Zakończone przetargi

WYKONANIE I DOSTAWA DRUKÓW NA POTRZEBY PROCESU DYDAKTYCZNEGO DP/2310/55/13

WYKONANIE I DOSTAWA DRUKÓW NA POTRZEBY PROCESU DYDAKTYCZNEGO DP/2310/55/13

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.05.14 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.05.14 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 , pok. nr 5 (sekretariat Kanclerza), 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 , Dział Nauczania.
  • Termin realizacji: do 31.03.2014 r.
  • Wymagania: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniajacych zgodnie z zapisem art. 67 ust.1 pkt 6 Zamawiajacy nie przewiduje aukcji elektronicznej Zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert cześciowych Zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  • Warunki udziału w postepowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1)Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadania wiedzy i doświadczenia : - tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł,). c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2)Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty ,a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej- (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane). VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY-KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. VIII.1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa o wartości minimum 50.000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. Uwaga Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych za-sobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na za-sobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VIII.2. VIII.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punkcie VIII.2. pkt. 2 składa dokument lub dokumen¬ty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, po-twierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wysta-wione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt VIII.2 pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. VIII.3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej- wg załącznika nr 7 do SIWZ . VIII.4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty jeśli z dokumentów załączonych do oferty taki fakt nie wynika np. wpis do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , aktualny statut spółk- jeśli dotyczy. 2) W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo. 3) Dowód wpłaty wadium. 4) Dla oceny jakości świadczonych usług Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć bezpłatne próbki wybranego asortymentu : oprawa do suplementu- 2 szt.; okładka do dyplomu ukończenia studiów- 2 szt. legitymacja doktoranta - 2 szt.; indeks - 2 szt. ndeks doktoranta- 2 szt oryginał dyplomu doktora – 2 szt. oryginał dyplomu doktora habilitowanego – 2 szt.
  • Wadium: 1500 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie od-rzuco¬nych, wg poniżej podanego kryterium: I. KRYTERIUM- cena brutto za przedmiot zamówienia- stanowiące wagę 50%; II. KRYTERIUM- jakość- stanowiące wagę- 50%; W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu: 1. Kryterium: cena brutto za przedmiot zamówienia, Zama¬wiający do¬kona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (50) Zama¬wiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 50 pkt= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesie¬niu do kryterium cena. 2. Kryterium: jakość. Punkty za „jakość” będą przyznawane przez członków komisji w skali od 1÷50 według następujących zasad:  rodzaj materiału: (1÷10pkt.);  sposób szycia/klejenia druku: (1÷10);  staranność wykonania i estetyka: (1÷20);  intensywność i czytelność druku: (1÷10) Maksymalną liczbę punktów, które Wykonawca może uzyskać w kryterium jakość od jednego członka komisji wynosi 50 pkt. Po dokonaniu oceny, w kryterium jakość, punkty przyznane przez poszczególnych członków komisji zostaną zsumowane, a następnie podzielone przez ilość członków komisji czyli 5. Tak otrzymany wynik stanowiący średnią arytmetyczną zostanie po-mnożony przez wagę danego kryterium jakim jest jakość czyli 50%. 1% = 1 pkt Zamawiający za najlepszą uzna ofertę Wykonawcy, która łącznie za wszystkie kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu, uzyska największą liczbę punktów.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać odpłatnie w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 , Dział Zamówień Publicznych, 25-369 Kielce , bezpłatnie ze strony internetowej www.ujk.edu.pl/aktualne przetargi lub za zaliczeniem pocztowym
  • Cena specyfikacji: 3 PLN

Zestawienie zamawianych druków, ich rodzaj i ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Godło Uczelni dla określonych dokumentów dostępny jest na stronie Uczelni www.ujk.edu.pl .
Wzory dokumentów na podstawie których wykonawca zobowiązany będzie wykonać niektóre druki stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest, przy realizacji zamówienia, do stosowania wytycznych za wartych w Rozporządzeniach MNiSW oraz w Uchwale Senatu UJK, zamieszczonych poniżej.
WZORY DRUKÓW OKREŚLAJĄ NASTĘPUJĄCE AKTY PRAWNE:
1.Rozporządzenie MNiSW z dnia 01 września 2011 roku w sprawie tytułów zawodo-wych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu ( Dz. U z 2011 r. Nr 196,poz. 1167).
2.Rozporządzenie MNiSW z dnia 14 września 2011 roku w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz. U z 2011 r Nr 201, poz.1188).
3.Rozporządzenie MNiSW z dnia 05 października 2011 roku w sprawie studiów doktoranckich oraz stypendiów doktorskich (Dz. U. z 2011 r Nr 225, poz. 1351).
4. Uchwała Nr 137/2012 Senatu UJK w Kielcach z dnia 27 października 2012, zmieniająca uchwałę nr 44/2012 Senatu UJK w Kielcach z dnia 31maja 2012 w sprawie zatwierdzenia wzorów druków – stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający zaznacza, że podane ilości są wielkościami orientacyjnymi, podanymi w celu ułatwienia określenia ceny oferty, i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w trakcie trwania umowy, w ramach zamówień wzajemnie się bilansujących w kwocie umowy. Zmniejszenie nakładu, czy też rezygnacja z wykonania niektórych pozycji druków nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony wybranego do realizacji Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego zawartych w za-łącznikach do niniejszej SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji wzorów druków, w szczególności w przypadku zmian przepisów prawa określających wygląd i treść druków objętych zamówieniem.

CPV7 9823000–9 Usługi drukowania i dostawy

Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 30.04.2013 r. pod nr 172558-2013

Pytania i odpowiedzi DP/2310/55/13
Pytanie 1
Prosimy o podanie opisu okładki do dyplomu ukończenia studiów tj. formatu, sposobu wykonania: twarda, miękka, drukowana / oklejona. Złocona/tłoczona), surowców i ich gramatury (tektura, karton, papier, okleina skóropodobna/papier na wyklejkach, kolorystyki, ewentualne uszlachetnienie w przypadku okładek drukowanych (foliowanie/lakierowanie),wizualizacje środka teczki (rodzaj, ilość i umiejscowienie narożników).
Odpowiedź 1
1)okładka do dyplomu ukończenia studiów wykonana z tektury o gramaturze 630 g/m2, oprawiona w okleinę introkal, w kolorze niebieskim odpowiadającym nr pantone 2767C, wklejka – papier celulozowy, biały, jednostronnie powlekany, o gramaturze 120 g/m2,
2)napisy na okładce oraz godło państwa tłoczone złotą folia; korona godła państwa na okładce na wysokości 110 mm od górnej krawędzi dyplomu; godło państwa na okładce o wymiarach 550x500 mm; napisy na okładce: „UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH” – AmeriGarmnd PL 20 pkt, wersaliki pogrubione , na wysokości 54 mm od górnej krawędzi dyplomu, „DYPLOM” -AmeriGarmnd PL 50 pkt, wersaliki pogrubione,
w odległości 33 mm od nasady godła państwa.
3)format okładki - jest to okładka do dyplomu o formacie A4 (210 x 297mm),format powinien być dostosowany do formatu dyplomu.
4)Zamawiający nie precyzuje ilości i umiejscowienia narożników.
Ulega zmianie termin składania i otwarcia ofert z dnia 10.05.2013 r. na 14.05.2013 r. Godziny składania ofert oraz ich otwarcia nie ulegaja zmianie.

Wioletta Baran (41) 369 73 32