Zakończone przetargi

dostwa sprzętu biurowego

dostwa sprzętu biurowego

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.09.10 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.09.10 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 14 dni licząc od daty zawarcia umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych dopuszcza się składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia oznaczone cyfrą rzymską w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:  dla części I- 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100),  dla części II- 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100), Łącznie wadium wynosi 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana:  terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej),  osób realizujących przedmiot zamówienia,  w komparycji umowy dotyczącej nazw stron, o ile taka zmiana będzie wynikiem zmian dokonanych w dokumentach rejestrowych lub innych aktach prawnych,  parametrów technicznych zamawianych urządzeń jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy  typu zamawianych urządzeń jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem że spełnia on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum jedną dostawy sprzętu o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części, o war¬tości nie mniejszej niż: dla części I- 20.000 zł brutto każda; dla części dla części II- 10.000 zł brutto każda; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY-KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa-nych, głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i do-świadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ oraz załącze¬niem dokumentów potwierdzających, że te dosta¬wy zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych do¬staw nie będą sumowane). Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 2 i 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, żąda się dołączenia do oferty: 1)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio-nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga!!! A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w punkcie VIII.1.1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w punkcie VIII.2. ppkt2) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Wzór karty gwarancyjnej, który zawierał będzie warunki gwarancji i rękojmi zgodne z określonymi w pkt. III niniejszej SIWZ i w załączonym projekcie umowy. Dodatkowe zapisy nie mogą być sprzeczne z Kodeksem Cywilnym w części dot. Gwarancji i rękojmi. 3) Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, stanowiącą załącznik do Formularza Ofertowego Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć:  oświadczenie, że oferowany sprzęt: jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp., spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz zobowiązanie Wykonawcy, do dostarczenia Zamawiającemu przy realizacji przedmiotu zamówienia wszystkich dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów.
  • Wadium: 2000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w formie elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia. Można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (koszt przesyłki ponosi wykonawca).
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

powyżej 14000 euro
Nazwa i kod CPV:

Część I: niszczarki 30191400-8;
Część II : laminator 30121200-5; bindownice 42994230-1; gilotyna do cięcia papieru 30197000-6; tablice 30195000-2;
Część I:
1. Niszczarka - 1 szt. ( dla UCD )

2. niszczarka - 3 szt. ( dla BU )

3. niszczarka - 16 szt. ( dla CJO )

4. niszczarki - 9 sztuk ( dla CJO)

5. niszczarki - 9 sztuk ( dla CJO)

6. niszczarki 19 szt. - ( dla CPiB)

7. niszczarka 1 sztuka
Razem 58 szt.

Część II :
1. laminator - 1 szt. ( dla BU )
2. bindownica - 1 szt.a ( dla BU)
3. gilotyna do cięcia papieru - 1 sztuka ( dla BU )
4. Tablica korkowa - 1 szt. (dla CJO)
5. Tablica suchościeralna - 23 szt. (dla WMP)
6. Tablica korkowa - 19 szt. (dla WMP)
7. Bindownica - 5 szt. (dla CPiB)
8. Gilotyna - 5 szt. (dla CPiB)
9. Laminator A4 - 3 szt. (dla CPiB)
10. Laminator A3 - 3 szt. (dla CPiB)
11. Tablica korkowa - 22 szt. (dla CPiB)

W częściach I p.1-5 i p.7 i w cz.II p.1-6 i p.12 projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Projekt pn. „Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach- II etap budowy Campusu Uniwersyteckiego” w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej
W części I p.6 i w części II p.7-11 Projekt „Budowa Centrum Przedsiębiorczości i Biznesu w ramach rozbudowy Wydziału Zarządzania i Administracji (I Etap) przy ulicy Świętokrzyskiej w Kielcach” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 i budżetu państwa

Ogłoszenie o zamówieniu zostało

1. Zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.08.2013r. numer 352258-2013
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego:www.ujk.edu.pl w dniu 30.08.2013r.(wraz
z SIWZ)

