Zakończone przetargi

Dostawa mebli

Dostawa mebli

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.08.07 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.08.07 09:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5 (Sekretariat Kanclerza)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 30 dni - pożądany, tzn. termin może ulec zmianie na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy, w którym wykaże okoliczności mające wpływ na zmianę terminu, od niego niezależne.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się skłądania ofert częściowych Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą jeżeli zaistnieją okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnie od stron umowy, lub jeżeli te zmiany będą korzystne dla zamawiającego. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: - terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej), - osób realizujących przedmiot zamówienia, 1. Wymagania techniczne: a) Meble będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 2. Wymagania odnośnie dostawy i montażu mebli: a) Meble muszą być wykonane z materiałów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego o gotowości do dostarczenia i montażu mebli - w formie telefonicznej lub faxem – na co najmniej 48 godzin przed planowaną datą dostawy lub montażu. c) Meble montowane będą w czynnych, użytkowanych obiektach. Zamawiający nie dopuszcza blokowania ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń biurowych. Meble muszą być wniesione do pomieszczenia tego samego dnia oraz zamontowane maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych. d) Meble muszą być wypoziomowane. 3. Odbiór mebli: a) Odbioru mebli dokona upoważniony przez Zamawiającego pracownik, spisując wraz z przedstawicielem Wykonawcy protokół odbioru, którego wzór stanowi załącznik do umowy. 4. Wymagania odnośnie gwarancji: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 36 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w załączniku nr 10 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył jedną osobę do bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym i obsługi realizacji zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów podanych w opisie przedmiotu zamówienia +/- 10% (lub według opisów pod opisywaną pozycją) 7. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji prac do dokonania wizji lokalnej oraz do dokładnego zwymiarowania mebli. UWAGA: Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy, to dopuszcza się oferowanie sprzętu równoważnego pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się sprzęt wskazany przez Zamawiającego. W tym wypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w załączniku nr 8 (przedmiot zamówienia); należy sporządzić/załączyć specyfikację techniczną oferowanych mebli jako załącznik do Formularza Ofertowego. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż mebel oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od wskazanego przez Zamawiającego.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą się minimum dwoma dostawami polegającymi na dostawie mebli o wartości co najmniej 200 000,00 zł każda, które wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: zatrudniają lub dysponują minimum 3 osobami - które wykonują prace polegające na wniesieniu, skręceniu i ustawieniu mebli. d) Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił ww. warunki. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW ,JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. Załącznika Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane). 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z wniesieniem i montażem mebli wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegającego na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w p. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, żąda dołączenia do oferty: 1) Zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) Sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia. 3) Charakteru stosunku , jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) Zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego według załącznika nr 3. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniem lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt. 1 pkt. 1 (D.U. z dnia 19.02.2013r. poz. 231) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w pkt. VIII.1.1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1. o których mowa w punkcie VIII. 2 ppkt. 1) do 7) składa: a) Pkt. 2) do 4) i 6) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Pkt.5) i 7) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 , 10 i 11ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów , o których mowa w p. 1 zastępuje się je zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument, o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy w przypadku punktu 1.ppkt 1) 3) i 4) i nie wcześniej niż 3 miesiące jeżeli dotyczy p. 1 ppkt. 2). C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Specyfikację oferowanych mebli, stanowiącą załącznik do Formularza Ofertowego Wykonawcy, 3) Wykaz mebli wraz z ich szczegółowym opisem (rodzaj materiałów z jakich będą wykonane, wymiary ….) i cenami za każdą z pozycji wymienionych w załączniku nr 8; wykaz należy sporządzić według załącznika nr 8 do SIWZ. 4) Próbki materiałów z których wykonane będą meble; fragment płyt z których wykonane będą meble; fragment obrzeża, 1 drobny element konstrukcji metalowej malowany proszkowo, 1 zawias, próbki tapicerki. 5) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji Wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności.
  • Wadium: 4000 PLN
  • Kryteria wyboru: XV. KRYTERIA WYBORU OFERTY. 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty w poszczególnych kryteriach: a) cena - 80 % b) jakość materiałów, z których wykonane będą meble – 20% 2. W kryterium „Cena” najwyższą liczbę punktów tj. 80% otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem: Cena najniższa --------------------------- x 80 % = ............. pkt cena oferty badanej 3. W kryterium „Jakość materiałów z których wykonane będą meble” każdy z członków komisji oceniał będzie próbki dołączone do oferty, maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 20 pkt. 4. W każdym z kryteriów ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach danej ofercie zostaną do siebie dodane. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
  • Specyfikacja: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest jako załacznik do niniejszego ogłoszenia; można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym. - w tym przypadku do ceny należy doliczyć koszt przesyłki.
  • Cena specyfikacji: 6 PLN

