Zakończone przetargi

Roboty budowlane pn. „Wyburzenie ścianki ciężkiej i montaż ścianki lekkiej w pomieszczeniu budynku Wydziału Matematyczno-Przyrodniczego UJK w Kielcach”.

Roboty budowlane pn. „Wyburzenie ścianki ciężkiej i montaż ścianki lekkiej w pomieszczeniu budynku Wydziału Matematyczno-Przyrodniczego UJK w Kielcach”.

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.02.26 10:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.02.26 10:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu skła¬dania ofert bieg terminu związania ofertą ulega za¬wiesze¬niu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawia¬jącego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważno¬ści wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenie dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • Miejsce składania ofert: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (Sekretariat Kanclerz)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować wszystkie czynności objęte SIWZ oraz umową, w terminie: do 30 dni od daty zawarcia umowy.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających
  • Warunki udziału w postepowaniu: VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.:  wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż: 10 000,00 zł brutto każda; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.:  dysponują osobą/osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje/uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego tj.: min po 1 osobie z minimum 2 letnim doświadczeniem do kierowania robotami budowlanymi, posiadającej uprawnienia w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. IX Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. IX SIWZ. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania. Z udziału z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4. IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY¬KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. IX.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający nie będzie oceniał wykonanych robót o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych robót nie będą sumowane). 3) Wykaz osób- kadry kierowniczej, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowie¬dzialnych za kierowanie robotami budowlanym, posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikających z przepisów prawa budowlanego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz infor¬macją o podstawie do dysponowania tymi osoba¬mi- wg zał. Nr 4 do SIWZ. 4) Oświadczenie, ze osoby które, będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, sporządzone wg zał. Nr 5 do SIWZ. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. IX.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 6 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio-nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycz-nych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga!!! A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol-skiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a) pkt. 2)- składa dokument lub dokumen¬ty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowied¬nio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Jeżeli w miejscu zamieszczania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. A, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie IX.2. IX.3. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: a) dowód wpłaty wadium. b) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie do jej podpisania nie wynika wprost z dokumentów dołączonych do oferty; c) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców – pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oferta musi być podpisana w sposób prawnie zobowiązujący wszystkich partnerów; IX.4. Dokumenty dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
  • Wadium: 200 PLN
  • Kryteria wyboru: KRYTERIUM- cena brutto za przedmiot zamówienia - stanowiące wagę 100%
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: https://www.ujk.edu.pl, jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 6 PLN

KOD CPV i nazwa:
45000000-7 Roboty budowlane
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45442100-8 Roboty malarskie

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „ Wyburzenie ścianki ciężkiej i montaż ścianki lekkiej w pomieszczeniu budynku Wydziału Matematyczno-Przyrodniczego UJK w Kielcach.
Zakres robót:
• Roboty rozbiórkowe ścianki działowej
• Roboty budowlane – montaż nowej ścianki GKFx2 , tynkowanie, malowanie.

Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi:
36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego na wbudowane, zastosowane materiały,
36 miesięcy licząc od daty odbioru koń¬cowego na wykonane roboty.

Szczegółowy sposób prowadzenia prac oraz zakres rzeczowy robót budowlanych, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia, zawiera nw. dokumentacja tj.:
 Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1
 Przedmiary robót - załącznik nr 9
 Specyfikacje Techniczne - załącznik nr 10.

Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.), ustawie z dnia
23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

Wykonawca jest zobowiązany do ścisłego stosowania i respektowania przepisów ujętych
w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa
i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401 ze zm.) oraz z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. nr 120 poz. 1126 ze zm.).

Ujęte w dokumentacji materiały i urządzenia oraz ich znaki towarowe i nazwy własne traktowane są, jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość ujęcia przez Wykonawcę w ofercie,
a następnie zastosowanie, innych materiałów i urządzeń niż podane w SIWZ, pod warunkiem bezwzględnego posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów, co najmniej takich, jak określone w dokumentacji technicznej tj. równoważnych pod względem cech technicznych
i jakościowych do materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji oraz w stosunku do Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się
w kolejności:
 1. europejskie aprobaty techniczne,
 2. wspólne specyfikacje techniczne,
 3. normy międzynarodowe,
 4. inne techniczne systemy odniesienia ust. przez europejskie organy normalizacyjne.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

Wymagania dotyczące gwarancji zostały opisane w karcie gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
200,00zł, (słownie: dwieście złotych, 00/100)
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego:
UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A.Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium– Znak sprawy DP/2310/7/13
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamó¬wień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Brak którejkolwiek z przesłanek w treści gwarancji spowoduje uznanie wadium za wniesione nieprawidłowo, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy.
Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie Zamawiającego.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium na¬stąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku banko¬wego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro¬wadzenia ra¬chunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pienię¬dzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zo¬stała wybrana:
 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofer¬cie;
 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stro-nie Wyko¬nawcy.

-----------
Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ.
Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą w szczególności :
- w przypadku zaistnienia okoliczności na które Strony umowy nie miały wpływu a zmiana dotyczy
terminu realizacji zamówienia;
- inspektorów nadzoru, kierowników robót.
Uwagi:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w:
1.Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.02.2013 r. pod numerem 55230- 2013,
2.siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu: 11/02/2013 r .

X. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWA¬NIA OŚWIADCZEŃ I DO¬KUMENTÓW, A TAKŻE OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje– zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego– będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim.

Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych doku¬mentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 82 ust. 2. w języku polskim.

Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami wyzna¬cza się na¬stępu¬jącą osobę: Anna Kowalczyk, tel. (041) 349 72 75.