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6.09.2013r.
poniżej przekazuję treść pytań i odpowiedzi dotyczących ww. postepowania
DP/2310/151/13
Pytania i odpowiedzi :
Dotyczy części II
Pytanie 1: czy w poz. 2 i 7 dotyczącej bindownic Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowanie urządzenia jednorazowo dziurkującego minimum 20 arkuszy
Odpowiedź : Tak.
Pytanie 2 : Czy w poz. 9 dotyczącej laminatora A4 (3 szt) zamawiający wyraża zgodę na zaproponowanie urządzenia formatu A3 umożliwiającego również laminowanie dokumentów formatu A4.
Odpowiedź : Tak.
Dotyczy części I poz.1 – niszczarka biurowa tnąca na ścinki do pracy ciągłej
Pytanie 3: czy zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie urządzenia o wymiarach 880x530x430 mm?
Odpowiedź : tak, są to maksymalne dopuszczalne wymiary.
Pytanie 4:
Czy zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie urządzenia o wadze 46 kg?
Odpowiedź : Tak, jest to maksymalna dopuszczalna waga.
Pytanie 5:
Czy zamawiający dopuszcza do zaoferowania jako warunek minimalny niszczarek, które posiadają silnik indukcyjny przystosowany do pracy ciągłej przez min. 3 godz.
Uzasadnienie: Zamawiający określił bardzo wysokie wymagania pod względem wydajności maszyn jednocześnie nie zabezpieczając się przed możliwością zaoferowania nisko budżetowych urządzeń nie przystosowanych do pracy ciągłej co może spowodować, że zaoferowane niszczarki będą wydajne ale nie wytrzymałe i będą się przegrzewały po krótkim okresie pracy. Pragnę zaoferować niszczarki producenta europejskiego, które będą posiadały silniki do pracy ciągłej zgodnie z zasadami motoryki przez 3 godz. Bez prawa przegrzania.
Odpowiedź : Ponieważ zamawiający nie określił, jak długo mają pracować niszczarki (praca ciągła) zaproponowanie niszczarki o pracy ciągłej 3 godz. , spełniającej parametry techniczne określone w SIWZ nie będzie traktowane jako sprzeczne z zapisami SIWZ. Zamawiający nie określił tego parametru, ponieważ użytkownicy dla których kupowane są urządzenia nie używają ich w systemie pracy ciągłej.
Pytanie 6:
Czy zamawiający dopuszcza jako warunek minimalny zaoferowanie we wszystkich urządzeniach noży jednoelementowych. Uzasadnienie: Zamawiający w specyfikacji wymaga by urządzenia niszczyły spinacze, zszywki płyty CD, karty plastikowe w związku z tym aby urządzenia wytrzymały wymagania zamawiającego proponujemy jednoelementowe noże tnące gdyż tylko one gwarantują wytrzymałość pracy przez wiele lat.
Odpowiedź : nie. Zamawiający nie wprowadzi takiego zapisu, ponieważ byłoby to ograniczenie możliwości złożenia ofert praktycznie na urządzenia jednego producenta;
Pytanie 7:
Czy zamawiający dopuszcza rozmiar ścinków 4,5 x 30
Uzasadnienie:
Dopuszczenie zaoferowanego ścinka pozwala na uzyskanie lepszego zabezpieczenia utylizowanego dokumentu posiadającego mniejsza powierzchnię ścinka tj. 135mm2 przy zachowaniu wymaganego stopnia tajności.
Odpowiedź : zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów ścinka określonego pod każdą z pozycji w granicach +/- 15%
Pytanie 8:
Czy zamawiający dopuszcza maszynę o wadze 54,5 kg i wymiarach (mm) szer. x gł. x wys. 618x525x870
Uzasadnienie: urządzenia które posiadają wysokiej jakości podzespoły np. jednoelementowe noże tnące muszą posiadać swoją wagę im cięższa maszyna tym większa stabilność urządzenia wykluczająca wpadanie urządzenia w rezonans.
Odpowiedź : zamawiającemu trudno jest odnieść się do tego pytanie, ponieważ wykonawca nie precyzuje którego punktu z części I ono dotyczy. W związku z tym zamawiający informuje, ze dopuści tolerancję wagi niszczarek w granicach +/- 10%.
Pytanie 9:
Czy zamawiający dopuszcza jako warunek minimalny cięcie wszystkich wymaganych nośników w ścinku o takiej samej wielkości jak ścinek papieru.
Uzasadnienie: Zamawiający zabezpieczył niszczenie dokumentów jedynie papierowych pozostawiając dowolność w zakresie pozostałych nośników tj. płyt CD, kart plastikowych. Pozostawienie nie zmienionego zapisu może spowodować zaoferowanie urządzeń nisko budżetowych, które nie zabezpieczą właściwie niszczonych przez użytkownika dokumentów na zaoferowanych nośnikach.
Odpowiedź : Nie. Zamawiający określił w opisach, że niszczarki muszą niszczyć płyty CD, karty plastikowe, w tym przypadku wymiary ścinka nie są dla zamawiającego kluczowe.

Kotras Barbara