Zakończone przetargi

Usługa ubezpieczenia sprzętu elektronicznego UJK w Kielcach (DP/2310/217/12)

Usługa ubezpieczenia sprzętu elektronicznego UJK w Kielcach (DP/2310/217/12)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.12.18 12:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.12.18 12:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w AKielcach 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: do 31.05.2014
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych nie dopuszcza się składania ofert częściowych Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w przypadku:  Zakupu lub przejęcia w okresie trwania umowy sprzętu elektronicznego ponad kwotę zamówienia podstawowego,  odnowieniem limitów odpowiedzialności gdy wskutek wypłaty odszkodowania zostały one zmniejszone lub wyczerpane,  przedłużenia okresu ubezpieczenia ponad termin przewidziany umową, nie dłużej jednak niż o 60 dni, Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień.
  • Warunki udziału w postepowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tzn.:  posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; a) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.:  wykonali/wykonują minimum 2 usługi ubezpieczenia mienia w których łączna suma ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk była nie niższa niż 20 000 000 PLN; b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.:  posiadają, zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 31.12.2011 roku wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami nie najmniej niż100 %,  posiadają, zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 31.12.2011 wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi nie mniej niż 100%. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. X Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. X SIWZ. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. X.1 W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 2) Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 ze zm.). 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa¬nych, usług (min. 2 usługi ubezpieczenia sprzętu elektronicznego o wartości powyżej 15 000 000 PLN każdy) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i do¬świadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem przed¬miotu ubezpieczenia, liczby ubezpieczonych, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg zał. Nr 7 do SIWZ oraz załącze¬niem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartość poszczególnych usług nie będzie sumowana) 4) Oświadczenie o posiadaniu wg stanu na dzień 31.12.2011 r. pokrycia marginesu wypłacalności oraz pokrycia lokatami funduszy ubezpieczeniowych powyżej 100 %, wg załącznika nr 6 do SIWZ. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. X.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio¬nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycz¬nych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko¬nawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub za¬świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego sie¬dzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, ma¬ją miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo-spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczą¬ce niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy, wystawione nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastę-puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są¬dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszka¬nia tych osób. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1. pkt. 2) - 4) - składa dokument lub dokumen¬ty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowied¬nio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, skła¬dek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnie¬nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, C. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie X.1. X.3 Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo. 2) Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku, gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował zamówienia; 3) Dowód wpłaty wadium
  • Wadium: 900 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej zamawiajacego jako załącznik Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale zamówień publicznych
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

powyżej 14000 euro

CPV 66510000-8; 66515000-3;

ogłoszenie o zamówieniu przekazano do publikacji w Biuletynie Zamóweiń Publicznych w dniu 29.11.2012r. Ukazało się 29.11.2012r. numer 479138-2012 (wraz ze zmianami numer 479236-2012 i numer 479294-2012)

U W A G A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5.12.2012r.
Poniżej podaję treść pytań i odpowiedzi dotyczących ww. postępowania :
Pytanie 1:
W treści SIWZ wskazane jest:
Dopuszcza się możliwość stosowania „klauzuli konserwacji” tylko w przypadku wymogu dotyczącego obowiązku konserwacji stawianego przez producenta sprzętu, przy czym jednocześnie uzgadnia się, że Zamawiający może dokonywać czynności konserwacyjnych albo przez własny personel albo przez służby zewnętrzne.

Czy „klauzula konserwacji” ma być dodana przez Ubezpieczyciela do klauzul obligatoryjnych zapisanych w SIWZ. Jeśli tak to proszę o podanie treści tej klauzuli.

