Zakończone przetargi

dostawa sprzętu komputerowego dla UCD (DP/2310/124/13)

dostawa sprzętu komputerowego dla UCD (DP/2310/124/13)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.09.25 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.09.25 11:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5. Otwarcie w pokoju nr 5a.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce ul. Świętokrzyska
  • Termin realizacji: 30 dni
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie :część I 20,00 zł (słownie złotych : dwadzieścia 00/100); ; część II 400,00 zł (słownie złotych : czterysta 00/100); część III 200,00 zł (słownie złotych : dwieście 00/100); część IV 350,00 ,00 zł (słownie złotych : trzysta pięćdziesiąt 00/100); część V 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100); część VI 1.000 (słownie złotych : jeden tysiąc 00/100); część VII 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100); część VIII 1.200 zł (słownie złotych : jeden tysiąc dwieście 00/2100); część IX 500,00 zł (słownie złotych : pięćset 00/100); część X 900,00 zł (słownie złotych : dziewięćset 00/100); część XI 2.800 zł (słownie złotych : dwa tysiące osiemset 00/100); część XII 200 zł (słownie złotych : dwieście 00/100); część XIII 300,00 zł (słownie złotych : trzysta 00/100); część XIV 300,00 zł (słownie złotych : trzysta 00/100); część XV 100,00zł (słownie złotych :sto 00/100); część XVI 700,00 zł (słownie złotych : siedemset 00/100); część XVII 300,00 zł (słownie złotych : trzysta 00/100); część XVIII 150,00 zł (słownie złotych : sto pięćdziesiąt 00/100); część XIX 25 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć 00/100). Łącznie na wszystkie części wadium wynosi : 10.045 ,00 zł (słownie złotych : dziesięć tysięcy czterdzieści pięć 00/100) Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać „Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 124 /13 ” Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Warunki płatności : 1. Podstawą do wystawienia faktury VAT na płatnika - Zamawiającego jest należyte wykonanie umowy, w tym uruchomienie sprzętu i przeszkolenie w zakresie obsługi sprzętu potwierdzone pisemnym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, podpisanym przez komisję składającą się z: - imiennie upoważnionych przez Zamawiającego osób, tj.: z użytkownika sprzętu: …………… oraz ……………………….,  upoważnionego pisemnie przedstawiciela Wykonawcy. 2. Dane płatnika - Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, NIP 657-02-34-850. 3. Zamawiający zobowiązuje uregulować fakturę VAT Wykonawcy w terminie 30 dni licząc od daty jej doręczenia do Działu Funduszy Europejskich w siedzibie Zamawiającego pokój nr 12- przelewem na nr konta bankowego ………………………………. 4. Osobą upoważnioną do odbioru faktury VAT jest: Łukasz Żuchowski. 5. Za datę zapłaty strony przyjmują datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana:  terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej),  osób realizujących przedmiot zamówienia,  parametrów technicznych zamawianego sprzętu jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy  typu zamawianego sprzętu jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem że spełnia on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne),  ceny oferty, w przypadku kiedy zamawiający nie otrzyma dokumentu upoważniającego do obniżonej stawki podatku VAT na podstawie art. 83 ust 1 pkt. 26 ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2004 r. Nr 54 poz. 535 ze zm.), w takim przypadku do ceny oferty uwzględniającej 0% stawkę podatku Vat zostanie doliczony Vat w wysokości 23%.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie dostawy sprzętu o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o war¬tości nie mniejszej niż : część I 800 zł brutto każda; część II 10.000 zł brutto każda; część III 5000 zł brutto każda; część IV 10.000,00 zł brutto każda; część V 5.000,00 zł brutto każda; część VI 30.000 zł brutto każda; część VII 10.000 zł brutto każda; część VIII 40.000 zł brutto każda; część IX 15.000 zł brutto każda; część X 30.000 zł brutto każda; część XI 80.000 zł brutto każda; część XII 6.000 zł brutto każda; część XIII 9.000 zł brutto każda; część XIV 10.000 zł brutto każda; część XV 3.000 zł brutto każda; część XVI 25.000 zł brutto każda; część XVII 10.000 zł brutto każda; część XVIII 5.000 zł brutto każda; część XIX 900 zł brutto każda. