Zakończone przetargi

Realizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu w roku akademickim 2012/2013.

Realizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu w roku akademickim 2012/2013.

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.09.20 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.09.20 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5, ul. Żeromskiego 5 25-365 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: od podpisania umowy do 30.09.2013 r.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
  • Warunki udziału w postepowaniu: I. Warunki udziału w postępowaniu 1.Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują minimum jedną usługę polegającą na: a) realizacji praktyk zawodowych na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia, zdrowie publiczne, ratownictwo medyczne oraz b) realizacji zajęć praktycznych na kierunkach pielęgniarstwo, położnictwo; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponuje oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz zajęć praktycznych z zakresu: chirurgii, neurochirurgii, kardiochirurgii, ortopedii, Intensywnej Opieki Medycznej, Chorób wewnętrznych, kardiologii, ginekologii, położnictwa, patologii ciąży, neonatologii, neurologii, psychiatrii, rehabilitacji oraz zapewni stanowiska pracy i środki ochrony indywidualnej; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2a Pzp Wykonawca musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 Pzp. 3. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia i dokumentów wymienionych w punkcie II. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty, a wymienione w punkcie II. II. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust.1 Pzp; 2) wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat, wykonania, przedmiotu, odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dane z wykazu muszą potwierdzać spełnianie warunku z pkt I. 1. 2) 3) oświadczenie, że Wykonawca dysponuje oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz realizację zajęć praktycznych na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia, zdrowie publiczne, ratownictwo medyczne z zakresu: chirurgii, neurochirurgii, kardiochirurgii, ortopedii, Intensywnej Opieki Medycznej, Chorób wewnętrznych, kardiologii, ginekologii, położnictwa, patologii ciąży, neonatologii, neurologii, psychiatrii, rehabilitacji oraz zapewni stanowiska pracy i środki ochrony indywidualnej. UWAGA! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z innymi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 2. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Pzp; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp. UWAGA! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 b) składa dokument lub dokumenty wystawione w Kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy lub imienna pieczątką z parafą), osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu według podanych niżej kryteriów: 1.Kryterium - cena brutto za realizację 1 godziny dydaktycznej praktyk zawodowych - stanowiące wagę 80%. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena brutto za realizację 1 godziny dydaktycznej praktyk zawodowych, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto za realizację 1 godziny dydaktycznej praktyk zawodowych: maksymalną ilość punktów (80) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za realizację 1 godziny dydaktycznej praktyk zawodowych, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 80 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena brutto za realizację 1 godziny dydaktycznej praktyk zawodowych. 2.Kryterium – łączna cena brutto za realizację zajęć praktycznych - stanowiące wagę 20%: maksymalną ilość punktów (20) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za realizację zajęć praktycznych, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 20 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie za wszystkie kryteria przyjęte w postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: https://www.ujk.edu.pl, jest bezpłatna
  • Cena specyfikacji: 10 PLN

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu w okresie od podpisania umowy do 30.09.2013 r.
(10 200 godzin dydaktycznych na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia, zdrowie publiczne i ratownictwo medyczne – 1 godzinę dydaktyczną stanowi 45 minut zajęć dydaktycznych oraz 120 grup na zajęcia praktyczne na kierunkach: położnictwo i pielęgniarstwo). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1.zamieszczone i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12/09/2012 r. pod numerem 343980-2012,
2.zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu: 12/09/2012 r.

Anna Kowalczyk, tel./fax (041) 349 72 75.