dostawa drobnego sprzętu typu : kosze, drabinki, szafy metalowe, szafki metalowe, wózki na książki (DP/2310/187/13)
dostawa drobnego sprzętu typu : kosze, drabinki, szafy metalowe, szafki metalowe, wózki na książki (DP/2310/187/13)
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2013.12.30 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2013.12.30 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5.
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego -
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce ul. Świętokrzyska
- Termin realizacji: 21 dni
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych dopuszcza się składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia oznaczone cyfrą rzymską w punkcie III SIWZ. X. WADIUM Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w łącznej kwocie 4200,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące dwieście 00/100); w tym : dla części I 1.000 zł; dla części II 1.500 zł; dla części III 1.000 zł; dla części IV 500,00 zł; dla części V 200 zł; Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego: Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Na dowodzie przelewu należy wpisać „Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 187 /13 ”Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej), osób realizujących przedmiot zamówienia, parametrów technicznych zamawianych urządzeń jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy typu zamawianych urządzeń jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem że spełnia on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).
- Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający nie precyzuje ww. warunków 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY-KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 2 i 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, żąda się dołączenia do oferty: 1)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio-nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga!!! A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w punkcie VIII.1.1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w punkcie VIII.2. ppkt2) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Opis oferowanego sprzętu , stanowiący załącznik do Formularza Ofertowego Wykonawcy
- Wadium: 4200 PLN
- Kryteria wyboru: cena: 100%
- Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w wersji elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia; można ją odebrać w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - koszt przesyłki obciąża wykonawcę.
- Cena specyfikacji: 0 PLN
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tzn. przywiezienie do miejsca użytkowania sprzętu, jego wniesienie, ustawienie, instalacja :
I część :
1. Wózek na książki 39 sztuk
II część :
1. drabinka „noga słonia” 6 sztuk
2. drabinka biblioteczna 6 sztuk
3. szafa metalowa (pancerna) 1 sztuka
4. szafa metalowa z szufladami 2 sztuki
5. Szafa archiwizacyjna metalowa (10 szuflad) 4 sztuki
6. zestaw dwóch szaf metalowych - 5 kpl.
7. Drabina aluminiowa 1 sztuka
8. drabina aluminiowa trzyelementowa 1 sztuki
9. drabina aluminiowa trzyelementowa 1 sztuka
III część :
1. kosz na śmieci 40 l - 50 sztuk
2. kosz na śmieci 20 l - 67 sztuk
3. kosz 20 l - 15 sztuk
4. kosz 40 l – 17 sztuk
5. drabina trzyelementowa - 2 sztuki
6. drabina - 4 sztuki
7. szafka na klucze - 3 sztuki
IV część :
1. ścianki wystawiennicze modułowe - 25 kpl
2. listwowy system prezentacji - 1 kpl.
V część :
1. szafa pancerna 3 sztuki
Nazwa i kod CPV: 24144760-3 wózki biblioteczne; 34928480-6 pojemniki i kosze na odpady i śmieci; 44423200-3 drabiny; 44421000-7 zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy; 39132100-7 szafy na akta; 39150000-8 różne meble i wyposażenie; 30195800-0 szyny lub uchwyty do zawieszania;
projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Projekt pn. „Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach- II etap budowy Campusu Uniwersyteckiego ” w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało
1. Przekazane i opublikowane w Biuletynie Zamówień w dniu 10.12.2013r. pod numerem 510532
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego:www.ujk.edu.pl w dniu 10.12.2013r.
U W A G A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 17.12.2013r.
zamawiający informuje, że przedłużył termin na składanie ofert do dnia 30.12.2013r.
Informację o przedłużeniu terminu przesłano do BZP w dniu 17.12.20113r.
Zamawiający informuje, że w dniu 16.12.2013r. odbyło się spotkanie z wykonawcami w którym uczestniczył jeden wykonawca.
W trakcie spotkania wykonawca zapoznał się z miejscami w których przewidziano montaż listwowego sytemu prezentacji. Pierwsza lokalizacja to miejsce pomiędzy parterem a I piętrem. szyna ma być montowana równolegle do poręczy schodów. Druga lokalizacja - I piętro - dwie ściany w holu.
Poniżej przekazujemy treść pytania i odpowiedzi dotyczące ww. postępowania :
Pytanie : dotyczy części II poz. 8 oraz części III poz. 5 - drabina aluminiowa trzyelementowa 3x14. Czy zamawiający dopuści drabinę o minimalnym ciężarze 25 kg? Opisany w SIWZ ciężar drabiny (Max. 10 kg) odnosi się do drabiny 3x7.
Odpowiedź : Tak; zamawiający dopuści drabinę o ciężarze maksymalnym 25 kg.
UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 20.12.2013r.
Poniżej podaję treść kolejnych pytań i odpowiedzi :
Pytanie :
Część III pkt.1 oraz 4 kosz na śmieci
1. Czy zamawiający dopuści kosz pedałowy na śmieci ze stali nierdzewnej o pojemności 30 litrów?
odpowiedź : tak zamawiający wyraża zgodę, aby kosze opisane w SIWZ (str.2, 19 i 22) miały pojemność 30 litrów.
2. Czy zamawiający dopuści kosz pedałowy na śmieci ze stali nierdzewnej o pojemności 20 litrów.
Odpowiedź : pytania dotyczą części II pkt.1 oraz 4 tzn. koszy na śmieci o pojemności 40 litrów, w związku z odpowiedzią na pytanie 1 (dopuszczające kosz o pojemności 30 litrów) odpowiedź na to pytanie brzmi - nie.
Barbara Kotras