Zakończone przetargi

kurs języka angielskiego dla studentów specjalności ekonomika hotelarstwa DP/2310/224/12

kurs języka angielskiego dla studentów specjalności ekonomika hotelarstwa DP/2310/224/12

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.01.14 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.01.14 09:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium. Przedłużenie okresu związania oferta jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenie dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie: luty 2013 –listopad 2013 (z wyłączeniem ferii i dni wolnych od pracy ) –termin wymagany
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
  • Warunki udziału w postepowaniu: Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum 2 usługi- 2 kursy, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia –prowadzenie specjalistycznych kursów językowych (np. Business English) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że ta usługa została wykonana należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponuje lub będzie dysponował: OSOBY: min 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia osoby wykształceniem wyższym, z min. 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu kursów lub szkoleń, ćwiczeń lub zajęć dydaktycznych lub wykładów z języka angielskiego dla osób dorosłych Kwalifikacje nauczycieli, przynajmniej jedna z następujących kwalifikacji: magister filologii angielskiej lub lingwistyki stosowanej, lub Master of Arts ze specjalizacją nauczania języka angielskiego jako obcego (np. MAELT: Master of Arts In English Language Teaching, MATEFL: Master of Arts In Teaching English as a Foreign Language) dyplom CELTA Cambridge/RSA certificate in English Language teaching to Adults) lub DELTA (Diploma in Teaching of English as a foreign language to Adults) POTENCJAŁ TECHNICZNY: Kurs językowy prowadzony będzie w oparciu o bazę lokalową Wykonawcy na terenie miasta Kielce. Wykonawca musi dysponować - minimum 1 salą w terminie prowadzonego kursu czyli od lutego 2013 do listopada 2013. Sala powinna być wyposażona w projektor, tablice. - Szkoła językowa musi posiadać status akredytowanego ośrodka egzaminacyjnego LCCI - dysponuje programami nauczania i opracowaniami dydaktycznymi które zapewni wszystkim uczestnikom podczas trwania kursu d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1) a-d) winien spełniać co najmniej z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt.2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ, metodą spełnia nie spełnia. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej 2 usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia –tj. prowadzenie specjalistycznych kursów językowych (np. Business English,) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że ta usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Oświadczenie wykonawcy , że dysponuje opracowanymi i sprawdzonymi w praktyce programami nauczania oraz materiałami autorskimi do zajęć z zakresu technicznego języka angielskiego. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia( tj. (min. 2 osoby z min. wykształceniem wyższym, z min. 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu kursów lub szkoleń, ćwiczeń lub zajęć dydaktycznych lub wykładów z języka angielskiego dla osób dorosłych Kwalifikacje nauczycieli, przynajmniej jedna z następujących kwalifikacji: magister filologii angielskiej lub lingwistyki stosowanej, lub Master of Arts ze specjalizacją nauczania języka angielskiego jako obcego (np. MAELT: Master of Arts In English Language Teaching, MATEFL: Master of Arts In Teaching English as a Foreign Language), dyplom CELTA ( Cambridge/RSA certificate in English Language teaching to Adults) lub DELTA (Diploma in Teaching of English as a foreign language to Adults) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem Nr 5). 5) Oświadczenie Wykonawcy że osoby (minimum 2 )które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6) Oświadczenie Wykonawcy ze dysponuje minimum 1 salą w terminie prowadzonego kursu czyli od lutego 2013 do listopada 2013. Sala powinna być wyposażona w projektor, tablice. 7) Oświadczenie Wykonawcy że szkoła posiada status akredytowanego ośrodka egzaminacyjnego LCCI Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VIII ust. 2 pkt 1) i 2). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór- załącznik Nr 2 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Uwaga!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Wykonawca winien dołączyć do oferty dokument potwierdzający uprawnienie do złożenia i podpisania oferty oraz podpisania umowy. 3.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy 2) Dokument z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. 4) Dowód wpłaty wadium 5) Zaparafowany projekt umowy 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Obowiązkiem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia
  • Wadium: 3400 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg poniżej podanych kryteriów: I. KRYTERIUM- cena brutto za cały przedmiot zamówienia - stanowiące wagę 80% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena oraz doświadczenie Wykonawcy, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: I Kryterium: cena brutto za przedmiot zamówienia: maksymalną ilość punktów (80) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) * 80 pkt= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena II. KRYTERIUM- doświadczenie w prowadzeniu kursów -20 % kryterium „doświadczenie Wykonawcy” będzie oceniana ilość zrealizowanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia określonemu w załączniku nr 1 do SIWZ w okresie ostatnich trzech lat. a) zrealizowane 3 usługi - 5 pkt b) zrealizowane 4 usługi - 10 pkt c) zrealizowane 5 usług - 15 pkt d) zrealizowane 7 usług i więcej - 20 pkt Punkty za kryterium „doświadczenie Wykonawcy” będą obliczone wg poniższego wzoru: Db D= ----------------------- x 20 pkt Dn Gdzie: D- liczba punktów w kryterium „doświadczenie” obliczona do dwóch miejsc po przecinku Db- suma punktów przyznana w ramach kryterium „doświadczenie” badanej oferty, Dn - suma punktów przyznana w ramach kryterium „doświadczenie” oferty posiadającej największą liczbę punktów 1pkt = 1% 3. Łączna liczba punktów otrzymanych przez daną ofertę za obydwa kryteria oceny ofert będzie obliczona w następujący sposób: Ł= C+D gdzie: Ł- łączna ilość punktów, C- ilość otrzymanych punktów w kryterium cena D- ilość otrzymanych punktów w kryterium doświadczenie Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największa ilość punktów łącznie za obydwa kryteria wyboru ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu. Uwaga: Wykonawca otrzyma 0 punktów bez stosowania wzoru przedstawionego powyżej w sytuacji gdy wykaże się doświadczeniem w realizacji tylko 2 usług, które stanowi bezwzględne minimum i służy potwierdzeniu warunku udziału w postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Dział Zamówień Publicznych ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce Opłata za SIWZ dotyczy jedynie sytuacji w której Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z prośba o udostępnienie SIWZ w wersji papierowej
  • Cena specyfikacji: 25 PLN