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: dysponują osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje do instalacji, uruchomienia i przeszkolenia w zakresie obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancji min 1 osoba; (dotyczy każdej części) d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż : część I 1.000 PLN; część II 10.000 PLN; część III 9.000PLN; część IV 15.000 PLN; część V 10.000,00 PLN ; część VI 45.000 PLN; część VII 15.000 PLN; część VIII 50.000 PLN; część IX 25.000 PLN; część X 40.000 PLN; część XI 100.000 PLN; część XII 10.000 PLN; część XIII 14.000 PLN; część XIV 15.000 PLN; część XV 5.000 PLN; część XVI 30.000 PLN; część XVII 14.000 PLN; część XVIII 8.000 PLN; część XIX 1000 PLN. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. a. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY-KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa-nych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane , sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ oraz załącze¬niem dowodów czy zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych do¬staw nie będą sumowane) 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowie-dzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z in¬formacjami na temat ich kwalifikacji zawodo¬wych, doświadczenia i wykształcenia niezbęd¬nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz infor¬macją o podstawie do dysponowania tymi osoba¬mi, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w p.2 i 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, żąda się dołączenia do oferty: 1)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio-nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko¬nawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub za¬świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego sie¬dzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, ma¬ją miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo¬spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczą¬ce niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastę¬puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem są¬dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszka¬nia tych osób lub przed notariuszem. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w punkcie VIII.1.1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów: 1. o których mowa w punkcie VIII.2. ppkt1) do 7) składa : a) pkt.2) do 4) i 6) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert 4) pkt. 5) i 7) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy w przypadku punktu 1. ppkt1) 3) i 4) i nie wcześniej niż 3 miesiące jeżeli dotyczy p.1 ppkt.2). 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, stanowiącą załącznik do Formularza Ofertowego Wykonawcy. 3) W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć:  oświadczenie, że oferowany sprzęt: jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp., spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz zobowiązanie Wykonawcy, do dostarczenia Zamawiającemu przy realizacji przedmiotu zamówienia wszystkich dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów. 4) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania
  • Wadium: 10045 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Podana za SIWZ cena jest ceną netto, należy do niej doliczyć 23% vat. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w formie elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia. Można odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale zamówień publicznych lub za zaliczeniem pocztowym- w tym przypadku do ceny za SIWZ należy doliczyć koszt jej przesyłki. Numer konta : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 48 1750 1110 0000 0000 2108 1237
  • Cena specyfikacji: 10 PLN

