Zakończone przetargi

wykonanie i dostawa mebli (DP/2310/136/13)

wykonanie i dostawa mebli (DP/2310/136/13)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.09.13 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.09.13 11:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce ul. Świętokrzyska
  • Termin realizacji: 20 dni
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Dopuszcza się składanie ofert częściowych Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie : 300,00 zł –(słownie złotych : trzysta 00/100 ) – część I; 250,00 zł (słownie złotych : dwieście pięćdziesiąt 00/100) – część II; 1700,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc siedemset 00/100) – część III; łącznie wadium wynosi 2.250,00 zł (słownie złotych : dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt 00/100) Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać „Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 136 /13 meble”. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamó-wień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium na¬stąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku banko¬wego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro¬wadzenia ra-chunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pienię¬dzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zo¬stała wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofer¬cie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy Warunki płatności: Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za zrealizowanie przedmiotu umowy będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru (bez stwierdzonych wad i braków w dostawie). 2. Zapłata należności nastąpi po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury przelewem, w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania, na numer konta Wykonawcy ……………………………………………… 3. Za dzień zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 3. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie pisemnej . Wszelką korespondencję dotyczącą prowadzonego postępowania należy kierować na adres Zamawiającego (pkt.I SIWZ) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu PO RPW lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości. d) terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej, sytuacji których nie dało się przewidzieć, które mają wpływ na termin realizacji i są niezależne od stron umowy), e) osób realizujących przedmiot zamówienia, f) ilość i wymiarów mebli ( +/_ 20%) g) zmiany materiałów z których wykonywane będą meble, jeżeli zaistnieje możliwość zamiany na lepsze materiały, ta zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, h) zmiany modelu mebli jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model mebla lub krzesła nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji). Warunkiem takiej zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zaproponowanie nowego mebla lub krzesła o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego. Uczestnikom niniejszego postępowania przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).
  • Warunki udziału w postepowaniu: VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków wraz z wykazem oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią art.22 ust.1 Pzp (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ). 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie usługi polegające na dostawie mebli o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każda – część I ; 8.000,00 zł brutto każda część II; 50.000 zł brutto każda- część III. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. zatrudniają lub dysponują minimum 1 osobą – która wykonuje prace polegające wniesieniu, skręceniu i ustawieniu mebli – dotyczy każdej części; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej – zamawiający nie precyzuje tego warunku ; 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1 pkt 1) - 4) muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony wpkt.2. VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY-KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule „spełnia” „ nie spełnia”. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa¬nych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane , sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ oraz załącze¬niem dowodów czy zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych do¬staw nie będą sumowane) 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z in¬formacjami na temat ich kwalifikacji zawodo¬wych, doświadczenia i wykształcenia niezbęd¬nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz infor¬macją o podstawie do dysponowania tymi osoba¬mi, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w p.2 i 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, żąda się dołączenia do oferty: 1)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio-nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko¬nawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub za¬świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego sie¬dzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, ma¬ją miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo¬spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczą¬ce niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastę¬puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem są¬dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszka¬nia tych osób lub przed notariuszem. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w punkcie VIII.1.1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów: 1. o których mowa w punkcie VIII.2. ppkt1) do 7) składa : a) pkt.2) do 4) i 6) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert 4) pkt. 5) i 7) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy w przypadku punktu 1. ppkt1) 3) i 4) i nie wcześniej niż 3 miesiące jeżeli dotyczy p.1 ppkt.2). 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Specyfikację oferowanych mebli, stanowiącą załącznik do Formularza Ofertowego Wykonawcy, 3) Wykaz mebli wraz z ich szczegółowym opisem (rodzaj materiałów z jakich będą wykonane, wymiary…) i cenami za każdą z pozycji wymienionych w załączniku nr 7; wykaz należy sporządzić według załącznika nr 7 do SIWZ. 4) Próbki materiałów z których wykonane będą meble; fragment płyt z których wykonane będą meble; fragment obrzeża, 1 drobny element konstrukcji metalowej, 1 zawias, 5) propozycję zabudowy i dołączyć wizualizację w 3D – dotyczy części II.
  • Wadium: 2250 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 70% jakość materiałów z których wykonane będą meble 30%
  • Specyfikacja: Podana wyżej cena jest ceną netto należy do niej doliczyć 23% Vat. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w formie elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia. Można ją odebrać w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - w tym przypadku do ceny za SIWZ należy doliczyć koszt jej przesyłki. Numer konta : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 48 1750 1110 0000 0000 2108 1237
  • Cena specyfikacji: 5 PLN

pomiędzy 90000 a 110000 PLN

część I
1.Kontener podblatowy 3
2. Stolik 1
3. Szafa aktowa półotwarta 1
4. Szafa aktowa półotwarta mała 1

