Dostawa drobnego sprzętu typu : kosze, drabinki, szafy metalowe, szafki metalowe, wózki na książki, pojemniki na książki, (DP/2310/19/13)
Dostawa drobnego sprzętu typu : kosze, drabinki, szafy metalowe, szafki metalowe, wózki na książki, pojemniki na książki, (DP/2310/19/13)
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2013.09.16 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2013.09.16 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5; 25-369 Kielce
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce ul. Świętokrzyska
- Termin realizacji: 21 dni
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Dopuszcza się składanie ofert częściowych Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w łącznej kwocie 7.900,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy dziewięćset 00/100); w tym : dla części I 1500 zł; dla części II 250 zł; dla części III 1500 zł; dla części IV 800 zł; dla części V 400 zł; dla części VI 100 zł; dla części VII 250 zł; dla części VIII 1400 zł; dla części IX 1500 zł; dla części X 200 zł; Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego: Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Na dowodzie przelewu należy wpisać „Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 19 /13 ” Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej), osób realizujących przedmiot zamówienia, parametrów technicznych zamawianych urządzeń jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy typu zamawianych urządzeń jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem że spełnia on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).
- Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie dostawy sprzętu o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o war¬tości nie mniejszej niż : dla części I 50.000 zł brutto każda; dla części II 6000 zł brutto każda; dla części III 30 000 zł brutto każda; dla części IV 20 000 zł brutto każda; dla części V 10.000 zł brutto każda; dla części VI 2500 zł brutto każda; dla części VII 6.000 zł brutto każda; dla części VIII 30.000 zł brutto każda; dla części IX 40.000 zł brutto każda; dla części X 5 000 zł brutto każda; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY-KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa-nych, głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i do-świadczenia (co najmniej dwie do¬stawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ oraz załącze¬niem dokumentów potwierdzających, że te dosta¬wy zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych do¬staw nie będą sumowane) Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 2 i 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, żąda się dołączenia do oferty: 1)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio-nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga!!! A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w punkcie VIII.1.1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w punkcie VIII.2. ppkt2) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Wzór karty gwarancyjnej, który zawierał będzie warunki gwarancji i rękojmi zgodne z określonymi w pkt. III niniejszej SIWZ i w załączonym projekcie umowy. Dodatkowe zapisy nie mogą być sprzeczne z Kodeksem Cywilnym w części dot. Gwarancji i rękojmi. 1) Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, stanowiącą załącznik do Formularza Ofertowego Wykonawcy.
- Wadium: 7900 PLN
- Kryteria wyboru: cena: 100%
- Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w formie elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia; można ją odebrać w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. Podana kwota za SIWZ jest kwotą netto, należy doliczyć do niej 23% Vat oraz koszt przesyłki SIWZ na adres wykonawcy.
- Cena specyfikacji: 10 PLN
powyżej 14000 euro
Nazwa i kod CPV: 24144760-3 wózki biblioteczne; 44619000-2 inne pojemniki; 34928480-6 pojemniki i kosze na odpady i śmieci; 44423200-3 drabiny; 44421000-7 zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy; 39132100-7 szafy na akta; 39150000-8 różne meble i wyposażenie; 30195800-0 szyny lub uchwyty do zawieszania; 30195900-1 tablice magnetyczne;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tzn. przywiezienie do miejsca użytkowania sprzętu, jego wniesienie, ustawienie, instalacja :
I część :
1. Wózek na książki 39 sztuk
2. Pojemnik na książki 1 sztuka
II część :
1. kosz metalowy - 18 sztuk
2. kosz metalowy – 69 sztuk
III część :
1. drabinka „noga słonia” 6 sztuk
2. drabinka biblioteczna 6 sztuk
3. szafa metalowa (pancerna) 1 sztuka
4. szafa metalowa z szufladami 2 sztuki
5. zestaw dwóch szaf metalowych - 5 kpl.
