Zakończone przetargi

Usługa grupowego ubezpieczenia NNW i OC studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach w tym Filii w Piotrkowie Trybunalskim

Usługa grupowego ubezpieczenia NNW i OC studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach w tym Filii w Piotrkowie Trybunalskim

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.07.08 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.07.08 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce; ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 SEKRETARIAT KANCLERZA
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, Piotków Trybunalski
  • Termin realizacji: Z Wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia zostanie zawarta umowa na czas określony: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2016. Uwaga: Studenci i doktoranci w roku akademickim 2013/2014 zostają objęci ochroną przez ubezpieczonego od 01.10.2013r, w roku akademickim 2014/2015 od 01.10.2014r., w roku akademickim 2015/2016 od 01.10.2015r.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW Warunki udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tzn.:  posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.:  wykonali/wykonują minimum dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, dla co najmniej 2 500 osób każda; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.:  dysponują co najmniej po jednym punkcie obsługi Klienta na terenie miasta Kielce i Piotrkowa Trybunalskiego, w którym będzie następowało zgłaszanie i realizacja świadczeń;  dysponują osobą/osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia min 1 osoba; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.:  posiadają wg stanu na dzień 31.12.2012r. pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100% oraz pokrycie rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami powyżej 100%. 2.Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2d ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy. 4.Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z po-stępowania. Z udziału z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4. VIII.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 ze zm.). 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (min. 2 usługi ubezpieczenia, dla co najmniej 2500 osób każda) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem przed¬miotu ubezpieczenia, liczby ubezpieczonych, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o liczbie osób poniżej wymaganej (liczba osób poszczególnych usług nie będzie sumowana). 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z przedmiotem zamówienia, wraz z in¬formacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osoba¬mi- min 1 osobę, sporządzonego wg zał. Nr 3a do SIWZ. 5) Oświadczenie, że Wykonawca posiada, co najmniej po jednym punkcie obsługi Klienta na te-renie miasta Kielce i Piotrkowa Trybunalskiego, z podaniem dokładnego adresu, w którym będzie następowało zgłaszanie i realizacja świadczeń, sporządzonego wg zał. Nr 3b do SIWZ. 6) Oświadczenie o posiadaniu wg stanu na dzień 31.12.2012 r. pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100% oraz pokrycie rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami powyżej 100%, sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ . Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wzór zobowiązania stanowi zał. Nr 9.. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio¬nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a) pkt. 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Jeżeli w miejscu zamieszczania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. A, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w pkt. wymienionych w punkcie VIII.2. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt.5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według załącznika nr 10 do SIWZ. 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Wypełnioną wg wzoru zał. Nr 8- ofertę; 3) Zakres przedmiotu zamówienia, jaki Wykonawca zamierza zlecić do podwykonania; 4) Ogólne warunki ubezpieczeń będące przedmiotem niniejszego postępowania. Uwaga: w przypadku kiedy zapisy OWU będą mniej korzystne dla Zamawiającego zastosowanie będą miały zapisy SIWZ. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji Wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
  • Wadium: 2000 PLN
  • Kryteria wyboru: I kryterium- cena ubezpieczenia- stanowiące wagę 40% II kryterium- wysokość świadczeń - stanowiące wagę 30% III kryterium - Klauzule dodatkowe- stanowiące wagę 30% Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca oferując wysokość danego świadczenia w Klauzulach Dodatkowych, dokona jego obostrzenia odwołując się do niekorzystnych dla Zamawiającego zapisów OWU, Zamawiający takiemu świadczeniu przyzna 0 pkt. W przypadku Zakresu podstawowego, oferta taka zostanie odrzucona.
  • Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w DZP w siedzibie Zamawiającego. Koszt SIWZ- 5zł. Do ceny należy dodać koszt przesyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 5 PLN

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa grupowego ubezpieczenia NNW i OC studentów
i doktorantów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach w tym Fili w Piotrkowie
Trybunalskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
KOD CPV i nazwa:
66.51.00.00-8 Usługi ubezpieczeniowe
66.51.21.00-3 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66.51.60.00-0 Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

2.Składka na ubezpieczenie będzie płatna w terminach:
1) W roku akademickim 2013/2014
I termin- do 20.12.2013 r.
II termin- do 28.02.2014 r.
2) W roku akademickim 2014/2015
I termin- do 20.12.2014 r.
II termin- do 28.02.2015 r.
3) W roku akademickim 2015/2016
I termin- do 20.12.2015 r.
II termin- do 28.02.2016 r.

