Zakończone przetargi

Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.08.13 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.08.13 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 pok nr 5 (sekretariat Kanclerza) 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 14 dni od dnia podpisania umowy.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych nie dopuszcza się składania ofert częściowych
  • Warunki udziału w postepowaniu: Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warundotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty ,a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1)Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 3 do SIWZ. 2)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł (co najmniej jedna dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania ( zamawiający prosi o podanie pełnych dat tj. dzień, miesiąc, rok) i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1.Wypełniony formularz ofertowy.(załącznik nr 2 do SIWZ ) 2.Dokument z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. 4.Próbki każdego z oferowanych produktów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia z dowolnym logo. Logo KFN zamawiający udostępni wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu do realizacji zamówienia, po podpisaniu umowy.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór ofert najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg. podanego kryterium: kryterium wyboru ofert będą: A. cena – stanowiąca wagę 70% B. jakość materiałów - stanowiąca wagę 30 % A.1. Kryterium - cena brutto - stanowiące wagę 70% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Maksymalną ilość punktów (70) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 70 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena B.1. Kryterium - jakość materiałów - stanowiące wagę 30%. Punkty za „jakość” będą przyznawane przez członków komisji w skali od 1÷30 według następujących zasad: -estetyka przedmiotów (1÷10pkt.); -czytelność druku: (1÷10) -intensywność kompozycji kolorystycznej w nadruku (1÷10) Maksymalna liczbę punktów, które Wykonawca może uzyskać w kryterium jakość wynosi 30 pkt. Po dokonaniu oceny, w kryterium jakość, punkty przyznane przez członków komisji zostaną zsumowane, i tak otrzymany wynik zostanie pomnożony przez wagę danego kryterium jakim jest jakość czyli 30. Zamawiający za najlepszą uzna ofertę Wykonawcy, która łącznie za kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu, uzyska największą liczbę punktów.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można bezpłatnie pobrac ze strony internetowej Zamawiajacego: www.ujk.edu.pl z zakładki"przetargi" ,odebrać w siedzibie zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym.
  • Cena specyfikacji: 3 PLN

Kod CPV i nazwa:
22462000-6 materiały reklamowe
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach :
1. Cukierki Krówki reklamowe w ilości 350 kg
2. Długopisy reklamowe, plastikowe w ilości 2.000 sztuk.
3. Zegar biurowy w ilości 50 sztuk
4. Miniaturowe gry logiczno-zręcznościowe w ilości 50 sztuk.
5. Breloki z latarką LED w ilości 50 sztuk
6.Reklamowa torba foliowa typu Market w ilości 250
7. Koszulki bawełniane z krótkim rękawem w ilości 250 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
UWAGA
Wykonawca będzie zobowiązany do oferty dołączyć próbkę każdego produktu wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia oznaczonego dowolnym logo.
Logo KFN zamawiający udostępni wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu do realizacji zamówienia, po podpisaniu umowy.

Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.08.2012 r.pod nr 168987-2012
W odpowiedzi na zadane pytania udzielamy odpowiedzi do ww. postępowania.
Pytania i odpowiedzi
Pytanie 1
Czy nadruk na reklamówce jest z jednej czy z dwóch stron?
Odpowiedź 1
Nadruk na jednej stronie reklamówki.
Pytanie 2
Jaka ma być gramatura koszulek?
Odpowiedź 2
Wymagana Gramatura koszulek 170g-190 g
Pytanie 3
Gdzie należy umieścić logo na koszulkach?
Odpowiedź 3
Logo wraz z napisem Kielecki Festiwal Nauki” wielkości 10-12 cm powinno być naniesione na przodzie koszulki z jej lewej strony w górnym rogu ( na piersi) . Z tyłu koszulki duże logo z napisem „Kielecki Festiwal Nauki” około 32x22 cm .
Pytanie 4
Czy jest możliwe przesłanie logo KFN w Corel 9?
Odpowiedź 4
Nie. Zamawiający nie posiada wersji logo w Corel 9
Pytanie 5
Czy dopuszczalne jest by ramki miały różne kolory tzn. czy może być mix. kolorystyczny np. 25 sztuk zegarków w ramce niebieskiej i 25 sztuk w ramce czerwonej?
Odpowiedź 5
Nie. Zamawiający chce utrzymać kolorystykę przyjętą dla KFN , preferuje kolor granatowy z żółtym logo KFN i napisem” Kielecki Festiwal Nauki”.

Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32
Tomasz Czajewicz tel. (41) 349 72 47