Zakończone przetargi

Sukcesywna rezerwacja, sprzedaż i dostarczenie biletów lotniczych międzynarodowych dla potrzeb Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

Sukcesywna rezerwacja, sprzedaż i dostarczenie biletów lotniczych międzynarodowych dla potrzeb Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.02.27 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.02.27 11:15
  • Termin związania ofertą: 1. Ustala się, że składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
  • Miejsce składania ofert: ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5, 25-369 Kielce.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Europa i reszta Świata
  • Termin realizacji: Sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
  • Warunki udziału w postepowaniu: V.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, a w przypadku zamówień realizowanych nadal- wykonują (co najmniej 12 miesięcy), co najmniej jedno zamówienie porównywalne do niniejszego zamówienia. Za zamówienie porównywalne Zamawiający uważa zamówienie na dostawę biletów lotniczych międzynarodowych, którego łączna roczna wartość netto wynosi co najmniej 200000 PLN (dwieście tysięcy zł), realizowane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, na podstawie jednej umowy, w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował min. 1 osobą, która będzie odpowiedzialna za stałą współpracę z Zamawiającym, posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 3 do siwz. 2) Wykaz zrealizowanych i/lub realizowanych usług- stosownie do wymogu rozdz. V.pkt.1.1)b. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca winien wypełnić wszystkie pozycje wykazu. Do wykazu wykonawca winien załączyć dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie/wykonywanie zamówienia; 3) Wykaz osób- stosownie do wymogu rozdz. V.pkt.1.1)c. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 2. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór- załącznik Nr 4 do siwz). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Uwaga!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • Wadium: 4000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena- 80%, Upust-wysokość upustu określonego w% od ceny biletu lotniczego przewoźnika, jakiego Wykonawca udzieli Zamawiającemu przy sprzedaży biletu - 20%
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: https://www.ujk.edu.pl, jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 4 PLN

Przedmiotem zamówienia (CPV: 63512000-1) jest: Sukcesywna rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych międzynarodowych wraz z ich dostarczeniem do siedziby Zamawiającego lub w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Kielc, dla potrzeb Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Orientacyjna ilość biletów (na różnych trasach) lotniczych kupowanych w okresie ostatnich 12 miesięcy: 200 szt..

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych, 00/100 ).

Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:
UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać:
„Wadium – Znak sprawy DP/2310/29/13 „Sukcesywna rezerwacja, sprzedaż i dostarczenie biletów lotniczych międzynarodowych dla potrzeb Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach”

W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
− odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
− zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w:
1.Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.02.2013 r. pod numerem 68054- 2013,
2.siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu: 19/02/2013 r .

1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
5. Korespondencję związana z niniejszym postępowaniem należy kierować:

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Ul. Żeromskiego 5,
Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4
25-369 Kielce
Tel./fax. 041 349 72 75

6. W sprawie procedury przetargowej należy porozumiewać się z p. Anną Kowalczyk,
tel. 041 349 72 75 .