Zakończone przetargi

Dostawa sprzetu do pracoeni Ratownictwa Medycznego WNoZ Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

Dostawa sprzetu do pracoeni Ratownictwa Medycznego WNoZ Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.07.23 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.07.23 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 pok nr 5 (sekretariat Kanclerza)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, AL. IX Wieków Kielc 19
  • Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje zamówienie tj. dostarczy i uruchomi przedmiot zamówienia oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu oraz dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania, w terminie 30 dni, licząc od daty podpisania umowy. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez wykonawcę, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie za zgodą zamawiającego na pisemny wniosek wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany terminu.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż:800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy zł ,00/100 ) każda. 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum jedną osobą, która ma kwalifikacje do podłączenia, instalacji, konfiguracji, uruchomienia, przeszkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu, przeszkolenia w zakresie użytkowania dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji. 4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł,00/100). 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A.W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 4 do specyfikacji iStotnych Warunków Zamówienia. 2.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ( zamawiający prosi o podanie pełnych dat tj. dzień, miesiąc i rok) i odbiorców, sporządzonego według załącznika nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy zł 00/100) każda. 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za podłączenie, instalację, konfigurację, uruchomienie, przeszkolenie z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu, przeszkolenie z zakresu użytkowania oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem oraz świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według załącznika nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 1.000.000,00 tysięcy zł (słownie: jeden milion zł, 00/100) Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. VI. B dotyczące również tych podmiotów. B.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 5 (ewentualnie 5a dla osób fizycznych) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: 1.w pkt. VI. B ust. 2, ust. 3, ust. 4 ust. 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.w pkt.VI B ust. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1.W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy wypełnić formularz spełnienia wymagań sporządzony według złącznika nr 2 do SIWZ. 2.Dowód wpłaty wadium. 3.Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektem umowy. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez pełnomocnika (czytelny podpis lub imienna pieczątka z parafą) upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
  • Wadium: 30000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (100 pkt ) zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (cena brutto najniższa : cena brutto badana) x 100 pkt. = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena.
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych, pok nr 3, lub bezpłatnie ze strony internetowej zamawiajacego : www.ujk.edu.pl z zakładki przetargi, ewentualnie za zaliczeniem pocztowym doliczajac koszty przesyłki.
  • Cena specyfikacji: 73 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu do pracowni Ratownictwa Medycznego Wydziału Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawarte są w załącznikach nr 1 i 2 do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
KOD CPV:
341 520 00 -7 symulatory szkoleniowe
331 000 00 -1 urządzenia medyczne
Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego sprzętu, przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu oraz przeprowadzenia szkolenia z zakresu użytkowania dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania.
Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na warunkach określonych we wzorze karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 9 do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
Przedmiot zamówienia musi posiadać: instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie; winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego.
Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone
w języku polskim w formie drukowanej ( instrukcji obsługi może być zapisana na DVD lub CD).

Projekt pn "MEDIC-modernizacja i wyposażenie infrastruktury dydaktycznej Wydziału Nauk o zdrowiu dla kształcenia kadr medycznych"
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 11.06.2012 r.
Opublikowane zostało w Dzienniku Urzedowym Unii Europejskiej w dniu 14.06.2012 r. pod numerem 2012/S 112-185546
UWAGA
Zamawiajacy poniżej podaje pytania i odpowiedzi do niniejszego postępownia:
Pytanie 1
Czy zamawiający dopuści Fantom do RKO posiadający wskaźnik świetlny informujący o prawidłowości częstotliwości uciśnięć niewbudowany w manekina
Odpowiedź 1
Tak, Zamawiający dopuszcza taką możliwość
Pytanie 2
Czy Zamawiający dopuści Fantom do Intubacji bez chrząstki nalewkowatej?
Odpowiedź 2
Nie
Pytanie 3
Czy Zamawiający dopuści Fantom do intubacji bez odzwierciedlenia pełnych płuc i żołądka?
Odpowiedź 3
Nie
Pytanie 4
Czy Zamawiający dopuści Fantom do intubacji umieszczony w torbie?
Odpowiedź 4
Tak
Pytanie 5
Czy Zamawiający dopuści Fantom do intubacji i konikotomii bez możliwości symulowania skurczu krtani?
Odpowiedź 5
Tak
Pytanie 6
Czy zamawiający dopuści Fantom umożliwiający używanie rurek w rozmiarach powyżej 4 mm?
Odpowiedź 6
Tak
Pytanie 7
Czy Zamawiający dopuści fantom umieszczony na podstawie?
Odpowiedź 7
Tak
Pytanie 8
Czy Zamawiający dopuści nowoczesny defibrylator, którego wszystkie moduły (ekran, moduł pacjenta oraz defibrylator)są zintegrowane w jednym urządzeniu?
Odpowiedź 8
Tak
Pytanie 9
Czy Zamawiający dopuści nowoczesny defibrylator z czasem ładowania do energii 200 J poniżej 5 sekund, a do energii 360 J w czasie poniżej 7 sekund?
Odpowiedź 9
Tak
Pytanie 10
Czy Zamawiający dopuści nowoczesny defibrylator dwufazowy z 25 poziomami energii defibrylacji w zakresie od 2 do 360 J?
Odpowiedź 10
Tak
Pytanie 11
Czy Zamawiający dopuści nowoczesny defibrylator ze stymulacja zewnętrzną z częstotliwością od 40 do 170 imp./min?
Odpowiedź 11
Tak
Pytanie 12
Czy Zamawiający dopuści nowoczesny defibrylator z pamięcią wewnętrzną, z możliwością jej eksportu na inne nośniki pamięci?
Odpowiedź 12
Tak
Pytanie 13
Czy Zamawiający dopuści defibrylator z ekranem kolorowym o przekątnej 8,4 cala z możliwością jednoczesnego wyświetlania trzech krzywych dynamicznych?
Odpowiedź 13
Tak
Pytanie 14
Czy Zamawiający dopuści nowoczesny defibrylator, który w przypadku diagnostycznego EKG ma możliwość wydruku wszystkich 12 odprowadzeń, oraz możliwość podglądu tylko 3 wybranych odprowadzeni na ekranie?
Odpowiedź 14
Tak
Pytanie 15
Czy Zamawiający dopuści nowoczesny defibrylator z możliwością bezprzewodowej komunikacji za pomocą bluetooth z modułem teletransmisji typu smartphone lub tablet?
Odpowiedź 15
Tak
Pytanie 16
Czy Zamawiający dopuści nowoczesny defibrylator z papierem o szerokości 100 mm, oraz możliwością wydruku w czasie rzeczywistym trzech kanałów?
Odpowiedź 16
Tak
Pytanie 17
Czy Zamawiający dopuści nowoczesny defibrylator z bateriami litowymi bez efektu pamięci, których pojemność wystarcza na 6 godzin monitorowania, lub na 420 defibrylacji z energią 360 J.
Odpowiedź 17
Tak
Pytanie 18
Czy Zamawiający dopuści nowoczesny defibrylator z baterią litową bez efektu pamięci, która od 0 do 100% pojemności ładuje do 4,5 godzin?
Odpowiedź 18
Tak

Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32