Wykonanie przebudowy i remontu instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynku Wydziału Matematyczno- Przyrodniczego przy ul. Świętokrzyskiej 15 w Kielcach
Wykonanie przebudowy i remontu instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynku Wydziału Matematyczno- Przyrodniczego przy ul. Świętokrzyskiej 15 w Kielcach
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2012.10.03 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2012.10.03 11:30
- Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez min. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia odwołania, bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia
- Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach; 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza pok. nr 5
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce; ul. Świętokrzyska 15
- Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować wszystkie czynności objęte SIWZ oraz umową, w terminie: 10 miesięcy licząc od daty wyznaczonej na podpisanie umowy. Warunkiem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, przez obie strony umowy. Zmiana ww. terminu (skrócenie lub wydłużenie) może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/ zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie jego zmiany. Przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było przewidzieć, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej. Zamawiający ma prawo zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym etapie realizacji zamówienia w terminie i miejscu wskazanym pisemnie przez Zamawiającego.
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art.67 ust.1 pkt. 6 Pzp maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego W celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej/wynagrodzenia umownego brutto za przedmiot umowy, w formach i na zasadach przewidzianych w art. 148 ust. 1 ustawy.
- Warunki udziału w postepowaniu: I.INFORMACJA O PODWYKONAWCACH Na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy Pzp., Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia wraz z jej wartością, której wykonanie powierzy podwykonawcom. II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW Wykonawcą zamówienia, może być, osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1)zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane o zakresie objętym przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: 3 000 000 PLN brutto każda; Uwaga!!! Zamawiający nie będzie oceniał wykonanych robót o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych robót nie będą sumowane). c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z minimum dwu letnim doświadczeniem, tzn. dysponują osobą/osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje/uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi tj. posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego tj.: min. po 1 osobie do kierowania i sprawowania nadzoru robót budowlanych, posiadającej uprawnienia w specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych; sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Uwaga!!! Zamawiający dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394) oraz na podstawie art. 20a) ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2002 r. Nr 194, poz. 1635 z późn. zm.) d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: 2 000 000 PLN. 2)zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp., Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki, o których mowa powyżej, muszą być spełnione, przez co najmniej jednego Wykonawcę lub wszystkich tych Wykonawców łącznie. W celu potwierdzenia spełniania w/wym. warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/wym. warunki. Ocena spełniania w/wym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. IX SIWZ. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania. Z udziału z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ofertę Wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. III.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. III.1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ. 2) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich zakresu i wartości, daty i miejsca wykonania, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwaga!!! Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać wykazane roboty oraz potwierdzać ich należyte wykonanie. 3) wykaz osób- kadry kierowniczej, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego tj. min. po 1 osobie odpowiedzialnej za kierowanie i sprawowanie nadzoru robót budowlanych w poszczególnej specjalności, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z minimum dwu letnim doświadczeniem każda z w/wym. osób, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. Uwaga!!! Należy wskazać, które z wymienionych w wykazie osób będą pełnić funkcję Kierownika Budowy. Kierownik budowy może być jednocześnie kierownikiem robót w jednej lub w kilku branżach. 4) oświadczenie, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ. 5) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych Do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wzór zobowiązania stanowi zał. Nr 10. III.2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 6 do SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. (wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 7 do SIWZ). 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A.Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp., mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. B.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1.pkt. 2)-4) i 6)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.pkt. 5)- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca za-mieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie III.2. III.3.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/aktualny wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, aktualny statut spółki. Wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile umocowanie nie wynika z umowy spółki cywilnej, którą wówczas należy załączyć do oferty. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika- pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, 2) dowód wpłaty wadium, 3) oświadczenie o akceptacji karty gwarancyjnej, stanowiącej załącznik do projektu umowy. 4) kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej, sporządzony na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót, 5) w przypadku ujęcia przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowanie, innych materiałów i urządzeń niż podane w SIWZ, pod warunkiem bezwzględnego posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów co najmniej takich, jak określone w dokumentacji technicznej, należy złożyć wraz z ofertą stosowne dokumenty, uwiarygodniające te materiały lub urządzenia. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
- Wadium: 50000 PLN
- Kryteria wyboru: cena: 100%
- Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać: podatek VAT 23 %, koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. np. polecona,polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego Nr 23103015080000000803711003. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: http://ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php, jest bezpłatna
- Cena specyfikacji: 25 PLN
Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie przebudowy i remontu instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynku Wydziału Matematyczno- Przyrodniczego przy ul. Świętokrzyskiej 15 w Kielcach.