Odpowiedź :

W przypadku, gdy w ogólnych warunkach ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk Wykonawcy jest zapis, że ubezpieczony zobowiązany jest poddawać konserwacji i przeglądom ubezpieczony sprzęt zgodnie z wymogami producenta danego typu urządzeń elektronicznych, Zamawiający wyraża na to zgodę, jest to bowiem element prewencji, zastrzega jedynie, że czynności te będą wykonywane zarówno przez firmy zewnętrzne jak i własny przeszkolony personel.
Pytanie 2:
W treści SIWZ wskazane jest :
"...3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa¬nych, usług (min. 2 usługi ubezpieczenia sprzętu elektronicznego) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i do¬świadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem przed¬miotu ubezpieczenia, liczby ubezpieczonych, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg zał. Nr 7 do SIWZ oraz załącze-niem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartość poszczególnych usług nie będzie sumowana)"
Czy samo potwierdzenie przez naszych Klientów zawarcia polisy ubezpieczeniowej spełnia Państwa wyżej wymieniony warunek.
Odpowiedź :
Sprawdzenie czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu odbywa się po złożeniu ofert, w oparciu o dokumenty dołączone do oferty. Zamawiajaćy zwraca uwagę na zapis w SIWZ precyzujący że dokumenty muszą potwierdzać, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

U W A G A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 11.12.1012r.
Poniżej podaję treść kolejnych pytań i odpowiedzi dotyczących ww. postępownia :
Pytanie 1
1) Prosimy o zastąpienie treści załącznika Nr 7 do SIWZ- „Wykaz wykonywanych usług” oświadczeniem o posiadaniu wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania usług ubezpieczenia sprzętu elektronicznego o łącznej sumie ubezpieczenia przewyższającej kwotę 20.000.000,00 PLN.
Odpowiedź :
Zapis pozostaje bez zmian

Pytanie 2
2) Prosimy o akceptację i dopisanie do katalogu wyłączeń odpowiedzialności niżej wymienionych wyłączeń :
-szkody powstałe wskutek braku dostawy lub przerwania dostawy gazu, wody lub
elektryczności,
-szkody powstałe wskutek eksploatacji przedmiotu ubezpieczenia po zaistnieniu
szkody, bez dokonania napraw , jeżeli niewykonanie napraw miało wpływ na
powstanie drugiej szkody,
-szkody powstałe wskutek skażenia lub zanieczyszczenia odpadami przemysłowymi,
-koszty poniesione przez Ubezpieczającego w związku z konserwacją, modernizacją, remontami lub naprawami gwarancyjnymi ubezpieczonego sprzętu elektronicznego,
-koszty odtworzenia danych zapisanych w pamięci ulotnej jednostki centralnej
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę by do akceptowanych przez Zamawiającego wyłączeń odpowiedzialności dodać następujące wyłączenia:
-szkody powstałe wskutek braku dostawy lub przerwania dostawy gazu, wody lub
elektryczności,
-szkody powstałe wskutek eksploatacji przedmiotu ubezpieczenia po zaistnieniu
szkody, bez dokonania napraw , jeżeli niewykonanie napraw miało wpływ na
powstanie drugiej szkody,
-szkody powstałe wskutek skażenia lub zanieczyszczenia odpadami przemysłowymi,
-koszty poniesione przez Ubezpieczającego w związku z konserwacją, modernizacją, remontami lub naprawami gwarancyjnymi ubezpieczonego sprzętu elektronicznego,


Pytanie 3
3) Prosimy o potwierdzenie, czy przedmiot ubezpieczenia, o którym mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w Części I. „Umowa ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od szkód materialnych” obejmuje jedynie urządzenia, czy również oprogramowanie ?
Odpowiedź
Przedmiotem zamówienia jest jedynie sprzęt elektroniczny (urządzenia).


Pytanie 4
4) Czy oprogramowanie ma być również objęte ubezpieczeniem? Jeśli tak, to proszę
o określenie limitu odpowiedzialności dla kosztów odtworzenia oprogramowania – do części II Ubezpieczenie baz danych i nośników danych.
Odpowiedź
W ubezpieczeniu baz dach i nośników danych odtworzenie lub ponowne zainstalowanie systemów lub programów wliczone jest w kwotę 40 000 PLN wraz z kosztami ponownego wprowadzenia danych lub programów z archiwum danych lub z istniejącej dokumentacji Zamawiającego .