powyżej 200 000 euro

Nazwa i kod CPV: 48322000 – licencje, pakiety oprogramowania; 30234200 dyski; 30234700 taśmy magnetyczne; 38652100-1 projektory; 30191200-6 rzutniki; 38653400-1 ekrany projekcyjne; 30213100-6 komputery przenośne; 30213200-7 tablety; 30213300-8 komputery stacjonarne; 30232110-8 drukarki; 30237000-9 części, akcesoria i wyroby do komputerów; 32324600-6 telewizory; 30121420-3 nadajniki cyfrowe; 32343000-9 wzmacniacze; 32342412-3 głośniki;

Część I : oprogramowanie : Total Commander 7 sztuk ; Sandboxie 2 sztuki; Altap Salamander 1 sztuka – lub równoważne opisane w załączniku nr 7
Cześć II : oprogramowanie : Visio Proffesional 6 sztuk; SQL 2 sztuki ; Windows 2 sztuki ; Win Rmt 25 sztuk ; Windows Server 25 sztuk ; Microsoft Technet 1 sztuka – lub równoważne opisane w załączniku nr 7;
Część III : oprogramowanie : EAGLE1 sztuka ; NI Lab View 1 sztuka ; Bascom – AVR 1 sztuka – lub równoważne opisane w załączniku nr 7;
Część IV : oprogramowanie : autodesk 1 sztuka ; CorelDraw 1 sztuka ; Photpshop 2 sztuki ; Acrobat 3 sztuki – lub równoważne opisane w załączniku nr 7;
Część V : Office Professional Plus 2013 - 26 sztuk – lub równoważne opisane w załączniku nr 7
Część VI : dysk do macierzy dyskowej 10 sztuk ; taśmy 60 sztuk
Część VII : projektor 1 sztuka ; rzutnik 1 sztuka ; ekran 1 sztuka;
Część VIII : komputer notebook5 sztuk , notebook 2 sztuki;
Część IX : tablety 15 sztuk ;
Część X : komputer przenośny 9 sztuk ;
Część XI : komputer stacjonarny 9 sztuk ; zestaw komputerowy 1 sztuka ;
Część XII : urządzenie wielofunkcyjne 9 sztuk; urządzenie wielofunkcyjne ze skanerem 3 sztuki; drukarka 1 sztuka;
Część XIII : drukarka 1 sztuka;
Część XIV : Reflektometr optyczny 1 sztuka;
Część XV : most bezprzewodowy 4 sztuki;
Część XVI : telewizor 11 sztuk;
Część XVII : komputer stacjonarny 5 sztuk;
Część XVIII : system nagłośnienia 1 kpl;

Część XIX : bramka VOIP 12 sztuk;

projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Projekt pn. „Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach- II etap budowy Campusu Uniwersyteckiego” w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej

Ogłoszenie o zamówieniu zostało

1. przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 29.07.2013r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 1.08.2013r. pod numerem 2013/S 148-257053
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego:www.ujk.edu.pl w dniu 1.08.2013r.

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2.09.2013r.
poniżej podaję treść pytań i odpowiedzi dotyczących ww. postępowania.




DP/2310/124/13
Pytania i odpowiedzi


1. Część X, poz. 1 – komputer przenośny 13,3” – 9 szt.

Czy Zamawiający dopuści komputer przenośny z kamerą internetową 720p ?
Czy Zamawiający dopuści sprzęt ze współdzielonym złączem słuchawkowym stereo i złącze mikrofonowym tzw. combo?
Czy Zamawiający dopuści sprzęt bez czytnika linii papilarnych?
Czy Zamawiający dopuści sprzęt o wysokości [mm] poniżej 33mm ?
Odpowiedź : Nie. Minimalna rozdzielczość kamery to 1.3MP

2. Część XI, poz. 1 – komputery stacjonarne – 9 szt.

Czy Zamawiający dopuści sprzęt o poniższych parametrach:


Typ Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta
Zastosowania Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna
Wydajność obliczeniowa Minimum czterordzeniowy, min. 8MB pamięci cache, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik mi. 8000 punktów wynik zaproponowanego procesora musi znajdować sie na stronie http://www.cpubenchmark.net )

Pamięć operacyjna Min. 32GB (4x8192MB) DDR3 1600MHz ECC RIMM
Parametry pamięci masowej 2TB SATA 7200 RPM [dyski 3,5”]
256GB SSD SATA [dyski 2,5”]
Wydajność grafiki Karta graficzna powinna umożliwiać pracę min. trzy-monitorową o max rozdzielczości 2560x1600 @ 60Hz (cyfrowo) i 2048x1536 @ 75Hz (analogowo), wspierać technologię min. DirectX w wersji 11 lub 10.1 i OpenGL w wersji 3.0 lub 3.1, oraz osiągać w teście wydajności wydajności PassMark PerformanceTest co najmniej wyniki 1640 punktów w G3D Rating wynik dostępny: ttp://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php

Wyposażenie multimedialne Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, 24-bitowa konwersja sygnału cyfrowego na analogowy i analogowego na cyfrowy np. Realtek ALC269 version C (ALC269-VC) lub równoważna; wbudowany głośnik min. 2W
Obudowa Obudowa typu MidiTower, Wbudowany czujnik otwarcia obudowy
Wnęki na napędy: min. 2 x 5.25” zewnętrzna, min. 2 x 3.5” wewnętrzne,
Suma wymiarów obudowy nie może przekraczać 97cm, (36 x 17.50 x 43.50cm), waga max 9,50 kg
Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów)
Obudowa musi posiadać wbudowany wizualny lub dźwiękowy system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami, a w szczególności musi sygnalizować:
 uszkodzenie lub brak pamięci RAM
 uszkodzenie złączy PCI i PCIe, płyty głównej
 uszkodzenie kontrolera Video
 uszkodzenie dysku twardego
 awarię BIOS’u
 awarię procesora