powyżej 200 000 euro

Ogłoszenie o zamówieniu zosyało:
1. przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 10.06.2013r. i opublikowane w dniu 12.06.2013r. pod numerem 2013/S 112 - 190950
2. zamieszczone w siedzibie zamawiającego na tablicy ogłoszeń w dniu 12,.06.2013r.
3. zamieszczone na stronie Zamawiającego www.ujk.edu.pl w dniu 12.06.2013r.

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Poniżej podaję treść pytań i odpowiedzi dotyczących ww. postępownia :
Pytanie 1:
Czy materactapczanu ma być wykonany na sprężynach typu bonell przykrytych pianką? Czy tym samym Zamawiajacy dopuszcza zwiększenie wysokości materaca więcej niż o 10% w przypadku zastosowania spręzyń bonellowych ?
Odpowiedź : Materac tapczanu bez sprężyn.
Pytanie 2 : Czy konstrukcja materaca ma być wykonana na ramie z litego drewna?
Odpowiedź: Tak. Konstrukcja tapczanu ma być wykonana z litego drewna.
Pytanie 3: Czy tapczan ma posiadać zagłówek z płyty laminowanej?
Odpowiedź : Tak.
Pytanie 4: Jaki element metalowy należyt dostarczyć jako próbkę skoro żaden z mebli nie posiada konstrukcji metalowej? Czy zamawiajacy rezygnuje z tego zapisu?
Odpowiedź : Tak zamawiajacy skreśla ten zapis w SIWZ.
Pytanie 5 : Czy zamawiający dopuszcza zaoferowanie krzesła typu ISO o poniższych wymiarach i paramatrach ponieważ pzredstawione jako przykładowe kzresło w SIWZ nie występuje w wersji tapicerowanej i nie posiada wskazanych wymiarów? Rama siedziska i oparcia kzresła wykonane z owalnego profilu 30x15 mm. Wspornik ramy kzresła wykonany z owalnego profilu rury 18x1,5. Siedzisko wykonane ze sklejki z drzew liściastych (4 warstwy). Siedzisko tapicerowane pianką tapicerską o gęstości 25kg/m3 oraz tkaniną z włókna syntetycznego. Oparcie zaś tapicerowane pianką tapicerską gęstości 21 kg/m3 oraz tkaniną.
Odpowiedź : zamawiajacy nie akceptuje powyższej propozycji. Opisane w SIWZ krzesła (wymiar, tapicerka) są już na wyposażeniu u zamawiajacego.
Pytanie 6: W jakim kolorze ma być podstawa kzresła : chrom, aluminium czy czarna?
Odpowiedź : Podstawa kzresłą w kolorze : chrom.
Pytanie 7: Czy biurko ze względu na intensywność jego użytkowania powinno być wykonane z płyty o grubości min. 18 mm?
Odpowiedź : Tak.

UWAGA!!
Poniżej podaję treść pytań i odpowiedzi dotyczących ww. postępownia :
Pytanie 8
Czy Zamawiający dopuszcza by konstrukcja materaca była wykonana na płycie melaminowanej o grubości 18 mm.
Odpowiedź:
Nie. Konstrukcja materaca ma być na ramie z litego drewna.

UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zamawiający zamieszcza zmiany jakie zostały wprowadzone w SIWZ.
W SIWZ jest:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawa i montaż mebli.
Tapczan 192 szt.
Szafa dwudrzwiowa 192 szt
Półka wisząca 192 szt.
Biurko 192 szt.
Wieszak do przedpokoju 70 szt.
Krzesło tapicerowane 80 szt.
a powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie, dostawa i montaż mebli.
Tapczan 192 szt.
Szafa dwudrzwiowa 136 szt.
Półka wisząca 192 szt.
Biurko 192 szt.
Wieszak do przedpokoju 70 szt.
Krzesło tapicerowane 80 szt.
W związku z powyższym Zamawiający zmienia termin na składanie ofert na dzień 07.08.2013r godz. 09: 00.
Zmiana ogłoszenia została przekazana Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 15.07.2013r. oraz zamieszczona w tym samym dniu na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i na stronie www.ujk.edu.pl.

Alicja Wrzosek tel. 41 349 72 78