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80-00-00-00-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
80-05-00-00-9 usługi szkoleniowe
80-51-00-00-2 usługi szkolenia specjalistycznego
80-43-00-00-7 usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

Zamawiającym jest:

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, tel. 041-349-72-75, fax. 041-349-7775.

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zwaną w dalszej części specyfikacji ustawą.


III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie łącznie 420 godzin dydaktycznych
specjalistycznego kursu języka angielskiego w zakresie obsługi klientów anglojęzycznych dla 7 grup studentów ok 91 osób( nie mniej jak 60 osób) zakończonego uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego odbycie w/w kursu. Zakup będzie współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Projekt pn. „Edukacja dla rynku pracy”,
współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Szczegółowy opis i zakres zamówienia określa załącznik Nr 1 SIWZ.

UWAGA !!!!

W dniu 10.01.2013 zmieniono treść ogłoszenia w zapisach dotyczących Wadium, powodem zmiany był błędna nazwa banku. Zamawiający zmienia termin na składanie dokumentów do dnia 14.01.2013 r. do godz. 9.00,

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ukazało się w BZP pod numerem 15798 -2013 w dniu 10.01.2013.

UWAGA:
podany nr konta do wpłaty WADIum należy do Raifaisen Banku. W SIWZ zamieszczona była błądna nazwa banku.
AKTUALNY ZAPIS BRZMI:

Raifaisen Bank Polska S.A.
Nr: 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.


UWAGA :

WADIUM:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie : 3.400.00 zł ( słownie złotych: trzy tysiące, czterysta złotych 00/100). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:
UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bank Handlowy Warszawie S.A.
Nr: 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
Na dowodzie przelewu należy wpisać
Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 224 /12 kurs Angielskiego
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT

Oferty należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Wszystkie zadrukowane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować. Wymaga się podpisania oferty na każdej zadrukowanej stronie oferty (pieczątka Firmy oraz imienna pieczątka i podpis osoby lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). Załączniki do oferty stanowią jej integralną część i muszą być również oznaczone.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna, lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości każdy Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Oferta musi być zapakowana w dwie koperty, na:
− zewnętrznej kopercie należy umieścić napis:
„Oferta dot. DP/2310/224/12 –kurs angielskiego . Nie otwierać przed 11.01.2013r. godz. 09:15”
− wewnętrznej kopercie oprócz napisu jw. musi być zawarta pełna nazwa
Wykonawcy i jego adres.

SPOSÓB OBLICZENIA CENY
Wykonawca określi cenę brutto za 1 godzinę kursu oraz łączną cenę za przeprowadzenie 420 godzin kursu na formularzu oferty (wzór stanowi załącznik do SIWZ)
2.Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszystkie elementy związane z prawidłową i terminową realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Cena oferty musi być podana w złotych polskich (PLN).
4. Cenę oferty należy określić jako brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Stawka podatku musi być podana zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym. Zamawiający nie uzna za oczywistą omyłkę i nie będzie poprawiał błędnie ustalonego podatku VAT. Oferta zawierająca złą stawkę podatku VAT zostanie odrzucona.
5. Cena oferty powinna zawierać wszystkie elementy cenotwórcze wynikające z zakres i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności : materiały i pomoce dydaktyczne, dokumentację procesu dydaktycznego (dziennik zajęć, lista obecności, ankiety, testy sprawdzające itp , a także zaświadczenia o ukończeniu kursu przez uczestników )
6. Wszystkie inne koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia, a nie uwzględnione w cenie oferty nie będą przez Zamawiającego dodatkowo rozliczane.
7. Cena oferty nie będzie podlegać żadnym negocjacjom.
8. Ocenie podlegać będzie cena brutto oferty.


SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ
PRZKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE OSOBY
UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje – zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego – będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim.
3. Zamawiający dopuszcza przekazywanie pytań, zawiadomień i informacji za pomocą faksu potwierdzonego przez strony fakt jego otrzymania.
4. Domniemywa się, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu podany przez wykonawcę zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma, chyba ze wykonawcę wezwany przez zamawiającego do potwierdzenia otrzymania oświadczenia , wniosku, zawiadomienia lub informacji w sposób określony w pkt. 3, oświadczy iż ww. wiadomości nie otrzymał.



ADRES DO KORESPONDENCJI:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Dział Zamówień Publicznych
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest :
Marcin Kmieciak, tel/fax (041) 349-72-75

ZAMAWIAJĄCY NIE ZAMIERZA ZAWRZEĆ UMOWY RAMOWEJ

XXI. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

XXII. INFORMACJA DOTYCZĄCA WALUT OBCYCH, W JAKICH MAJĄ BYĆ
PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ

Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

XXIII.POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH
WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Uczestnikom niniejszego postępowania przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.).



Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.01.2013 pod numerem 3066-2013

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest :
Marcin Kmieciak, tel/fax (041) 349-72-75