Zasilacz min. 275W [my mamy 275W] pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego i efektywności min. 80% [my mamy 87%]
Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej (złącze blokady Kensingtona) oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki)
Wirtualizacja Sprzętowe wsparcie technologi wirtualizacji realizowane łącznie w procesorze, chipsecie płyty główej oraz w BIOS systemu (możliwość włączenia/wyłączenia sprzętowego wsparcia wirtualizacji dla poszczególnych komponentów systemu).
Funkcje BIOS • Funkcja wskazania szybkiego uruchomienia jednostki bez przechodzenia przez procedurę POST, pozwalająca na zachowanie kolejności bootowania zdefiniowanej przez użytkownika (przy konieczności uruchomienia przez LAN)
• Funkcja wskazania urządzenia uruchamiającego (boot device) podczas konieczności jednokrotnego uruchomienia jednostki z urządzenia innego niż zdefiniowane w BIOS
• Możliwość ustawienia portów USB w trybie „no BOOT”, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne
• Musi posiadać możliwość ustawienia zależności pomiędzy hasłem administratora a hasłem systemowy tak, aby nie było możliwe wprowadzenie zmian w BIOS wyłącznie po podaniu hasła systemowego. Funkcja ta ma wymuszać podanie hasła administratora przy próbie zmiany ustawień BIOS w sytuacji, gdy zostało podane hasło systemowe
• Funkcja blokowania tylko zewnętrznych portów USB i kontrolera portów PS/2
• Definiowanie w BIOS hasła administratora i użytkownika, hasła dla dysku twardego
• Kontrola czujnika otwarcia obudowy i funkcja zapisania incydentu otwarcia obudowy w BIOS
• Możliwość zablokowania zapisu na dyskietki
Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami Zgodność z 64-bitową wersją systemu operacyjnego Microsoft Windows 7 Professional PL, zainstalowany system operacyjny nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft
Bezpieczeństwo Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego
Certyfikaty
i standardy  Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu
 Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu
 Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL)
 Komputer musi spełniać wymogi normy min. Energy Star 5.2
 Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej
 Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD
Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej
 Wymagane jest, aby Producent jednostki centralnej współpracował z niezależnymi wytwórcami oprogramowania dla stacji roboczych oraz był wymieniony jako partner technologiczny na stronach wytwórcy; wymagane potwierdzenie dla Autodesk (AutoCAD, Autodesk 3ds Max), 3DS Dassault Systemes (CATIA, SolidWorks) oraz Bentley (MicroStation)(załączyć oświadczenie producenta)
Ergonomia Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 30 dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę) nie mamy raportu, trzeba zrobić testy
Warunki gwarancji 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego
W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku.
Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty.
Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta – wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Producenta potwierdzonego, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta
Wsparcie techniczne producenta Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.
Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony.
Wymagania dodatkowe • Płyta główna zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta komputera, dedykowana dla danego urządzenia; wyposażona w :
• min. 1 złącze PCI Express x16 (Gen. 3)
• min. 1 złącze PCI Express x16 (Gen. 2)
• min. 1 złącze PCI Express x1 (Gen. 2)
• min. 1 złącze PCI 32/33
• min. 4 złączy SATA w tym min. 2 sztuki SATA 3.0
• min. 4 złącza DDR3/RDIMM z obsługą do 32GB pamięci RAM
• zintegrowany kontroler SATA z obsługą funkcji RAID 0/1/5/10
• Wbudowane porty:
 min 2xPS/2;
 1 x RS232;
 1 x VGA
 2 x DisplayPort
 1 x wejście audio/mikrofon
 1 x wyjście audio
 min. 10 portów USB wyprowadzonych na zewnątrz komputera w tym min 4 porty USB 3.0; min. 4 porty z przodu obudowy w tym 2 porty USB 3.0 i 5 portów na tylnim panelu w tym min 2 porty USB 3.0, wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.;
 port słuchawek i mikrofonu na przednim oraz tylnym panelu obudowy
• Klawiatura USB w układzie polski programisty
• Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ45, zintegrowana z płytą główną, wspierająca obsługę WOL (funkcja włączana przez użytkownika), PXE 2.1, umożliwiająca zdalny dostęp do wbudowanej sprzętowej technologii zarządzania komputerem z poziomu konsoli zarządzania - niezależnie od stanu zasilania komputera.
• Czytnik kart multimedialnych min 18-in-1
• Możliwość podłączenia dwóch niezależnie pracujących kart graficznych
• Mysz laserowa USB z sześcioma klawiszami oraz rolką (scroll) min 1000dpi
• Wbudowany w obudowę czujnik otwarcia obudowy, nie może zajmować dostępnych na płycie slotów PCI
• Nagrywarka DVD +/-RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania i odtwarzania płyt ( zamawiający dopuszcza urządzenie typu „slim” )
• Dołączony nośnik z sterownikami
• Opakowanie musi być wykonane z materiałów podlegających powtórnemu przetworzeniu.