Pytanie 5
5) Wnioskujemy o dopisanie w klauzuli sprzętu przenośnego, że sprzęt pozostawiony
w pojeździe bez dozoru ma być umieszczony w bagażniku .
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający wyraża zgodę o dopisanie w klauzuli sprzętu przenośnego, by sprzęt pozostawiony w pojeździe bez dozoru umieszczony był w bagażniku.

Pytanie 6
6) Wnioskujemy o zastąpienie w Klauzuli automatycznego pokrycia nowo nabytego mienia słów: „nieruchomości i ruchomości” słowami „sprzęt elektroniczny”
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający zmienia w załączniku nr 1 do SIWZ w klauzuli automatycznego pokrycia Słowa: nieruchomości i ruchomości), słowami „sprzęt elektroniczny”.

Pytanie 7
7) Wnioskujemy o wprowadzenie w klauzuli nowych miejsc ubezpieczenia limitu odpowiedzialności łącznie na wszystkie nowe lokalizacje w wysokości
np. 1.000.000,00 PLN oraz zapisu dot. zgłaszania nowych miejsc ubezpieczenia
w ciągu 30 dni od daty uruchomienia nowej lokalizacji.
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie obowiązku zgłoszenia nowej lokalizacji w której znajduje się ubezpieczony sprzęt elektroniczny, w ciągu 60 dni od daty uruchomienia sprzętu w nowej lokalizacji.

Pytanie 8
8) Wnioskujemy o wprowadzenie w klauzuli ubezpieczenia sprzętu stacjonarnego podczas transportu miedzy lokalizacjami limitu na wszystkie zdarzenia łącznie
w wysokości np. 100.000,00 PLN.
Odpowiedź
Zamawiający przychyla się częściowo do wniosku Wykonawcy i ustala w klauzuli ubezpieczenia sprzętu stacjonarnego podczas transportu miedzy ubezpieczonymi lokalizacjami Zamawiającego limitu na wszystkie zdarzenia w kwocie 150 000 PLN.



Pytanie 9
9) Wnosimy o wyłączenie klauzuli kosztów ponownego napełniania automatycznych urządzeń gaśniczych.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie wyraża zgody na wyłączenie klauzuli.


Pytanie 10
10) Wnosimy o doprecyzowanie w części II opisu przedmiotu zamówienia
„II. Ubezpieczenie baz danych i nośników danych” zapisu dotyczącego przedmiotu ubezpieczenia w odniesieniu do danych : zgodnie z zapisem dotyczącym sumy ubezpieczenia przedmiotem ubezpieczenia mają być koszty odtworzenia danych,
a nie dane.
Odpowiedź Zamawiającego:
Przedmiotem ubezpieczenia są koszty odtworzenia danych, zaś sama definicja danych w opisie przedmiotu zamówienia (przedmiot zamówienia) precyzuje jedynie co uważa się za dane.

Pytanie 11
11) Prosimy o potwierdzenie wnioskowanych wysokości sum ubezpieczenia dla proporcjonalnych i nieproporcjonalnych kosztów działalności.
W akapicie dotyczącym ustalenia wysokości szkody i odszkodowania jest:
-30.000,00 PLN- limit odpowiedzialności dla kosztów proporcjonalnych
-60.000,00 PLN- suma ubezpieczenia dla kosztów nieproporcjonalnych ,
a w kwestionariuszu oferty (zał. Nr 2) jest:
-30.000,00 PLN- suma ubezpieczenia dla kosztów nieproporcjonalnych
-60.000,00 PLN- suma ubezpieczenia dla kosztów proporcjonalnych
Odpowiedź Zamawiającego:
Prawidłowe sumy ubezpieczenia wynoszą:
-30.000,00 PLN- dla kosztów proporcjonalnych
-60.000,00 PLN- dla kosztów nieproporcjonalnych



