Zakończone przetargi

wykonanie reklamy wielkoformatowej oraz materiałów promocyjnych ( numer DP/2310/7/12)

wykonanie reklamy wielkoformatowej oraz materiałów promocyjnych ( numer DP/2310/7/12)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.01.13 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.01.13 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego 25-369 Kielce ul.Żeromskeigo 5 pokój nr 5 (sekretariat Kanclerz)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Część I – styczeń lub luty 2012 r. (termin pożądany), Część II – styczeń lub luty 2012 r. (termin pożądany), Część III – 14 dni od dnia podpisania umowy (termin pożądany), Część IV – 21 dni od dnia podpisania umowy (termin pożądany), Część V - umowa zostanie podpisana na okres 1 roku. W tym czasie Zamawiający będzie zamawiał sukcesywnie, w miarę potrzeb materiały promocyjne. Termin realizacji każdego zamówienia będzie wynosić maksymalnie 3 tygodnie licząc od daty zaakceptowania przez Zamawiającego projektu graficznego ologowania materiałów promocyjnych
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych dopuszcza się składanie ofert częściowych; ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia oznaczone liczbą rzymską
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną usługę/dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi dostawy/ zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzone według załącznika Nr 2 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług/dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa/dostawa) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi/dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wykazać się jedną usługą/dostawą w odniesieniu do każdej z części. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr 3) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć:. 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1) 2. Dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: Dla części Nr I, II i IV jedynym kryterium wyboru ofert będzie: cena brutto - stanowiąca wagę 100% Dla części Nr III i V kryterium wyboru ofert będą: 1. Kryterium - cena brutto - stanowiące wagę 80% 2. Kryterium - jakość materiałów - stanowiące wagę 20%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest załącznikiem do niniejszego ogłoszenia; można ją odebrać w siedzibie zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach; Dział Zamówień Publicznych ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

powyżej 14 000 euro

zakupy realizowane w ramach : część I :projekt pn. eduPROGRES - Edukacja na rzecz Gospodarki część II : projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki częśćIII : projekt PROGRES - Program rozwoju: Gospodarka - Edukacja - Sukces część IV : Program Erasmus.
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podstawie pisemnego, uzasadnionego wniosku Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia, zaakceptowanego przez Zamawiającego tzn. dopuszcza się wydłużenie lub skrócenie terminu realizacji zamówienia (w przypadku zaistnienia okoliczności, na które strony umowy mimo dołożenia należytej staranności nie mogły mieć wpływu).
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5.01.2012r. pod numerem 5908-2012; w tym samym dniu ogłoszenie zostało opublikowane na stronei internetowej zamawiającego (wraz z SIWZ) i na tablicy ogłoszeń w jego siedzibie.