Monitor – 2 szt.
przekątna 24 cali
technologia wykonania IPS
rodzaj podświetlenia LED
rozdzielczość nominalna 1920 x 1200 piksele
kontrast co najmniej 1000:1 ; 2 000 000 : 1 dynam.
jasność co najmniej 300 cd/m²
czas reakcji plamki 8 ms
kąt widzenia pion 170 °
kąt widzenia poziom 170 °
ilość wyświetlanych kolorów 16.7 mln
analogowe złącze D-Sub 15-pin
cyfrowe złącze DVI
kolor obudowy czarny
Wbudowany HUB USB
Stopka z regulacją wysokości monitora
Dołączony kabel DVI do podłączenia do komputera
Certyfikaty i standardy: potwierdzające przyznane certyfikaty: znak bezpieczeństwa CE, ISO 9001:2000 producenta komputera

Odpowiedź : Nie

3. Część XI, poz. 2 – komputery stacjonarne – 1 szt.

Czy Zamawiający dopuści sprzęt o poniższych parametrach:


Typ Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta
Zastosowania Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna
Wydajność obliczeniowa Minimum czterordzeniowy, min. 8MB pamięci cache, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik mi. 8000 punktów wynik zaproponowanego procesora musi znajdować sie na stronie http://www.cpubenchmark.net )

Pamięć operacyjna Min. 32GB (4x8192MB) DDR3 1600MHz ECC RIMM
Parametry pamięci masowej Min. 2 x 2TB SATA 7200 RPM [dyski 3,5”]
Min. 2 x 256GB SSD SATA [dyski 2,5”]
Wydajność grafiki Karta graficzna powinna umożliwiać pracę min. trzy-monitorową o max rozdzielczości 2560x1600 @ 60Hz (cyfrowo) i 2048x1536 @ 75Hz (analogowo), wspierać technologię min. DirectX w wersji 11 lub 10.1 i OpenGL w wersji 3.0 lub 3.1, oraz osiągać w teście wydajności wydajności PassMark PerformanceTest co najmniej wyniki 1640 punktów w G3D Rating wynik dostępny: ttp://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php

Wyposażenie multimedialne Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, 24-bitowa konwersja sygnału cyfrowego na analogowy i analogowego na cyfrowy np. Realtek ALC269 version C (ALC269-VC) lub równoważna; wbudowany głośnik min. 2W
Obudowa Obudowa typu MidiTower, Wbudowany czujnik otwarcia obudowy
Wnęki na napędy: min. 2 x 5.25” zewnętrzna, min. 2 x 3.5” wewnętrzne,
Suma wymiarów obudowy nie może przekraczać 97cm, (36 x 17.50 x 43.50cm), waga max 9,50 kg
Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów)
Obudowa musi posiadać wbudowany wizualny lub dźwiękowy system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami, a w szczególności musi sygnalizować:
 uszkodzenie lub brak pamięci RAM
 uszkodzenie złączy PCI i PCIe, płyty głównej
 uszkodzenie kontrolera Video
 uszkodzenie dysku twardego
 awarię BIOS’u
 awarię procesora