Pytanie 12
12) Wnioskujemy o doprecyzowanie zapisów dotyczących okresu odszkodowawczego
w ubezpieczeniu zwiększonych kosztów działalności poprzez zmianę dotychczasowego zapisu podpunktu 2.b) w akapicie „Ustalenie wysokości szkody
i odszkodowania” na następujący:
„b. Ustalony w umowie ubezpieczenia maksymalny okres odszkodowawczy wynosi
1 miesiąc.
Okres odszkodowawczy rozpoczyna się po stwierdzeniu przez Zamawiającego szkody materialnej, nie wcześniej niż w momencie powstania objętych ubezpieczeniem kosztów dodatkowych i trwa do dnia w którym Zamawiający przestał ponosić zwiększone koszty działalności, ale nie dłużej niż ustalony maksymalny okres odszkodowawczy.”
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę by dla określenia maksymalnego okresu odszkodowawczego ustalić proponowany prze Wykonawcę zapis: Okres odszkodowawczy rozpoczyna się po stwierdzeniu przez Zamawiającego szkody materialnej, nie wcześniej niż w momencie powstania objętych ubezpieczeniem kosztów dodatkowych i trwa do dnia w którym Zamawiający przestał ponosić zwiększone koszty działalności, ale nie dłużej niż ustalony maksymalny okres odszkodowawczy.”


Pytanie 13
13) Wnioskujemy o odstąpienie od wymogu wskazania z imienia i nazwiska osoby odpowiedzialnej z ramienia wykonawcy ds. obsługi szkód Ubezpieczającego.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zapis dotyczący wskazania z imienia i nazwiska osoby odpowiedzialnej z ramienia wykonawcy ds. obsługi szkód Ubezpieczającego nie zostanie wycofany ze wzoru umowy – Zamawiający wyjaśnia przy tym, że nie musi być to osoba która będzie bezpośrednio likwidowała szkodę, lecz osoba do której Zamawiający takie szkody będzie zgłaszał.


Pytanie 14
14) Wnosimy o zmianę treści „Klauzuli szybkiej likwidacji szkód” poprzez przyjęcie limitu dla szkód w sieciowych urządzeniach rdzeniowych i systemach serwerowych
w wysokości takiej, jak dla szkód w pozostałych urządzeniach tj. 10.000,00 PLN.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane zmiany.

Pytanie 15
15) Prosimy o informacje o konstrukcji budynku magazynu zlokalizowanego przy ul. Żeromskiego 5 w Kielcach .
Odpowiedź Zamawiającego:
Konstrukcja ścian – murowana, stropy betonowe, dach stropodach kryty papą.


Pytanie 16
16) Prosimy o informacje dotyczące rodzaju, wartości i zabezpieczeń sprzętu elektronicznego zlokalizowanego w wiacie stalowej przy ul. Świętokrzyskiej 21.
Odpowiedź
Wita stalowa przy ulicy Świętokrzyskiej 21 jest faktycznie budynkiem o konstrukcji parterowej, konstrukcja stalowa z wypełnieniem z bloczków i cegły, dach konstrukcja stalowa z ociepleniem wełny mineralnej – poszycie blacha. Przeznaczenie budynku – biurowa , wykorzystana przez Dział Techniczny UJK.



Pytanie 17
17) Prosimy o informacje na temat szkodowości Ubezpieczającego (odszkodowania
i rezerwy) z ryzyk objętych zapytaniem za okres ostatnich 3 lat .
Odpowiedź
2010 –
2011 –
2012 – brak szkód
INFORMUJEMY, ŻE ZAMAWIAJACY PRZEDŁUŻYŁ TERMIN SKŁADANIA OFERT DO DNIA 18.12.2012R. OFERTY ZOSTANĄ OTWORZONE TEGO SAMEGO DNIA. GODZINY SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT NIE ZMIENIAJĄ SIĘ. INFORMACJA O ZMIANIE TERMINU ZOSTAŁA PRZEKAZANA DO PUBLIKACJI W BZP W DNIU 11.12.2012R. I OPUBLIKOWANA TEGO SAMEGO DNIA Z NUMEREM 501662-2012

Barbara Kotras