5. Szafa aktowa wysoka 1
6.Szafa ubraniowo-aktowa 1
7.Stolik pod ksero 3
8.Szafa aktowa – drzwi przesuwne 3

Część II
Zabudowa akwarium rafy koralowej

Część III
FOTEL OBROTOWY 4
KRZESŁO GABINETOWE 5
WITRYNA NISKA 1
SZAFKA NISKA 1
WITRYNA WYSOKA 1
SZAFA UBRANIOWA 4
SZAFA AKTOWA Z WITRYNĄ 8
SZAFA Z 4 DRZWIAMI ŻALUZJOWYMI 9
SZAFA BIUROWA 1
SZAFKA Z DRZWIAMI PRZESUWNYMI 1
REGAŁ OTWARTY 40
BIURKO GABINETOWE 1
STÓŁ KONFERENCYJNY GABINETOWY 1
STOLIK POD KSERO 1
KONTENER PODBLATOWY 2
BIURKO NAROŻNE LEWE 1
BIURKO NAROŻNE PRAWE 1

Ogłoszenie o zamówieniu zostało :

1. przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 26.07.2013r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 30.07.2013r. pod numerem 2013/S 146-253623.
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego:www.ujk.edu.pl w dniu 30.07.2013r.

projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Projekt pn. „Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Humanistyczno- Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach- II etap budowy Campusu Uczelnianego” w ramach PO RPW.

UWAGA : Zamawiający przewiduje zorganizowanie spotkania z wykonawcami w dniu 20.08.2013r. o godzinie 10:00 w budynku G Wydziału Matematyczno-Przyrodniczego KIELCE UL. ŚWIĘTOKRZYSKA 15- dotyczy części II i o godzinie 11:00 w budynku CJO Kielce ul. Świętokrzyska 21 – dotyczy części I i III.

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2.08.2013r.
poniżej przekazuję treść pytań i odpowiedzi dotyczących ww. postepowania
Pytanie 1: w dokumentacji widnieje zapis "termin składania ofert upływa dnia 0.09.2013r. o godzinie 11:00" proszę o wskazanie prawidłowego terminu składania ofert.
Odpowiedź : w punkcie XII.2 SIWZ (str.8) znajduje się błąd edytorski, powinno być " 9.09.2013r."
Pytanie 2 : V. Termin wykonania zamówienia. Termin wykonania zamówienia : 20 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Czy umowa o 20 dniach roboczych czy kalendarzowych?
odpowiedź : kalendarzowych
Pytanie 3: Proszę o udostępnienie rzutów pomieszczenia w którym ma powstać zabudowa akwarium, celem przygotowania wizualizacji.
Odpowiedź : rzut pomieszczeń dołącza się do niniejszego ogłoszenia jako załącznik nr 2.


UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!
Poniżej zamieszcza się treść notatki ze spotkania z wykonawcami.
Notatka ze spotkania z wykonawcami z dnia 20.08.2013r.

10:00 budynek G : w spotkaniu uczestniczył jeden wykonawca, który zapoznał się z usytuowaniem akwarium do którego ma być wykonana zabudowa.
Godzina 11:00 – budynek CJO- brak wykonawców; spotkanie nie odbyło się.
Na tym notatkę zakończono.

21.08.2013r.
UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
w całości skreśla się w SIWZ część II przedmiotu zamówienia (zabudowa akwarium rafy koralowej -str.32 SIWZ) oraz wszelkie zapisy odnoszące się do tej części przedmiotu zamówienia tj. str.3 w pkt.VI.1. 2); str.6 pkt.4.5); str.7 pkt. IX (wadium 250,00); str.16 - w całości część II; stosowne zmiany w tych samych miejscach) wprowadza się w treści ogłoszeń o zamówieniu.
W związku z powyższą zmianą przedłuża się termin na składanie ofert do dnia 13.09.2013r. godziny złożenia i otwarcia ofert nie zmieniają się.
Informację o zmianie przekazano do publikacji w DU UE w dniu 21.08.2013r.

Barbara Kotras