Zasilacz min. 275W [my mamy 275W] pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego i efektywności min. 80% [my mamy 87%]
Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej (złącze blokady Kensingtona) oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki)
Wirtualizacja Sprzętowe wsparcie technologi wirtualizacji realizowane łącznie w procesorze, chipsecie płyty główej oraz w BIOS systemu (możliwość włączenia/wyłączenia sprzętowego wsparcia wirtualizacji dla poszczególnych komponentów systemu).
Funkcje BIOS • Funkcja wskazania szybkiego uruchomienia jednostki bez przechodzenia przez procedurę POST, pozwalająca na zachowanie kolejności bootowania zdefiniowanej przez użytkownika (przy konieczności uruchomienia przez LAN)
• Funkcja wskazania urządzenia uruchamiającego (boot device) podczas konieczności jednokrotnego uruchomienia jednostki z urządzenia innego niż zdefiniowane w BIOS
• Możliwość ustawienia portów USB w trybie „no BOOT”, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne
• Musi posiadać możliwość ustawienia zależności pomiędzy hasłem administratora a hasłem systemowy tak, aby nie było możliwe wprowadzenie zmian w BIOS wyłącznie po podaniu hasła systemowego. Funkcja ta ma wymuszać podanie hasła administratora przy próbie zmiany ustawień BIOS w sytuacji, gdy zostało podane hasło systemowe
• Funkcja blokowania tylko zewnętrznych portów USB i kontrolera portów PS/2
• Definiowanie w BIOS hasła administratora i użytkownika, hasła dla dysku twardego
• Kontrola czujnika otwarcia obudowy i funkcja zapisania incydentu otwarcia obudowy w BIOS
• Możliwość zablokowania zapisu na dyskietki
Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami Zgodność z 64-bitową wersją systemu operacyjnego Microsoft Windows 7 Professional PL, zainstalowany system operacyjny nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft
Bezpieczeństwo Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego
Certyfikaty
i standardy  Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu
 Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu
 Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL)
 Komputer musi spełniać wymogi normy min. Energy Star 5.2
 Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej
 Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD
Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej
 Wymagane jest, aby Producent jednostki centralnej współpracował z niezależnymi wytwórcami oprogramowania dla stacji roboczych oraz był wymieniony jako partner technologiczny na stronach wytwórcy; wymagane potwierdzenie dla Autodesk (AutoCAD, Autodesk 3ds Max), 3DS Dassault Systemes (CATIA, SolidWorks) oraz Bentley (MicroStation)(załączyć oświadczenie producenta)
Ergonomia Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 30 dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę) nie mamy raportu, trzeba zrobić testy
Warunki gwarancji 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego
W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku.
Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty.
Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta – wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Producenta potwierdzonego, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta
Wsparcie techniczne producenta Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.
Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony.
Wymagania dodatkowe • Płyta główna zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta komputera, dedykowana dla danego urządzenia; wyposażona w :
• min. 1 złącze PCI Express x16 (Gen. 3)
• min. 1 złącze PCI Express x16 (Gen. 2)
• min. 1 złącze PCI Express x1 (Gen. 2)
• min. 1 złącze PCI 32/33
• min. 4 złączy SATA w tym min. 2 sztuki SATA 3.0
• min. 4 złącza DDR3/RDIMM z obsługą do 32GB pamięci RAM
• zintegrowany kontroler SATA z obsługą funkcji RAID 0/1/5/10
• Wbudowane porty:
 min 2xPS/2;
 1 x RS232;
 1 x VGA
 2 x DisplayPort
 1 x wejście audio/mikrofon
 1 x wyjście audio
 min. 10 portów USB wyprowadzonych na zewnątrz komputera w tym min 4 porty USB 3.0; min. 4 porty z przodu obudowy w tym 2 porty USB 3.0 i 5 portów na tylnim panelu w tym min 2 porty USB 3.0, wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.;
 port słuchawek i mikrofonu na przednim oraz tylnym panelu obudowy
• Klawiatura USB w układzie polski programisty
• Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ45, zintegrowana z płytą główną, wspierająca obsługę WOL (funkcja włączana przez użytkownika), PXE 2.1, umożliwiająca zdalny dostęp do wbudowanej sprzętowej technologii zarządzania komputerem z poziomu konsoli zarządzania - niezależnie od stanu zasilania komputera.
• Czytnik kart multimedialnych min 18-in-1
• Możliwość podłączenia dwóch niezależnie pracujących kart graficznych
• Mysz laserowa USB z sześcioma klawiszami oraz rolką (scroll) min 1000dpi
• Wbudowany w obudowę czujnik otwarcia obudowy, nie może zajmować dostępnych na płycie slotów PCI
• Nagrywarka DVD +/-RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania i odtwarzania płyt ( zamawiający dopuszcza urządzenie typu „slim” )
• Dołączony nośnik z sterownikami
• Opakowanie musi być wykonane z materiałów podlegających powtórnemu przetworzeniu.