KOD CPV i nazwa:
45 00 00 00-7 Roboty budowlane
45 30 00 00-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45 33 12 00-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
W zakres robót/prac budowlanych wchodzi m.in.:
a)roboty demontażowe- demontaż sufitów podwieszonych, wykucie otworów w ścianach i stropach, demontaż elementów wentylacyjnych, przewodów i kanałów, demontaż silników w centralach wentylacyjnych,
b)roboty budowlane- montaż sufitów podwieszanych, naprawy ścian i podłóg oraz stropów, przebudowę kanałów nawiewnych i wyciągowych wraz z elementami wentylacyjnymi (kratkami, tłumikami hałasu, elementami regulacji przepływu),
c)wymiana uszkodzonych i niedziałających napinanych ręcznie klap ppoż. oraz dostosowanie istniejącej instalacji do obowiązujących wymagań ochrony ppoż.,
d)wykonanie rewizji na projektowanych i istniejących kanałach wentylacyjnych,
e)przebudowa kanałów wyciągowych z dygestoriów- demontaż niedrożnych istniejących kanałów oraz wentylatorów, i wykonanie nowych kanałów wraz z montażem wentylatorów o większej wydajności,
f)przebudowa układów rozprowadzania powietrza w pomieszczeniach o charakterze laboratoryjnym i zwiększonych wymaganiach czystości powietrza (zastosować nawiewniki z filtrem absolutnym oraz dodatkowo filtry klasy F9 na wyciągu),
g)modernizacja istniejących central wentylacyjnych- wymiana wentylatorów,
h)automatyka pracy instalacji dla zmiennego przepływu powietrza.
i)roboty instalacyjne elektryczne.
Szczegółowy sposób prowadzenia prac remontowych oraz zakres rzeczowy robót budowlanych, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia, zawiera Opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 1.
Ustalenia i decyzje dot. wykonywania zamówienia uzgadniane będą pisemnie przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie prace, które są niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem, funkcjonowania obiektu oraz wymagane obowiązującymi w tym zakresie prawa przepisami.
Ujęte w dokumentacji materiały i urządzenia oraz ich znaki towarowe i nazwy własne traktowane są jako przykładowe i mają na celu wskazanie jakości przedmiotu dostawy i robót. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę do wykonania zadania mają być równoważne pod względem cech technicznych i jakościowych do materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji oraz w stosunku do Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności:
1.europejskie aprobaty techniczne,
2. wspólne specyfikacje techniczne,
3. normy międzynarodowe,
4. inne tech. systemy odniesienia ust. przez europejskie organy normalizacyjne
W przypadku, gdy Zamawiający wskazał znak towarowy (producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp., Zamawiający dopuszcza możliwość ujęcia przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowanie, innych materiałów, urządzeń lub rozwiązań niż podane w SIWZ, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją składającą się na opis przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych, jak określone w dokumentacji technicznej. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Całość robót należy wykonać zgodnie z „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych- Tom I, II, V”.
Prace remontowo- budowlane realizowane będą w budynku, w którym będzie odbywała się praca biurowa i dydaktyczna oraz w obiekcie mogą być prowadzone roboty w innych branżach.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r. Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).
Wykonawca jest zobowiązany do ścisłego stosowania i respektowania przepisów ujętych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r. nr 47 poz. 401) oraz z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r. nr 120 poz. 1126).
Zamawiający na wykonane roboty remontowo-budowlane wymaga min. 60 miesięcznej gwarancji oraz 60 miesięcznej rękojmi, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady fizyczne zmniejszające wartość techniczną, użytkową i estetyczną wykonanych robót.
Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wad zgłoszonych w okresie gwarancji, których termin usunięcia przekracza okres gwarancji.
Wymagania/warunki dot. gwarancji zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy i jej załączniku.
Oferty zawierające okres gwarancji i rękojmi, krótszy niż wymagany przez Zamawiającego, zostaną odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp.
Projekt pn. „Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Humanistyczno- Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach- II etap budowy Campusu Uczelnianego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013
Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, w szczególności:
1)terminu realizacji umowy wyłącznie w przypadku:
a)wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było przewidzieć, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizacje przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizacją zamówienia,
b)jeżeli zaistnieją niezależne od Wykonawcy okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie mógł przewidzieć, uzasadniając taką zmianę np. przedłużającymi się procedurami administracyjnymi, koniecznością wykonania robót zamiennych lub uzupełniających (jeżeli powodują on konieczność przedłużenia terminu wykonania),
2)osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji,
3)podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji, co podwykonawca wykazany w ofercie (dot. przypadku, w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawcy),
4)ilości zamawianych elementów, jeżeli zajdzie okoliczność, której nie można było przewidzieć, co będzie się wiązać ze zmianą wynagrodzenia Wykonawcy np. obniżenie o wartość elementów, które zostały wyłączone z realizacji,
5)przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mające wpływ na zakres lub termin wykonania.
