Zakończone przetargi

Dostawa środków czystości

Dostawa środków czystości

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.10.21 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.10.21 09:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kocjanowskiego w Kielcach; 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 SEKRETARIAT KANCLERZA
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia między poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia do wysokości ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. Zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy mogą nastąpić w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający ponadto przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT oraz zmianę umowy w przypadku gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dowody, czy zostały lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy na zasadzie metody spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni przedmiotowego z postępowania. Z udziału z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ofertę Wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej dwie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. D. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 4) 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. 3) Dowód wpłaty wadium. Wykonawcy składający ofertę wspólnie zobowiązani są do oferty dołączyć: a) Konsorcjum: zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. b) Spółki cywilne: zamawiający, żąda dołączenia do oferty dokumentu, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. c) Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością: jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcia kontraktu chyba, że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągania zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z dołączonych dokumentów.
  • Wadium: 1870 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: http://ujk.edu.pl/ dzp/przetargi.php, jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 6 PLN

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. W załączniku Nr 6 podano przewidywaną ilość środków czystości. Wielkość ta jest wielkością szacunkową i nie każdy rodzaj asortymentu i każda ilość musi być kupiony przez Zamawiającego.
2) Wszystkie środki muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją ich użycia i bezpieczeństwa ich stosowania (dostarczone środki nie mogą mieć daty przydatności do stosowania krótszej niż 6 miesięcy)
3) W przypadku zaoferowania innego środka niż opisany w załączniku Nr 6 , należy podać w ofercie:
- nazwę środka
- nazwę producenta
- przeznaczenie produktu
- opis opakowania
- pojemność
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów opisanych przez Zamawiającego.
Kod CPV – 39800000-0; 39810000-3; 39811000-0; 39812100-8; 39813000-4; 39830000-9; 39831000-6; 39831200-8; 39831210-1; 39831220-4; 39831240-0; 39831300-9; 39831600-2; 39832000-3; 39833000-0;

Uwaga:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1.Zamieszczone w Biuletynie Zamóień Publicznych w dniu 04.10.2013r. pod numerem 402996-2013
2.zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 04.10.2013r.

Uwaga !!
Poniżej zamieszczam pytania które wpłynęły do Zamawiającego i odpowiedzi.

Pytanie 1
Czy Zamawiający wymaga dołączenia kart charakterystyki tylko w przypadku zaoferowania artykułów zamiennych, czy również w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułów oryginalnych, których nazwa wskazana jest w opisie przedmiotu zamówienia.
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga dołączenia kart charakterystyki do każdego proponowanego artykułu (SIWZ str. 32).

Alicja Wrzosek tel./fax (41) 349 -72-78