Zakończone przetargi

DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI FOTOGRAFICZNEJ W RAMACH PROJEKTU "ARTIS-MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ INSTYTUTU SZTUK PIEKNYCH"

DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI FOTOGRAFICZNEJ W RAMACH PROJEKTU "ARTIS-MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ INSTYTUTU SZTUK PIEKNYCH"

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.11.07 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.11.07 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 DNI
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (Sekretariat Kanclerz).
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Termin wykonania zamówienia (dostawa i montaż) : do 45 dni od zawarcia umowy.
  • Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania, która część zamówienia ma być realizowana przez podwykonawcę, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę. Materiały lub rozwiązania równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy i opisane w taki sposób, aby potwierdzały ich równoważność wraz z atestami wymaganymi prawem i zgodą na dopuszczenie do stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp należy do Wykonawcy. Jeżeli w ofercie brak będzie wskazania na materiały lub rozwiązania równoważne, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaproponował materiał zgodny z opisem w dokumentacji przetargowej. Wymagana gwarancja i rękojmia na przedmiot zamówienia : minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
  • Warunki udziału w postepowaniu: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w tym zakresie. 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie. W tym zakresie warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej (1) dostawy wraz z montażem systemu oświetlenia pracowni fotograficznej. 3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w tym zakresie. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w tym zakresie. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI specyfikacji. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji. 2. Wykaz dostaw (wraz z montażem) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego według załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje). Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. B również dla tych podmiotów. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: w pkt. B ust. 2, ust. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. C. W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawcy muszą dołączyć do oferty: - opis oferowanego asortymentu (nazwę, producenta, model i parametry techniczne) sporządzony na załączniku do formularza ofertowego- formularz rzeczowo-cenowy. D. Ponadto do oferty należy dołączyć: - Dowód wpłaty wadium. UWAGA: Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych (czytelny podpis lub imienna pieczątka z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Wykonawcy, którzy o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu ubiegają się wspólnie; a) Winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty; b) Muszą udokumentować, ze łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp; c) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest samodzielnie wykazać brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 Pzp oraz każdy Wykonawca osobno składa dokument wymieniony w pkt.B.2 niniejszego rozdziału; d) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców; e) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem; f) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia.
  • Wadium: 1200 PLN
  • Kryteria wyboru: KRYTERIA OCENY OFERT 1. Oferty oceniane będą w oparciu o kryterium cena: L.p. Nazwa kryterium Waga 1. Cena 100% Sposób obliczania wartości punktowej kryterium: C min X=-------------------------- x 100pkt. Co Gdzie: X- ilość punktów jakie otrzyma oferta oceniana za kryterium „cena” Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert, Co - cena ocenianej oferty. 2. Punktacja jaką otrzyma Wykonawca w ramach kryterium cena w niniejszym postępowaniu zostanie obliczona zgodnie ze wzorem określonym powyżej. 3. 100% (waga kryterium „cena”) oznacza, ze w postępowaniu można uzyskać maksymalnie 100 punktów w ramach kryterium ceny. 4. Cena ofertowa powinna być wyrażona w walucie polskiej i powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacja zamówienia oraz ewentualne rabaty.
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego, jako załącznik do niniejszego ogłoszenia (www.ujk.edu.pl), można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas do ceny SIWZ należy doliczyć koszt przesyłki).
  • Cena specyfikacji: 24 PLN

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni fotograficznej Instytutu Sztuk Pięknych oraz jego montaż.
W skład wyposażenia wchodzi :
1) Dostawa i montaż fabrycznie nowego fotograficznego systemu oświetleniowego z montażem;
2) Dostawa i montaż fabrycznie nowego fotograficznego tła (zestaw);
3) Dostawa i montaż fabrycznie nowego stołu bezcieniowego.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz dodatkowe wymagania zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji – opis przedmiotu zamówienia.
3. Kod CPV i nazwa:
31527260-6 Systemy oświetleniowe
31500000-1 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
51110000-6 Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

Projekt ARTIS - "Modernizacja i wyposażenie bazy dydaktycznej Instytutu Sztuk Pięknych", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 i budżetu państwa

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian umowy.
Zmiany w umowie wynikać mogą w szczególności z tytułu :
-zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z powodu:
a)realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań;
b) konieczności wykonania prac, badań, ekspertyz lub innych niezbędnych czynności powodujących wstrzymanie dostawy i montażu wyposażenia;
- zmiany modelu, parametrów technicznych zamawianego wyposażenia jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy;

- typu i wymiarów zamawianego sprzętu jeżeli, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem że spełnia on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).

Zmiany mogą być zainicjowane zarówno przez Wykonawcę jak i Zamawiającego. Realizacja na podstawie zmian wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego w formie pisemnej.
Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.10.2012r. pod numerem 420290-2012.
2. Zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 26.10.2012r.

........................................
UWAGA !!!!! 31.10.2012r.
Poniżej Zamawiający zamieszcza treść pytania, które wpłynęło w powyższym postępowaniu i udzieloną odpowiedź.
Pytanie dot. pkt.17 (opis przedmiotu zamówienia zał nr 2 do SIWZ) Generator Multivoltage, 2 szt. Pierwszy wiersz sugeruje generator błyskowy x2 sztuki natomiast opis techniczny dotyczy głowicy błyskowej do generatora. Co zatem Zamawiający ma na myśli.
Odpowiedź: Powinno być : Głowica błyskowa 3000J/Ws x 2 sztuki. W związku z powyższym w załączniku nr 2 do SIWZ L.p. 1 pkt. 17 oraz w formularzu rzeczowo-cenowym L.p.. 1 pkt.17 skreśla się wyrazy "Generator Multivoltage".

Anna Kowalczyk, tel. 41-349-72-75.