)
• Jeden noworodek (ruchome stawy) z łożyskiem
• Symulator płodu wykonany przy użyciu technologii „inteligentnej skóry”- zmieniający się kolor skóry pod wpływem niedoboru tlenu
• System dający możliwość monitorowania i postępowania z matką (częstotliwość bicia serca, ciśnienie krwi, natlenienie i EKG, puls
• Możliwość wykonania cesarskiego cięcia i odbioru porodu kleszczowego
• Dostarczany z laptopem
• Fantom noworodka do postępowania NRP
• Możliwość intubacji CPR
• Reakcja dziecka na poprawę wentylacji, zanikanie sinicy i powrót do zdrowego koloru skóry
• Możliwość podawania leków przez pępowinę ,ramię lub piszczel
• Możliwość tworzenia NRP przez prosty wybór menu
Pytanie 11
Czy zamawiający wyrazi zgodę na wydzielenie pozycji nr 38 i utworzenie odrębnego pakietu dla tej pozycji?
Odpowiedź 11
NIE, Zamawiający nie przewiduje takiej możliwości.
UWAGA
Informacja o zmianie terminu realizacji zamówienia dla wszystkich pozycji opisu przedmiotu zamówienia została przesłana do Urzędu Oficjalnych Publikacji Europejskich w dniu 27.09.2012 r.

Barbara Kotras tel. (41) 349 72 77
Wioletta Baran tel.(41) 349 73 32
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00.