3. Liczba studentów i doktorantów przewidywanych do ubezpieczenia NNW wynosi:
w roku akad.2013/2014 - ok. 2 500,
w roku akad. 2014/2015 - ok. 2 500,
w roku akad. 2015/2016 – ok .2 500.
4. Liczba studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu przewidywana do ubezpieczenia OC wynosi:
w roku akad. 2013/2014 – ok.1 600,
w roku akad. 2014/2015 - ok. 1 600,
w roku akad. 2015/2016 - ok. 1 600.
5. Liczba studentów i doktorantów innych Wydziałów przewidywana do ubezpieczenia OC wynosi:
w roku akad.2013/2014 - ok 900,
w roku akad.2014/2015 - ok.900,
w roku akad.2015/2016 - ok.900.

6.Liczba studentów i doktorantów objętych ubezpieczeniem w latach ubiegłych:

1) Liczba Ubezpieczonych w ramach grupowego ubezpieczenia NNW wynosiła:
w roku akad. 2010/2011 - 2 730,
w roku akad .2011/2012 - 3 754,
w roku akad. 2012/2013 - 3 835.
2) Liczba Ubezpieczonych w ramach grupowego ubezpieczenia OC wynosiła:
w roku akad. 2010/2011 - 1 978,
w roku akad. 2011/2012 - 2 909,
w roku akad. 2012/2013 - 3 444.

7.Wykonawca/Zakład ubezpieczeń zobowiązany będzie do wykonywania zobowiązań wynikających
z zawartej umowy za pośrednictwem sieci placówek (punktów obsługi) na terenie całego kraju.
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia jednostek
organizacyjnych przeznaczonych do obsługi ubezpieczenia NNW studentów i doktorantów UJK w
Kielcach, w tym w zakresie realizacji i wypłaty świadczeń ubezpieczeniowych, w Kielcach oraz w
Piotrkowie Trybunalskim.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 2 000,00 zł
(słownie: dwa tysiące złotych,00/100).
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę:
przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318

Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium– Znak sprawy DP/2310/87/13, Usługa ubezpieczenia NNW i OC studentów i doktorantów UJK
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu dokonania przelewu wadium należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Brak którejkolwiek z przesłanek w treści gwarancji spowoduje uznanie wadium za wniesione nieprawidłowo, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy.
Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie Zamawiającego.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro¬wadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wy-brana:
 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana:
 osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji,
 podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji, co podwykonawca uzgodniony z Zamawiającym przed podpisaniem umowy (dot. przypadku, w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawcy, który będzie brał udział w realizacji przedmiotu zamówienia),
 ilości studentów przystępujących do ubezpieczenia.

Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Uwaga:
ogłoszenie o niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
- w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.06.2013r. pod numerem 122203-2013,
- na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl w dniu 24.06.2013r.,
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu 24.06.2013r.

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 28.07.2013r.
ZAMAWIAJĄCY PRZEDŁUŻA TERMIN NA SKŁADANIE OFERT DO DNIA 8.07.2013. INFORMACJA O ZMIANIE TERMINU ZOSTAŁA ZAMIESZCZONA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 28.06.2013R. NUMER 250524.

UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
03.07.2013r.
W załączniku do niniejszego ogłoszenia Zamawiający zamieszcza treść pytań które wpłynęły w powyższym postępowaniu i udzielone odpowiedzi.

Anna Kowalczyk, tel. 41 349 72 75.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje– zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego– będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1., za wyjątkiem informacji, których treść jest podawana do wiadomości publicznej na stronie www.ujk.edu.pl zgodnie z przepisami ustawy Pzp, w języku polskim.
Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących SIWZ.

Wszelką korespondencję listową należy kierować na adres:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
25-369 Kielce; ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych,
powołując się na numer sprawy/postępowania Nr sprawy: DP/2310/87/13.