Zakończone przetargi

Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu pn.Kompetentny nauczyciel wczesnej edukacji inwestycją w lepszą przyszłość

Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu pn.Kompetentny nauczyciel wczesnej edukacji inwestycją w lepszą przyszłość

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.01.26 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.01.26 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 4 tygodnie
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tzn. - dopuszcza wydłużenie terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca winien złożyć pisemny wniosek uzasadniający zmianę i uzyskać akceptację Zamawiającego; - dopuszcza zmianę osób realizujących zamówienie wskazanych przez Wykonawcę w „Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia” - w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem spełniania przez Wykonawcę wymaganego w SIWZ warunku udziału w postępowaniu dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawca winien złożyć pisemny wniosek uzasadniający zmianę i uzyskać akceptację Zamawiającego.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: - wykonali należycie minimum dwie usługi ( 2 audyty projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej realizowanych w uczelniach wyższych) - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponują min. 2 osobami z uprawnieniami do przeprowadzenia audytu, z doświadczeniem w przeprowadzaniu audytów projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (Zamawiający wymaga, aby każda z osób przeprowadziła minimum dwa audyty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej). 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 Pzp. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ. VIII. DOKUMENTY WYMAGANE OD OFERENTÓW: Do oferty muszą być dołączone n/w dokumenty: A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzone wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (minimum dwa audyty projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przeprowadzone w uczelniach wyższych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz osób (min. 2 osoby z uprawnieniami do przeprowadzenia audytu, z doświadczeniem w przeprowadzaniu audytów projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej - Zamawiający wymaga, aby każda z osób przeprowadziła minimum dwa audyty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (w zamówieniu), oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4) Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie 24 ust. 1 pkt 2 C) Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo. 2) Wypełniony formularz ofertowy. Zaleca się, aby dokumenty były ułożone w podanej wyżej kolejności. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: Rozdziale VIII pkt B 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg podanego kryterium: Jedynym kryterium wyboru oferty będzie: cena brutto - stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto: maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena. Najkorzystniejsza oferta to oferta o największej ilości punktów otrzymanych w kryterium cena.
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: https://www.ujk.edu.pl, jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 23 PLN

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu pn. „Kompetentny nauczyciel wczesnej Edukacji inwestycją w lepszą przyszłość”, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ.
Audyt zewnętrzny projektu ma obejmować okres realizacji projektu od 1.09.2009r. do 31.12.2011r.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.01.2012r pod numerem 16812-2012.
2. Zamieszczone w siedzibie zamawiającego , na tablicy ogłoszeń (parter) i na stronie internetowej zamawiającego: www.ujk.kielce.pl w dniu 18.01.2012r.

UWAGA:
23.01.2012r.
Poniżej Zamawiający zamieszcza treść pytań, które wpłynęły w ww. postępowaniu i udzielone odpowiedzi :
Pytanie 1) Jaka jest wielkość projektu ( w PLN lub Euro)?
Odpowiedź: Budżet projektu wynosi 4 585 683,42 zł.
Pytanie 2) W jakim procencie (lub kwotowo) zostały wykorzystane środki unijne do czasu wykonania audytu?
Pytanie 3) Jaka jest wielkość wydatków kwalifikowanych?
Odpowiedź na pytanie 2 i 3: dane dotyczą zatwierdzonych wniosków, jest to okres od początku realizacji do 31.07.2011r. wykorzystane środki unijne wynoszą: 38,4% (1.526.937,06 PLN wydatków kwalifikowanych).
Pytanie 4) Czy był już robiony audyt?
Odpowiedź: Nie
Pytanie 5) Czy jest to pierwszy i ostatni audyt?
Odpowiedź: Tak
Pytanie 6) Za jaki okres jest wykonywany audyt?
Odpowiedź: Okres ten jest podany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ – przedmiot zamówienia ).

Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest:
- Anna Kowalczyk, tel./fax (041) 349 72 75.