Zakończone przetargi

Wykonanie i dostawa druków na potrzeby procesu dydaktycznego i druków pomocniczych z podziałem na części

Wykonanie i dostawa druków na potrzeby procesu dydaktycznego i druków pomocniczych z podziałem na części

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.05.25 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.05.25 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Żeromskiego 5 pok. nr 5 (sekretariat Kanclerza ) 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 2013.03.31
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Zamawiajacy dopuszcza składanie ofert częściowych - 2 części
  • Warunki udziału w postepowaniu: Wykonawcą zamówienia, może być, osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1)Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.:dla cz. I wykażą się minimum jedną usługą dotyczącą wykonania i dostawy druków na potrzeby procesu dydaktycznego, które Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upł-wem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, o wartości nie mniejszej niż: 40 000,00 zł brutto oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie; dla cz. II wykażą się minimum jedną usługą dotyczącą projektowania i wykonania wzorów druków o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia dla cz. II, które Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, o wartości nie mniejszej niż: 60 000,00 zł brutto oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację niniejszego zamówienia. 2)Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania. Z udziału z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4. VIII.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY-KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: Dla cz. I 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa-nych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa o wartości minimum 40.000,00 zł brutto ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzo-nego wg zał. Nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla cz. II 1)Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 2)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa o wartości minimum 60.000,00 zł brutto ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg zał. Nr 4a do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, nieza-leżnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W takim przypadku podmiot oddający do dyspozycji wykonawcy swój potencjał o którym mo-wa w UWADZE powyżej składa dokumenty o których mowa w pkt . VIII.2 ppkt. 1 i 2 Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości po-niżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane). VIII.2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 5a do SIWZ). Pod pojęciem „osoby fizycznej” należy rozumieć zarówno: a)przedsiębiorców będących osobami fizycznymi i wspólnikami spółki cywilnej, którzy zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004 r., Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.) podlegają wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej, ak też b)osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, które w związku z wejściem w życie w dniu 31 marca 2009 r. ustawy nowelizującej ustawę z dnia 28 lutego 2003 r.- Prawo upadłościowe i naprawcze (Dz.U. z 2003 r., Nr 60, poz. 535 z późn. zm.) uzyskały możliwość ogłoszenia upadłości. W stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy składają: a)osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej: oświadczenie podpisane przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalność gospodar-czą lub oświadczenie podpisane przez odpowiednio umocowanego pełnomocnika osoby fizycznej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie), b)osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą: oświadczenie podpisane przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą lub oświadczenie podpisane przez odpowiednio umocowanego pełnomocnika osoby fizycznej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem z którego wynika jego umocowanie); w przypadku spółki cywilnej (osoby fizyczne), tj. każdy ze wspólników spółki cywilnej składa odpowiednio podpisane przez wspólnika/ wspólników spółki cywilnej lub umo-cowanego pełnomocnika wspólników spółki cywilnej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie) jako: •oddzielne (osobne) oświadczenie lub •oświadczenie podpisane łącznie (wspólnie). Uwaga!!! A.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a)pkt. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.Jeżeli w miejscu zamieszczania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. A, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy,a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VIII.2. VIII.3.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. ak-tualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki-jeśli dotyczy. 2) W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo. 3) Dowód wpłaty wadium. 4) Oświadczenie wykonawcy, że dwutonowy znak wodny, o którym mowa w przedmiocie zamówienia-załącznik nr 2 do SIWZ, wykorzystywany będzie przez Wykonawcę tylko na rzecz Zamawiającego 5) Dla oceny jakości świadczonych usług Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć bezpłatne próbki wybranego asortymentu : dla części I oprawa do suplementu- 2 szt.; legitymacja doktoranta - 2 szt.; indeks - 2 szt. indeks doktora- 2 szt oryginał świadectwa ukończenia studiów doktoranckich - 2 szt. oryginał dyplomu doktora – 2 szt. oryginał dyplomu doktora habilitowanego – 2 szt. dla części II Po 2 egzemplarze każdego z wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ projektu wzoru . Oferty należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wymaga się podpisania oferty na każdej zadrukowanej stronie oferty (pieczątka Firmy oraz imienna pieczątka i podpis osoby lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wy-konawcy). Załączniki do oferty stanowią jej integralną część i muszą być również oznaczone. Wszystkie zadrukowane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować oraz strony winny być złączone w sposób wykluczający ich przypadkową dekompletację. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna, lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W takim przypadku pełnomocnictwo lub upo-ważnienie do pełnienia funkcji musi być wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów oraz załączone do oferty. Ofertę składaną wspólnie podpisuje ww. pełnomocnik. Oferta ta winna zawierać wszystkie dokumenty, wymienione w pkt. VIII.2.2) dla każdego partnera z osobna, pozostałe zaś dokumenty wymienione w pkt. VIII składane są wspólnie. Oferta musi być zapakowana w dwie koperty, na: zewnętrznej kopercie należy umieścić napis: Oferta dot. DP/2310/102/12 Wykonanie druków dla Uczelni. Nie otwierać przed 25.05.2012 r. wewnętrznej kopercie oprócz napisu jw. musi być zawarta pełna nazwa Wykonawcy i jego adres. Skutki związane z brakiem oznaczenia koperty w sposób podany w SIWZ ponosi Wykonawca.
  • Wadium: 2800 PLN
  • Kryteria wyboru: KRYTERIA WYBORU OFERTY Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg poniżej podanego kryterium: Kryterium wyboru oferty jest takie same dla części I i II I.KRYTERIUM- cena brutto za przedmiot zamówienia- stanowiące wagę 50%; II.KRYTERIUM- jakość- stanowiące wagę- 50%; W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu: 1.Kryterium: cena brutto za przedmiot zamówienia, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (50) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 50 pkt= liczba punktów uzyskana przez poszcze-gólne oferty w odniesiniu do kryterium cena. 2.Kryterium: jakość. Punkty za „jakość” będą przyznawane przez członków komisji w skali od 1÷50 według następujących zasad: rodzaj materiału: (1÷10pkt.); sposób szycia/klejenia druku: (1÷10); staranność wykonania i estetyka: (1÷20); Intensywność i czytelność druku (w tym jakość złoceń): (1÷10) Maksymalną liczbę punktów, które Wykonawca może uzyskać w kryterium jakość od jednego członka komisji wynosi 50 pkt. Po dokonaniu oceny, w kryterium jakość, punkty przyznane przez poszczególnych członków komisji zostaną zsumowane, i tak otrzymany wynik zostanie pomnożony przez wagę danego kryterium jakim jest jakość czyli 50. Zamawiający za najlepszą uzna ofertę Wykonawcy, która łącznie za wszystkie kryteria przyjęte w ni-niejszym postępowaniu, uzyska największą liczbę punktów.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych w pokoju nr 3 lub bezpłatnie ze strony internetowej. www.ujk.edu.pl w zakładce przetargi lub za zaliczeniem pocztowym.
  • Cena specyfikacji: 29 PLN