6)stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem, że cena brutto nie ulegnie zmianie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 93 ust. 1a. Ustawy Pzp, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.
W celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej/wynagrodzenia umownego brutto za przedmiot umowy, w formach i na zasadach przewidzianych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1.zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17/08/2012 r. pod numerem 178569-2012,
2.zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu: 17/08/2012 r.
UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zamawiający przedłuża termin na składanie ofert do dnia 11.09.2012r. informacja o zmianie terminu została opublikowana w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.08.2012r. numer 314308-2012.
UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zamawiający przedłuża termin na składanie ofert do dnia 17.09.2012r. informacja o zmianie terminu została opublikowana w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.09.2012r. numer 329982 - 2012.
UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zamawiający przedłuża termin na składanie ofert do dnia 25.09.2012r. informacja o zmianie terminu została opublikowana w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.09.2012r. numer 196421 - 2012.
UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zamawiający przedłuża termin na składanie ofert do dnia 03.10.2012r. informacja o zmianie terminu została opublikowana w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.09.2012r. numer 200605 - 2012.
Kielce, dn.: 18.09.2012 r. Zamawiający zamieszcza pytania i odpowiedzi w pliku o nazwie: Pytania i odpowiedzi 18.09.pdf
mgr inż. Jolanta Jarząb, tel. (041) 349 72 76.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
Zapytania, prośba o wyjaśnienie treści SIWZ muszą być opatrzone nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy, który je stawia oraz sformułowane na piśmie i składane na adres:
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5,
Dział Zamówień Publicznych, dot. DP/2310/68/12.
Zamawiający nie przewiduje zwołania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dot. treści SIWZ.
Wszystkie błędy ujawnione w Dokumentacji technicznej/ projektowej Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert zgodnie z art. 38 ust. 1. ustawy Pzp.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje– zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego– będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust. 1. w języku polskim, za wyjątkiem informacji, których treść jest podawana do wiadomości publicznej na stronie www.ujk.edu.pl zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych dokumentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 82 ust. 2. w języku polskim.
- SIWZ wentylacja
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami od 2 do 10 - Opis przedmiotu zamówienia
- SST- roboty rozbiórkowe
- SST- roboty tynkarskie
- SST- sufity podwieszane
- SST- wentylacja
- STWiORB- ogólna
- Analogowy system komunikacji
- Aprobata techniczna CNBOP
- Certyfikat zgodności 2133
- Certyfikat zgodności 2172
- Certyfikat zgodności 2548
- Instal. sygnal. pożaru cz A1- RYS-27
- Instal. sygnal. pożaru cz A2- RYS-28
- Instal. sygnal. pożaru cz A3- RYS-29
- Przedm. ster. klapami p.poż.
- Przedm. zasil. urządz. wentyl.
- Przemienniki częstotliwości
- PW rzut I p b. elektr. RYS-2
- PW rzut I p b. elektr.-instal. ster. klapami RYS-21
- PW rzut II p b. elektr. RYS-3
- PW rzut II p b. elektr.-instal. ster. klapami RYS-22
- PW rzut III p b. elektr. RYS-4
- PW rzut III p b. elektr.-instal. ster. klapami RYS-23
- PW rzut IV p b. elektr. RYS-5
- PW rzut IV p b. elektr.-instal. ster. klapami RYS-24
- PW rzut parteru b. elektr.-instal. ster. klapami RYS-20
- PW rzut parteru b. elektr. RYS-1
- PW rzut piwnicy b. elektr. RYS-8
- PW rzut piwnicy b. elektr.-instal. ster. klapami RYS-19
- PW rzut V p b. elektr. RYS-6
- PW rzut V p b. elektr.-instal. ster. klapami RYS-25
- PW rzut VI p b. elektr. RYS-7
- PW rzut VI p b. elektr.-instal. ster. klapami RYS-26
- PW Wentylacja cz elektryczna-opis
- Schemat zas. central RYS-9
- Schemat zas. digestrium 1,2 RYS-10
- Schemat zas. digestrium 3,4 RYS-11
- Schemat zas. digestrium 5,6 RYS-12
- Schemat zas. digestrium 7,8 RYS-13
- Schemat zas. digestrium 10,11 RYS-14
- Schemat zas. digestrium 12,13 RYS-15
- Schemat zas. digestrium 16,17,23 RYS-17
- Schemat zas. digestrium 18,20,24 RYS-18
- Schemat zas. digestrium 22,21 RYS-16
- STWiORB- instal. elektr.