6. Drabina aluminiowa 1 sztuka
7. Szafa archiwizacyjna metalowa (10 szuflad) 4 sztuki
8. drabina aluminiowa trzyelementowa 1 sztuka
IV część :
1. gablota 1500 x 1000 - 31 sztuk
2. gablota 2000x1200 - 21 sztuk
V część :
1. Kosz na śmieci - 50 sztuk
2. kosz na śmieci - 67 sztuk
VI część :
1. gablota - 5 sztuk
VII część :
1. kosz - 15 sztuk
2. kosz - 17 sztuk
3. drabina trzyelementowa - 2 sztuki
4. drabina - 4 sztuki
5. szafka na klucze - 3 sztuki
VIII część :
1. gablota - 62 sztuki
IX część :
1. ścianki wystawiennicze modułowe - 225 kpl
2. gablota wystawiennicza stojąca - 8 sztuk
3. gablota wystawiennicza stojąca - 10 sztuk
4. Witryna stojąca - gablota - - 4 sztuki
5. listwowy system prezentacji - 1 kpl.
X część :
1. szafa pancerna 3 sztuki
2. tablica suchościeralna 1 sztuka
projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Projekt pn. „Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach- II etap budowy Campusu Uniwersyteckiego ” w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej
Ogłoszenie o zamówieniu zostało
1. Przekazane i opublikowane w Biuletynie Zamówień w dniu 3.09.2013r. pod numerem 355090-2013
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego:www.ujk.edu.pl w dniu 3.09.2013r. (wraz z SIWZ)
UWAGA
Zamawiający organizujące spotkanie z Oferentami w dniu 9.09.2013r. godzina 13:00 w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej Kielce ul. Świętokrzyska 21E w celu wizji lokalnej pomieszczeń, w których ma być montowany listwowy system prezentacji (dot. części IX p.5)
UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!5.09.2013r.
W ogłoszeniu o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego i na stronie 3 SIWZ znajduje się błąd edytorski - w części IX p.1 zamiast 225 kpl. powinno być 25 kpl. - tak jak w ogłoszeniu w BZP i w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 6 do SIWZ
UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 12.09.2013r.
poniżej podaję treść pytań i odpowiedzi dot. ww. postępowania
pytania do przetargu DP/2310/19/13
dot. części IV (Gabloty)
Pytanie 1. Czy zamawiający dopuszcza gabloty grubości zewnętrznej 3cm, a nie - jak podaje w specyfikacji - 4 cm?
Przy zastosowaniu blachy magnetycznej jako powierzchni użytkowej grubość nie ma dużego znaczenia, gdyż odległość między szybą a blachą jest wystarczająca do przypięcia nawet grubego magnesu (w gablocie grubości 3 cm odległość od szyby do blachy to ok 1,8 cm).
Odpowiedź : Tak
Pytanie 2. Jeżeli zamawiający nie zezwoli na wykonanie gablot grubości 3cm, czy wyrazi zgodę na wykonanie gablot grubości 6cm?
Odpowiedź : Patrz odpowiedź na pyt.1
Pytanie 3. Odnośnie pozycji II (gablota 1200x2000) czy zamawiający dopuszcza przy montażu wsparcie gabloty od dołu estetycznymi kątownikami? W przypadku gabloty z szybami przesuwnymi o tak dużych wymiarach profile mogą się uginać pod ciężarem szyb, skutkiem czego może być wypadanie szyb z prowadnic.
Odpowiedź : tak
Pytanie 4. Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie szkła hartowanego zamiennie dla pleksi? Pleksi to tworzywo sztuczne i przy tak dużych rozmiarach jest po prostu giętkie skutkiem czego może być wyszarpnięcie przez przypadkowego przechodnia szyby. Szkło hartowane posiada wszelkie atesty bezpieczeństwa oraz jest szkłem tańszym od pleksi.
Odpowiedź : tak
Pytanie 5. Czy dla części IV w/w postępowania przewidziany jest montaż wykonawcy gablot?
Odpowiedź : tak
Barbara Kotras