Przedmiotem zamówienia w części I jest USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU I DOSTA-WIE DRUKÓW NA POTRZEBY PROCESU DYDAKTYCZNEGO I DRUKÓW POMOCNICZYCH . Zestawienie zamawianych druków, ich rodzaj i ilości dot. przedmiotu zamówienia dla części I zawie-ra załącznik nr 1 do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia w części II jest ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE WZORU ORAZ WYKONANIE I DOSTARCZENIE ZAPROJEKTOWANYCH I ZATWIERDZONYCH DRUKÓW na potrzeby procesu dydaktycznego. Ich rodzaj oraz ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ Podobnie jak w części I wykonawca zobowiązany jest, przy realizacji zamówienia opisanego dla cz. II, do stosowania wytycznych zawartych w Rozporządzeniach MNiSW
Zamawiający zaznacza, że podane ilości są wielkościami orientacyjnymi, podanymi w celu ułatwie-nia określenia ceny oferty, i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w trakcie trwania umowy, w ramach zamówień wzajemnie się bilansujących w kwocie umowy.
Zmniejszenie nakładu, czy też rezygnacja z wykonania niektórych pozycji druków nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony wybranego do realizacji Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego zawartych w załącznikach nr 1i 2 do niniejszej SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji wzorów druków, w szczególności w przypadku zmian przepisów prawa określających wygląd i treść druków objętych zamówieniem.
Wzór godła Uczelni dla określonych dokumentów stanowi załącznik do specyfikacji.
Przed przystąpieniem do drukowania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do siedziby Za-mawiającego wydruku próbnego każdego rodzaju zamówieniowego druku.
Zaakceptowany wydruk próbny stanowić będzie podstawę do realizacji zamówienia

Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publiczbych dnia 17.05.2012 r. pod nr 159474-12
Uwaga
ww. postepowanie prowadzone jest z podziałem na cześci w zwiazku z tym Wadium również obejmuje II części i tak:
Dla cz. I warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 1.000,00 ( słownie : jeden tysiąc zł)
Dla części II -1800,00 zł (słownie : jeden tysiąc osiemset zł).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert zgodnie z art. 45 ust 3. Ustawy Pzp.
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę na konto Zamawiającego:
UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
Bank Handlowy Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208.
Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – Znak sprawy DP/2310/102/12, Wykonanie i dostawa druków” oraz nr części w której wykonawca bierze udział.
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
PYTANIA I ODPOWIEDZI DO SIWZ
Pyt.1
Czy oświadczenie Wykonawcy określone w pkt. VIII.3.4 SIWZ o następującej treści ”Oświadczenie Wykonawcy, że dwutonowy znak wodny, o którym mowa w przedmiocie zamówienia-załącznik nr 2 do SIWZ , wykorzystany będzie przez Wykonawcę tylko na rzecz zamawiającego”, należy rozumieć w ten sposób, iż Wykonawca składający to oświadczenie może „wyłącznie” (i tylko Wykonawca składający oświadczenie) wykorzystać dwutonowy bieżący znak wodny na rzecz Zamawiającego, co oznacza, iż taki „znak” nie może wykorzystać na rzecz Zamawiającego żaden inny podmiot.
Odp. 1
Wymagane oświadczenie ma poświadczyć , że dwutonowy bieżący znak wodny wykorzystywany będzie na rzecz Zamawiającego wyłącznie przez Wykonawcę, czyli tak, jak jest to określone w szczegółowych wymaganiach dla części II. Czyli jest możliwość wykorzystania dwutonowego bieżącego znaku wodnego przez Wykonawcę dla innego Zamawiającego.

Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32