- STWiORB ogólna- instal. elektr.
- WSP karty doboru central
- zestawienie digestorii i central wentyl.
- zestawienie klap ppoz
- Inwentar. tabela pomiarowa nr 1
- Inwentaryzacja I p A1
- Inwentaryzacja I p A2
- Inwentaryzacja I p A3
- Inwentaryzacja II p A1
- Inwentaryzacja II p A2
- Inwentaryzacja II p A3
- Inwentaryzacja III p A1
- Inwentaryzacja III p A2
- Inwentaryzacja III p A3
- Inwentaryzacja IV p A1
- Inwentaryzacja IV p A2
- Inwentaryzacja IV p A3
- Inwentaryzacja parter A1
- Inwentaryzacja parter A2
- Inwentaryzacja parter A3
- Inwentaryzacja piwnic
- Inwentaryzacja- spis rys.
- Inwentaryzacja V p A1
- Inwentaryzacja V p A2
- Inwentaryzacja V p A3
- Inwentaryzacja VI p A1
- Inwentaryzacja VI p A2
- Inwentaryzacja VI p A3
- Pomiary wydajności str tyt.
- Przedmiar- instal. went. szaf na odczynniki
- Przedmiar- wentylacja
- PW b. went. mech.
- PW b. went. mech. str tyt.- zestaw. elem.
- PW I p A1 RYS-5
- PW I p A2 RYS-6
- PW I p A3 RYS-7
- PW II p A1 RYS-8
- PW II p A2 RYS-9
- PW II p A2 RYS-10
- PW II p A3 RYS-11
- PW III p A1 RYS-12
- PW III p A3 RYS-13
- PW III p A3 RYS-14
- PW IV p A1 RYS-15
- PW IV p A2 RYS-16
- PW IV p A3 RYS-17
- PW parter A1 RYS-2
- PW parter A2 RYS-3
- PW parter A3 RYS-4
- PW piwnic A3 RYS-1
- PW V p A1 RYS-18
- PW V p A2 RYS-19
- PW V p A3 RYS-20
- PW VI p A1 RYS-21
- PW VI p A2 RYS-22
- PW VI p A2 RYS-23
- PW VI p A3 RYS-24
- Specyf. instal. went. mech.
- Spis rys.
- Zestawienie klap ppoż
- PW went. mech.- karty charakterystyk
- 5_3_3_tvlk
- 5_3_5_tvr_easy1
- 5_3_tvrd
- 5_9_1_en
- 5_9_rn
- 6_9_msa_mka
- deklaracje-wzory
- f6_1_high_eff_term_fi
- Labcontrol_Schemat_TCU-II_PL
- Nawiewniki z filtrami absolutnymi
- pi_tcu_II
- Regulatory Przepływu typ RN-EN
- Regulatory Przepływu typ TVLK
- Regulatory Przepływu typ TVR
- tłumik CA
- tłumiki akustyczne stalowe
- 30 AH 2009 instrulcja falownika
- 30 AH 2009 podłącznie falownika i silnika
- chemakc
- dtr_visp_vasp
- visp
- visp_ce_pl
- wibroizolatory
- VTS_Karty_katalogowe
- I piętro - UJK
a) Plik w odpowiedzi na pyt. nr XI - II piętro - UJK
b) Plik w odpowiedzi na pyt. nr XI - III piętro - UJK
c) Plik w odpowiedzi na pyt. nr XI - Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego - UJK Wydział Matematyczno - Przyrodniczy, Kielce ul. Święto
d) Plik w odpowiedzi na pyt. nr XI - IV piętro - UJK
e) Plik w odpowiedzi na pyt. nr XI - parter - UJK
f) Plik w odpowiedzi na pyt. nr XI - piwnice - UJK
g) Plik w odpowiedzi na pyt. nr XI - Str. tyt.instr.
h) Plik w odpowiedzi na pyt. nr XI - V piętro - UJK
i) Plik w odpowiedzi na pyt. nr XI - VI piętro - UJK
j) Plik w odpowiedzi na pyt. nr XI - VII piętro - UJK
k) Plik w odpowiedzi na pyt. nr XI - zagospodarowanie - UJK
l) Plik w odpowiedzi na pyt. nr XI - Pytania i odpowiedzi 18.09
Pytania i odpowiedzi 18.09