Zakończone przetargi

Ochrona Obiektów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

Ochrona Obiektów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.03.16 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.03.16 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul Żeromskiego 5 pok nr 5 Sekretariat Kanclerza
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 24 miesiące od dnia podpisania umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
  • Warunki udziału w postepowaniu: 1.Warunki udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; tzn. posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA uprawniającą do prowadzenia działalności w zakresie ochrony osób i mienia, ważną w okresie i na obszarze realizacji zamówienia. - w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Ocena spełnienia tego warunku odbedzie się w oparciu o załączoną do oferty wykonawcy Aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum dwie usługi o charakterze odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy wykazu zrealizowanych usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , minimum dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł Wykaz musi zawierać: nazwę i adres budynków-obiektów objętych ochroną, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji usługi-(z podaniem pełnych dat czyli dzień, miesiąc, rok) wartość brutto wykonanej/wykonywanej usługi, nazwę, adres i telefon Zamawiającego (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie . c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tzn. dysponują co najmniej 4 niekaranymi osobami przewidzianymi do realizacji niniejszego zamówienia, z których każda posiada przynajmniej 6 miesięczny staż pracy w ochronie czynnych obiektów oraz uprawnienia zawodowe wg stosownych przepisów - licencję do wykonywania czynności związanych z ochroną osób i mienia. Ocena spełnienia tego warunku odbedzie się w oparciu o wykaz osóbktórymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia (co najmniej 6 miesięcy stażu w ochronie) niezbędnego do wykonania zamówienia, numer licencji oraz informacje o niekaralności dla każdej z wymienionych osób UWAGA! Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu kserokopii licencji pracowników realizujących zamówienie i ich aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.  są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 zł . Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie załączonej do oferty wykonawcy Opłaconej Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 80.000,00 zł. Uwaga 1 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykaże spełnianie warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, polegającego na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w pkt. VIII ppkt. 5 (polisa OC) niniejszej specyfikacji. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór zał. Nr 4 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Uwaga!!! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wpkt 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Wypełniony druk „OFERTA”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. b) Zaparafowaną propozycję umowy – załącznik nr 2 c) Podpisane oświadczenie z art. 22 ust.1 – załącznik nr 3. d) Podpisane oświadczenie z art. 24 ust.1-załącznik nr 4 e) Dowód wniesienia wadium Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ofertę sporządza się w języku polskim. Dla zapewnienia czytelności oferta powinna zostać wypełniona drukiem maszynowym lub czytelnym pismem ręcznym. Oferta musi być opieczętowana i podpisana przez osoby uprawnione, które mogą skutecznie składać oświadczenie woli w imieniu Wykonawcy. Ofertę może podpisać pełnomocnik Wykonawcy, jeżeli do oferty zostanie załączone pełnomocnictwo ogólne lub szczególne dotyczące niniejszego postępowania. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub poświadczony za zgodność z oryginałem. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „Za zgodność z oryginałem” i poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialne potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób. Wszelkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy dostarczyć przetłumaczone na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – co do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione – muszą być oznaczone klauzulą „NIE UDOSTĘPNIAĆ – INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICE PRZEDSIĘBIORSTWA” i załączone jako osobna część.
  • Wadium: 2000 PLN
  • Kryteria wyboru: Cena 100 % w rozbiciu na: a) wynagrodzenie za świadczenia usług określonych w punkcie III ppkt. 1 - 50% b) wynagrodzenie z prace określone w punkcie III ppkt. 2 - 50% Ad. a Oferta z najniższą ceną otrzyma 50 punktów. Pozostałe oferty otrzymają punkty wg wzoru : Najniższa oferowana stawka ----------------------------------------------------------- x 50pkt =………………………..pkt. Stawka oferty badanej Ad. b Oferta z najniższą ceną otrzyma 50 punktów. Pozostałe oferty otrzymają: Najniższa oferowana stawka ------------------------------------------------------- x 50pkt = ------------------------------------pkt. Stawka oferty badanej Cenę należy podać w PLN w kwocie netto i brutto wraz z obowiązującym podatkiem VAT. Cena powinna uwzględniać wszystkie niezbędne prace związane z realizacją zamówienia. Cenę oferty należy policzyć w następujący sposób: 24 miesiące x stawka za 1 miesiąc =……………………………….. oraz średnio: 2000 godzin x stawka za 1 godzinę =…………………………….. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za obydwa kryteria łącznie przyjęte w niniejszym postępowaniu
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrac ze strony internetowej Zamawiajacego www.ujk.edu.pl w załadce przetargi lub odebrać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych
  • Cena specyfikacji: 22 PLN

Przedmiotem zamówienia jest ochrona Domów Studenta, FAMA (ul. Śląska 13), MELODIA (ul. Śląska 15), ODYSEJA (ul. Śląska 11 A), ŁĄCZNIK (ul. Śląska 15 A), SK WSPAK, przyległych im terenów, mieszczących się w pobliżu miasteczka akademickiego zlokalizowanego w obrębie ulicy Śląskiej nr 11A, 13, 15A ,15 Wszystkie obiekty mieszczą się w Kielcach. W każdym Domu Studenta całodobowo pełni dyżur pracownik Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia nie jest więc całodobowe pełnienie dyżurów na ww. obiektach.
2. Ochrona imprez kulturalnych organizowanych przez Uczelnię - imprezy klubowe i plenerowe.

Ogłoszenie ukazało sie w Biuletynie Zamówien Publicznych dnia 09.03.2012 pod nr 55233-2012

Wioletta Baran tel (41)349 73 32