Zakończone przetargi

Dostawa i montaż systemów wystawowych/ekspozycyjnych wolnostojących i wiszących, nr sprawy DP/2310/74/13

Dostawa i montaż systemów wystawowych/ekspozycyjnych wolnostojących i wiszących, nr sprawy DP/2310/74/13

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.04.26 10:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.04.26 10:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (Sekretariat Kanclerz).
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Podklasztorna 117
  • Termin realizacji: Termin wykonania zamówienia (dostawa i montaż) : do 31.05.2013r.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania oferty częściowej Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
  • Warunki udziału w postepowaniu: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1)Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia ; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a i 2d ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust.2 pkt.5 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1)Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., (formularz - załącznik Nr 5 do SIWZ). Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. B.I W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (formularz -załącznik Nr 4 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej ( formularz- załącznik nr 6 do SIWZ ) C. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: - Wypełniony formularz ofertowy. UWAGA: Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych (czytelny podpis lub imienna pieczątka z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: 1. Oferty oceniane będą w oparciu o kryterium „cena brutto”: L.p. Nazwa kryterium Waga 1. Cena brutto 100% Sposób obliczania wartości punktowej kryterium: Cn X=-------------------------- x 100pkt. Co Gdzie: X- ilość punktów jakie otrzyma oferta oceniana za kryterium „cena brutto” Cn - najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert, Co - cena ocenianej oferty. 2. Punktacja jaką otrzyma Wykonawca w ramach kryterium cena w niniejszym postępowaniu zostanie obliczona zgodnie ze wzorem określonym powyżej. 3. 100% (waga kryterium „cena brutto”) oznacza, ze w postępowaniu można uzyskać maksymalnie 100 punktów w ramach kryterium „cena brutto”. 4. Cena ofertowa powinna być wyrażona w walucie polskiej i powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacja zamówienia.
  • Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w DZP w siedzibie Zamawiającego. Koszt SIWZ- 3zł. Do ceny należy dodać koszt przesyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 3 PLN

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych niżej wymienionych systemów wystawowych/ekspozycyjnych wolnostojących i wiszących; transport; wniesienie i ich montaż.
Metalowe, wolnostojące konstrukcje ekspozycyjne - rusztowanie typu Diall- ilość 3szt.
Modułowy system ekspozycyjny z profili aluminiowych - ilość 1szt
Metalowa, wisząca konstrukcja ekspozycyjna- panel ażurowy - ilość 1szt.
Metalowa, wisząca konstrukcja ekspozycyjna- panel pełny- ilość 1szt.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz dodatkowe wymagania zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji – opis przedmiotu zamówienia.
3. Kod CPV i nazwa:
39133000-3 Zestawy wystawowe
39154000-6 Sprzęt wystawowy
44212320-8 Konstrukcje różne

Projekt ARTIS - "Modernizacja i wyposażenie bazy dydaktycznej Instytutu Sztuk Pięknych", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 i budżetu państwa

Uwagi:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
a) zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.04.2013r. pod numerem 154258-2013.,
b) zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego w dniu 18.04.2013r.

1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem z zastrzeżeniem ust.3.
2. W przypadku porozumiewania się za pośrednictwem faksu każda ze stron, na żądanie drugiej, jest zobowiązana do niezwłocznego potwierdzenia faksu na piśmie.
3. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz za załącznikami, w tym dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, a także zmiany lub wycofania oferty.
4. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na zapytania zgłaszane telefonicznie oraz drogą elektroniczną.
5. W zakresie określonym w pkt.1 powyżej zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
6. Zamawiający będzie zamieszczał na swojej stronie internetowej te informacje, do których umieszczania na stronie internetowej obligują przepisy ustawy Pzp.
7. Korespondencję należy kierować na adres:

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4
Ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
Numer faksu:(41) 349-72-75.

8. Godziny pracy Zamawiającego: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
9. Pracownik Zamawiającego upoważniony do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami:
Anna Kowalczyk, tel. 41-349-72-75.