Zakończone przetargi

Usługa Cateringowa

Usługa Cateringowa

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.05.15 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.05.15 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5,pok. nr 5 (sekretariat Kanclerza), 25-369 Kielce,
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: UJK w Kielcach, WNoZ, Al. IX Wieków Kielc 19
  • Termin realizacji: 2013.05.28
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Zamawiajacy nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniajacych.
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie usługi cateringowe o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł) każda. 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: 1)dysponują minimum 2 osobami do przygotowania posiłków z aktualnymi badaniami lekarskimi, 2)dysponują minimum 1 osobą do przewozu posiłków, 3)dysponują minimum 3 osobami do obsługi kelnerskiej z aktualnymi badaniami lekarskimi, 4)dysponują minimum 1 samochodem przystosowanym do przewozu żywności. 4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł). 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A.W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzonego według załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch usług o wartości brutto nie mniejszej niż 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł) każda. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje: 1) minimum 2 osobami do przygotowania posiłków, 2)minimum 1 osobą do przewozu posiłków, 3)minimum 3 osobami do obsługi kelnerskiej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają aktualne badania lekarskie. 4.Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje minimum 1 samochodem przystosowanym do przewozu żywności. 5.Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł). Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VI B.I. pkt 1 i 2 oraz VI.B.II B. I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. II.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej- załącznik nr 5 do SIWZ. C.Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. Dowód wpłaty wadium. 2. Menu proponowane przez zamawiającego z uwzględnieniem dań dodatkowych. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych (czytelny podpis lub imienna pieczątka z parafą) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru
  • Wadium: 150 PLN
  • Kryteria wyboru: 1.Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg kryterium: – cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiącego wagę 85%, – dodatkowe dania – stanowiącego wagę 15%. 2.W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: a.maksymalną ilość punktów (85) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, b.pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (cena brutto najniższa : cena brutto badana) x 85 pkt. = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena. 3.W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium dodatkowe dania, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: 1)punkty za dodatkowe dania przyznawane będą przez członków komisji w skali od 1 do 15. Maksymalna ilość punktów, które Wykonawca może uzyskać w kryterium jakości wynosi 15 pkt. 2)po dokonaniu oceny, w kryterium dodatkowe dania, punkty przyznane przez członków komisji zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę członków komisji obecnych na wyborze oferty. Otrzymany wynik zostanie pomnożony przez wagę danego kryterium jakim jest dodatkowe dania. Każdy członek komisji może przyznać w danym kryterium maksymalnie 15 pkt. 3)Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za zaproponowanie dodatkowych dań, gdzie: -za każdą dodatkową zupę 3 punkty, lecz nie więcej niż 2 dodatkowe zupy; -za każde II ciepłe danie 3 punkty, lecz nie więcej niż 2 dania dodatkowe; -za każdy dodatkowy deser 1 punkt, lecz nie więcej niż 3 rodzaje deseru. 4.stateczna punktacja (D) będzie liczona według wzoru: D = B + C D - ostateczna liczba punktów B - liczba punktów przyznana w kryterium cena C - liczba punktów przyznana w kryterium dodatkowe dania Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za obydwa kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać odpłatnie w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5,Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 3, 25-369 Kielce, bezpłatnie ze strony zamawiajacego: www.ujk.edu.pl/przetargi, lub za pośrednictwam pocztowym doliczajac w tym celu koszt przesyłki.
  • Cena specyfikacji: 3 PLN

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla około 120 uczestników konferencji organizowanej przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach w dniu 28.05.2013r., w ramach projektu pn. „ MEDIC- modernizacja i wyposażenie infrastruktury dydaktycznej Wydziału Nauk o Zdrowiu dla kształcenia kadr medycznych”
55321000-6 – usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 – usługi dowożenia posiłków
55320000-9 – usługi podawania posiłków
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – opis przedmiotu zamówienia.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.05.2013 r. pod nr 68259-2013

Uwaga
System niewłaściwie wygenerował cenę za SIWZ. Właściwa cena za specyfikację istotnych warunków zamówienia to 3,45 zł brutto.
Zamawiajacy przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.


Projekt „MEDIC – modernizacja i wyposażenie infrastruktury dydaktycznej Wydziału Nauk o Zdrowiu dla kształcenia kadr medycznych” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013

Wioletta Baran tel (41) 349 73 32, fax (41) 349 72 75
w.baran@ujk.edu.pl.