Monitor – 2 szt.
przekątna 24 cali
technologia wykonania IPS
rodzaj podświetlenia LED
rozdzielczość nominalna 1920 x 1200 piksele
kontrast co najmniej 1000:1 ; 2 000 000 : 1 dynam.
jasność co najmniej 300 cd/m²
czas reakcji plamki 8 ms
kąt widzenia pion 170 °
kąt widzenia poziom 170 °
ilość wyświetlanych kolorów 16.7 mln
analogowe złącze D-Sub 15-pin
cyfrowe złącze DVI
kolor obudowy czarny
Wbudowany HUB USB
Stopka z regulacją wysokości monitora
Dołączony kabel DVI do podłączenia do komputera
Certyfikaty i standardy: potwierdzające przyznane certyfikaty: znak bezpieczeństwa CE, ISO 9001:2000 producenta komputera

Odpowiedź : Nie

4. Część XII, poz. 1 – urządzenie wielofunkcyjne A4 laser monochromatyczny – 9 szt.

Czy Zamawiający dopuści urządzenie o poniższych parametrach:

Wyświetlacz ustawień LCD
Podłączenie drukarki poprzez USB 2.0 i 10/100 Ethernet Base TX
Pamięć (RAM) Standardowa 32 MB
Pobór mocy: Druk 520 Wat, Stan gotowości 30 Wat
Maksymalny poziom hałasu: Drukowanie 53 dB, Stan gotowości 30 dB
Waga: 20 Kg (+/- 10%)
Wymiary (w x d x h)468x 399 x 472 mm (+/- 10%)
Kolor szary
DRUKOWANIE: Podajnik papieru 250 arkuszy, Odbiornik papieru 100 arkuszy,
Gramatury papieru od 60 do 163 g/m2, Czas wydruku 1 strony 8,5 sek., Rozdzielczość druku 600 dpi,
Miesięczne obciążenie min. 10000 stron, Automatyczny i ręczny dupleks wydruku , Funkcja druku kilku stron na jednym arkuszu.
KOPIOWANIE / SKANOWANIE: Podajnik automatyczny skanera 35 arkuszy, Prędkość kopiowania min 25
kopii/min., Rozdzielczość kopiowania Skan 600 x 600 dpi, Zmniejszanie/Powiększanie kopii 25% - 400%,
Kopiowanie wielokrotne 99 stron, Rozdzielczość skanowania Optyczna 600 x 600 dpi , możliwość skanowania przez sieć
Ze względu na to, iż wyspecyfikowany przez Zamawiającego sprzęt jest już obecnie nieprodukowany i niedostępny w bieżących kanałach dystrybucyjnych, a mając na względzie zapisy specyfikacji że, „oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2012r.)” prosimy o uwzględnienie uwag w całości.

