Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na przewozy pasażerskie zagraniczne dla potrzeb Uczelni
Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na przewozy pasażerskie zagraniczne dla potrzeb Uczelni
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2012.01.19 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2012.01.19 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Żeromskiego 5 w Kielcach, w pokoju nr 5 A
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Europa i reszta świata
- Termin realizacji: Sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
- Warunki udziału w postepowaniu: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na dokonywaniu rezerwacji, sprzedaży i dostarczaniu biletów o wartości co najmniej 60 000 PLN brutto; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponują min. 1 osobą, która zajmuje się wyszukiwaniem i rezerwacją biletów lotniczych z minimum 2 letnim doświadczeniem; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 3 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia co najmniej jednej usługi polegającej na dokonywaniu rezerwacji, sprzedaży i dostarczaniu biletów o wartości co najmniej 60 000 PLN brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi ( min. 1 osoba, która będzie zajmowała się wyszukiwaniem i rezerwacją biletów lotniczych z minimum 2 letnim doświadczeniem) wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem Nr 6); Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 2. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór- załącznik Nr 4 do siwz). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Uwaga!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Wadium: 5000 PLN
- Kryteria wyboru: 1. I Etap: Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w rozdziale V SIWZ dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów (pkt. VI SIWZ). Wykonawca musi spełnić wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i wymagania wynikające z przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych. Niespełnienie wymagań powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 1.1. Zamawiający poprawi w ofercie: 1.1.1 Oczywiste omyłki pisarskie, 1.1.2 Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 1.1.3 Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ nie powodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 1.2. Zamawiający odrzuci ofertę zgodnie z zasadami określonymi w art. 89 ust. 1 Pzp. 1.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz ( z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 ustawy Pzp) dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 2.II ETAP: Oferty nie odrzucone będą poddane ocenie wg następujących kryteriów przypisując im odpowiednio wagi procentowe: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena- cena brutto opłaty transakcyjnej za wystawienie jednego biletu lotniczego zagranicznego – 80%, Upust - wysokość upustu określonego w % od ceny biletu lotniczego przewoźnika, jakiego Wykonawca udzieli Zamawiającemu przy sprzedaży biletu – 20%. Ocena punktowa oferty dokonana zostanie zgodnie z formułą: - cena opłaty transakcyjnej (Ctz) za wystawienie jednego biletu lotniczego Zagranicznego najniższa cena brutto spośród wszystkich cen w złożonych ofertach Ctz= --------------------------------------------------------------------------------------- x 80% cena brutto badanej oferty - wysokość Upustu (U) określonego w % od ceny bilety lotniczego przewoźnika, jakiego Wykonawca udzieli Zamawiającemu przy sprzedaży biletu wysokość upustu w ocenianej ofercie U= ----------------------------------------------------------------------------------------- x 20% najwyższy upust spośród wszystkich upustów w złożonych ofertach 2.2. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania ofert pod uwagę brana będzie cena oferty brutto. 2.3. Ocena zostanie wyliczona wg wzoru: Cena oferty = Cena opłaty transakcyjnej za wystawienie jednego biletu + Upust 2.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (1%=1 pkt.)
- Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: https://www.ujk.edu.pl, jest bezpłatna.
- Cena specyfikacji: 25 PLN
1. Przedmiotem zamówienia (CPV: 63512000-1) jest:
„Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasach zagranicznych wraz z ich dostarczeniem do siedziby Zamawiającego lub w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Kielc, dla potrzeb Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy”.
Orientacyjna ilość biletów (na różnych trasach) lotniczych kupowanych w okresie ostatnich 12 miesięcy: 130 szt.
2. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje:
Na podstawie złożonych przez Zamawiającego zgłoszeń Wykonawca:
1) będzie wyszukiwał i proponował występujące na rynku bilety najtańsze na danej trasie oraz bezkolizyjną realizację połączeń wieloetapowych i najkrótszych na niej połączeń z uwzględnieniem wymaganego standardu podróży określonego przez Zamawiającego,
2) będzie niezwłocznie informował Zamawiającego o braku możliwości realizacji zgłoszenia wraz z uzasadnieniem,
3) będzie niezwłocznie informował o zbliżających się terminach wykupu biletów i złożonych rezerwacjach.
Na podstawie złożonych przez Zamawiającego zamówień Wykonawca sprzeda Zamawiającemu bilety wybrane według zasad określonych w pkt. 2.1
3. Rozliczenia finansowe będą realizowane w formie przelewu w terminie 30 dni.
4. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do umieszczenia na fakturze części składowych zakupywanych usług wraz z rabatem, danymi pasażera oraz danymi dotyczącymi podróży.
5. Wykonawca będzie informował Zamawiającego o taryfach promocyjnych stosowanych przez przewoźników i warunkach korzystania z nich oraz umożliwi Zamawiającemu stosowny wybór.
6. W sytuacjach nie dających się wcześniej przewidzieć Zamawiający, bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat, będzie mógł odwołać rezerwację oraz zmienić trasę lub termin podróży nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży.
7. Wszelkie kontakty w sprawie świadczonych usług objętych umową mogą odbywać się dostępnymi środkami komunikowania się , z zastrzeżeniem pkt. 8 i 9.
8. Zamówienia – dotyczące sprzedaży i warunków dostarczenia biletów, a także wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. 6 – Zamawiający będzie kierował do Wykonawcy wyłącznie drogą telefoniczną, faksową lub pocztą elektroniczną.
9. Na życzenie jednej ze Stron druga Strona zobowiązana będzie potwierdzić uzgodnienia lub swoje stanowiska drogą faksową lub pocztą elektroniczną.
10. Wykonawca wystawi bilet elektroniczny.
11. Wykonawca zapewni możliwość odbioru biletu poza granicami kraju.
12. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia, w tym warunki płatności, zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do siwz.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz częściowych.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100 groszy).
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:
UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bank Handlowy Warszawie S.A.
Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208.
Na dowodzie przelewu należy wpisać:
„Wadium – Znak sprawy DP/2310/9/12 Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych”
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
− odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
− zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Uwaga:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.01.2012r pod numerem 11471-2012.
2. Zamieszczone w siedzibie zamawiającego , na tablicy ogłoszeń (parter) i na stronie internetowej zamawiającego: www.ujk.kielce.pl w dniu 11.01.2012r.
W sprawie procedury przetargowej należy porozumiewać się z p. Anną Kowalczyk,
tel. 041 349 72 75 .