Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych przez okres 12 miesięcy.
Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych przez okres 12 miesięcy.
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2012.10.05 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2012.10.05 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, Sekretariat Kanclerz, pokój nr 5.
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce
- Termin realizacji: Termin realizacji: 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
- Warunki udziału w postepowaniu: I.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia: - wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali minimum dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda), 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 PLN. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykaże spełnianie warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, polegającego na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w pkt. II.A. 3) (polisa OC). 2. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. II. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt. II. II.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających zakresem rzeczowym przedmiotowi zamówienia (minimum dwie dostawy o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (wzór zał. Nr 6 do SIWZ). 3) Opłacona polisa, a przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 PLN. Inne dokumenty: 1. Wypełniony druk oferty i formularz cenowy (załącznik Nr 2 i 2a do SIWZ). 2. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dołączonego dokumentu/dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór zał. Nr 4 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy (wzór zał. nr 4a do SIWZ). Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Wadium: 2000 PLN
- Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg poniżej podanego kryterium: Kryterium wyboru oferty będzie: - cena - waga 100% Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów. Pozostałe oferty otrzymają punkty liczone według wzoru: najniższa oferowana cena ---------------------------------- x 100%x100 = ............. pkt cena oferty badanej Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyskała największą liczbę punktów w kryterium przyjętym w niniejszym postępowaniu
- Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest jako załącznik do niniejszego ogłoszenia na stronie internetowej zamawiającego, można odebrać ją w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym( w takim przypadku do ceny za SIWZ należy doliczyć koszt przesyłki). Nr konta na które należy wpłacać należności za SIWZ: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, nr 23 1030 1508 0000 0008 0371 1003
- Cena specyfikacji: 21 PLN
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów papierniczych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ przez okres 12 miesięcy.
Zamawiający określił parametry na poziomie minimum.
Wykonawca może zaproponować artykuły papiernicze o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Kody CPV:
22816000-3 bloki papierowe
30197630-1 papier do drukowania
30199330-2 papier ciągły do drukarek komputerowych
30197642-8 papier fotokopiujący i kserograficzny
30199410-7 papier samoprzylepny
30192800-9 etykiety samoprzylepne
30197600-2 papier i tektura gotowe
30199300-3 papier wytłaczany lub perforowany
3019972-3 papier listowy
30199230-1 koperty
Uwagi:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. zamieszczone i opublikowane w BZP w dniu 27.09.2012r. pod numerem 369002-2012,
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu:27.09.2012r.
mgr Anna Kowalczyk, tel. 041-349-72-75