Odpowiedź : Nie

Pytanie 5: Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia dla części XII oraz XII wymaga, aby zaoferowane urządzenia wielofunkcyjne oraz drukarka posiadały 36 miesięczną gwarancję. Następnie w warunkach dla gwarancji i serwisu dla części XII i XIII Zamawiający zawarł zapis: „Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min.60 miesięcy, licząc od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego;”
Proszę o wyjaśnienie rozbieżności w wymaganym czasie gwarancji oraz informację, który wymóg jest wiążący. Tym samym informujemy, że w wielu przypadkach nie ma możliwości zaoferowania 5 letniej gwarancji producenta na zaoferowany asortyment a przejęcie gwarancji przez wykonawcę na tak długi okres może być niemożliwe do spełnienia. Oferowany towar może zostać wycofany z rynku wraz z częściami serwisowymi co uniemożliwi świadczenia gwarancji i serwisu przez okres 60 miesięcy oraz dodatkowo niewspółmiernie podnieść cenę zaoferowanego urządzenia.
Odpowiedź : obowiązującym zapisem jest 36 miesięczna gwarancja.
a) Zmienia się zapis w części XII p.1 z „Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min 60 miesięcy, licząc od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego;” na „Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min 24 miesiące, licząc od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego;”
b) Zmienia się zapis w części XIII p.1 z „Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min 60 miesięcy, licząc od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego;” na „Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min 36 miesięcy, licząc od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego;”

Pytanie 6 : zwracamy się z prośbą o podanie numeru seryjnego posiadanej przez Państwa macierzy. Informacja ta jest wymagana przez producenta w celu dobrania oraz wyceny odpowiednich dysków.
Odpowiedź : Dane z interface'u macierzy:
Product IBM Storwize V7000
Managed Yes
Machine Type and Model 2076-124
Serial Number 78N2A9X
Machine Signature 75E0-4D33-ABA3-92FC
FRU Part Number 85Y5897
Part Identity 11S85Y6051YG50CG28NBS1
Fault LED Off
I/O Group ? io_grp0
Compression Active ? No


Dodatkowo wyjaśniamy, że :

1. Skreśla się z części II punkt 6 -
6 Subskrypcja Microsoft Technet Plus Direct (ilość licencji: 1 sztuka)
Subskrypcja Microsoft Technet Plus Direct w licencji OPEN Academic (JT9-00011) lub równoważny pozwalający na dostęp do bazy wiedzy Microsoft , wsparcia online, wsparcia telefonicznego, kursów online (2 kolekcje), specjalistycznych forów oraz scentralizowanego dostępu do pełnych wersji (nie ograniczonych czasowo ani funkcjonalnie) najnowszego oprogramowania Microsoft na potrzeby budowy środowisk testowych / ewaluacyjnych 1

2. Skreśla się „warunków gwarancyjnych i serwisowych” z części I-V
3. Skreśla się zapis "Pełen serwis przedmiotu zamówienia w okresie pogwarancyjnym przez min 5 lat od daty zakończenie gwarancji" z części VI-XIX.
4. Zmienia się zapis w części XIV p.1 z „Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min 60 miesięcy, licząc od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego;” na „Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min 36 miesięcy, licząc od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego;”
5. Zmienia się zapis w części XV p.1 z „Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min 60 miesięcy, licząc od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego;” na „Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min 24 miesiące, licząc od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego;”
6. Zmienia się zapis w części XVI p.1 z „Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min 60 miesięcy, licząc od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego;” na „Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min 24 miesiące, licząc od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego;”
7. Zmienia się zapis w części XVIII p.1 z „Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min 60 miesięcy, licząc od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego;” na „Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min 24 miesiące, licząc od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego;”
8. Zmienia się zapis w części XIX p.1 z „Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min 60 miesięcy, licząc od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego;” na „Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min 36 miesięcy, licząc od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego;”


W związku z powyższymi zmianami - zmieniono termin na składanie ofert na dzień 25.09.2013r. godziny złożenia i otwarcia ofert nie zmieniają się.
Informację o zmianie terminu i skreśleniu p.6 w cz. II przekazano do publikacji w DU UE w dniu 2.09.2013r.

Barbara Kotras