U W A G A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
poniżej podaję treść pytań i odpowiedzi dotyczacych ww.wpostępowania
Pytanie 1 : Poz.1 kubki - co oznacza zapis "nadruki i kubek : pełny kolor?" Czy to oznacza, że kubek ma być w innym niż białym kolorze" Jest to istotna informacja , ponieważ kolor kubka ma wpływ na ostateczny koszt produktu
Odpowiedź :Nadruk i kubek: pełen kolor – oznacza, że kolor kubka ma być inny niż biały. Jego kolor byłby każdorazowo określony w momencie zamówienia materiałów.
Pytanie 2 :
Poz. 2 smycz - czy zamawiający dopuszcza zastosowanie techniki sublimacji ? Jest to zdecydowanie lepsza metoda ze względu na możliwość nadruku drobnych elementów, jakie bez wątpienia będą występować na smyczach o szrokości 1 cm.
Odpowiedź :Zamawiający dopuszcza zastosowanie techniki sublimacji
Pytanie 3 :
Poz.3 koszulka - czy koszulka ma być w kolorze baiłym? Czy koszulki muszą być pakowane w woreczki indywidualne? Proszę o podanie wielkości nadruku oraz wskazanie umiejscowienia.
Odpowiedź :
Kolor koszulki podobnie jak kolor kubka-pełen. Na chwilę obecną Zamawiający nie umie podać wielkości nadruku ponieważ każdorazowo będzie on ustalany z odpowiednimi jednostkami zainteresowanymi ich nabyciem. Można przyjąć że maksymalna wielkość nadruku wyniesie 20cm x 20 cm na plecach.
Pytanie 4
Poz.4 długopis - wnoszę o możliwość zmiany metody znakowania z temodruku na grawer laserowy - jest to zdecydowanie najlepsza metoda znakowania podłoża metalowego. Czy znakowanie z obu stron będzie identyczne?
Odpowiedź :
Dopuszcza się zmianę oznakowania z tampodruku na laser. Nadruki z obu stron mogą się różnić.
Pytanie 5
Poz.5 i 6 torba papierowa - proszę o podanie gramatury surowca. Jednocześnie proszę o sprecyzowanie opisu. Zamawiajacy pisze : kreda + laminbat + uszy : sznurek. Na załączonym zdjęciu została pzredstawiona torba tzw."eco" z papieru kraft z uszami papierowymi doklejanymi od wewnątrz torby, bez wzmocneiń górnych krawędzi i dna. O jaką ostatecznie torbę chodzi?
Ze względu na indywidualny charakter wykonania poz. 5 oraz 6 czy zamawiajacy dopuszcza dołączenie do oferty 1 torby o dowolnym wymiarze z zaznaczeniem, że finalny produkt będzie wykonany zgodnie z oczekiwaniami zamawiajacego? Taka próbka z pewnością pozwoli ocenić jakość proponowanego produktu, która jest jednym z kryteriów oceny ofert. Format jest sprawą drugorzędną i wykonywanym na indywidualne zlecenie.
Odpowiedź : Załączone zdjęcie stanowi tylko przykład torby. Proszę kierować się opisem zamieszonym powyżej zdjęcia. Papier o wysokiej sztywności. Gramatura od 200 -250g/m2.
Dopuszcza się dołączenie torby w innym wymiarze niż podany w specyfikacji, jedynie w celu określenia jakości wykonanego z nich materiału.
Pytanie 6
Poz.7 torba ekologiczna - co oznacza zapis "pełen kolor"? Czy nadruk ma być po jednej czy po obu stronach torby? Jeżeli po obu, to czy będzie identyczny? Wnosimy o zmianę nadruku z pełnego koloru na jeden kolor ze względu na podłoże - non-woven.

Odpowiedź :Pełen kolor w przypadku torby ekologicznej oznacza zapotrzebowanie na różne kolory. Jeżeli nadruk w pełnym kolorze może wyglądać mało atrakcyjnie dopuszcza się aby był w jednym kolorze.
Pytanie 7
Poz.8 ołówki - czy nadruk z obu stron będzie identyczny?
Nadruki z obu stron mogą się różnić
Pytanie 8
Poz.9 teczki - czy laminat ma być matowy czy błyszczący ?
Odpowiedź: Laminat może być błyszczący lub matowy.

Pytanie 9
Ze względu na to, że każdy kolor stanowi dodatkowy koszt, który należy ująć w ofercie proszę o określenie ilości kolorów nadruku na kubkach, koszulkach, torbach ekologicznych (jeżeli do tej pozycji nie zostanie wprowadzona sugerowana zmiana). Bez precyzyjnego określenia ilości kolorów oferent nei ma możliwości pzrygotowania rzetelnej wyceny usługi znakowania.

Odpowiedź : Nadruk na torbach ekologicznych może być w jednym kolorze jeśli materiał z którego są wykonane może powodować, że większa ilość barw spowoduje mało atrakcyjny wygląd przygotowanej wizualizacji.
W przypadku kubków i koszulek ilość kolorów będzie zależał od oczekiwań jednostek uczelnianych.

Pytanie 10
Proszę o specyzowanie zamóweiń sukcesywnych - czy to oznacza, że będą zamawiane materiały z jednej pozycji w pełnej ilości (np. 500 kubków lub 500 koszulek z tym samym nadrukiem), czy też zamawiający ma zamiar dzielić poszczególne pozycje na mniejsze ilości z różniącym się od siebie nadrukiem. Jeżeli tak, proszę dokładnie określić zakres i ilość poszczególnych zamówień.
Odpowiedź :Zamówienia sukcesywne oznaczają, że Zamawiający będzie zamawiał materiały w zależności od potrzeb. Zamawiający nie potrafi na chwilę obecną określić zakresu i ilości zamówienia ponieważ zależeć ono będzie od zapotrzebowania na poszczególne rzeczy przez daną jednostkę uczelnianą. Może wystąpić sytuacja, że w jednym miesiącu zamówionych zostanie tylko 100 długopisów, a w drugim 50 koszulek, 100 teczek i tyle samo toreb. Wszystko zależy od potrzeb jednostki uczelnianej.

Pytanie 11 :
Wnoszę o wydłużenie terminu składania ofert do dnia 18 stycznia 2012r.
Odpowiedź :
Termin pozostaje bez zmian.

Karolina Sochacka tel. 349 72 75