Organizacja wyjazdu do Londynu nr DP/2310/170/13
Organizacja wyjazdu do Londynu nr DP/2310/170/13
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2013.11.18 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2013.11.18 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 pok 5 (sekretariat Kanclerza), 25-369 Kielce
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce, Warszawa, Londyn
- Termin realizacji: 15-17.02.2014 r.
- Wymagania: 1.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 3.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
- Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tzn. posiadają zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych ze wskazaniem zasięgu terytorialnego wykonywania działalności obejmującej miejsce usługi, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity z 2004 r. Dz. U. Nr 223,poz. 2268 ze zmianami). 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum dwie usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia z których każda polegała na zorganizowaniu wyjazdu zagranicznego z uwzględnieniem lotniczej formy transportu (przelot samolotem) dla minimum 20 osób. 3) dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. a) dysponują lub będą dysponować minimum 1 pojazdem przeznaczonym do przewozu 23 osób (+/-3 os.) z aktualnymi badaniami technicznymi. b) dysponują lub będą dysponować hotelem, przystosowanym do zakwaterowania i wyżywienia 23 osób (+/- 3 os.) nie dalej niż w II strefie Londynu. c) dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania pojazdami kategorii D . d) dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą pełniącą obowiązki polskojęzycznego rezydenta-przewodnika po obszarze objętym przedmiotem zamówienia. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ, załączonych do oferty Wykonawcy. UWAGA Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie IX B 1) i 2) oraz C. W takim przypadku podmioty te ponoszą solidarnie z Wykonawcą odpowiedzialność za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy. IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22.ust.1 ustawy Pzp. ( załącznik nr 3 do SIWZ). 1.2) Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych ze wskazaniem zasięgu terytorialnego wykonywania działalności obejmującej miejsce usługi, 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwie usługi z których każda polegała na zorganizowaniu wyjazdu zagranicznego z uwzględnieniem lotniczej formy transportu ,przelot samolotem, dla minimum 20 osób),w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, ilości osób, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane, sporządzonego wg zał. Nr 7 do siwz oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3. Wykaz samochodów przeznaczonych do realizacji zamówienia z opisem uwzględniającym w szczególności: markę, rok produkcji, stan techniczny, ilości miejsc (minimum jeden samochód). 4.Opis obiektu którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca w celu realizacji zamówienia uwzględniający w szczególności jego nazwę, lokalizację - adres oraz standard. 5.Oświadczenie Wykonawcy, ze dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą zdolną do kierowania pojazdami i, że osoba ta posiada wymagane prawem uprawnienia. 6.Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą pełniącą obowiązki polskojęzycznego rezydenta-przewodnika po obszarze objętym przedmiotem zamówienia. 8. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. B. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust.1 Pzp do oferty należy załączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( wg. załącznika nr 4 do SIWZ) C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Wzór stanowi załącznik nr 6 do siwz. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty musi być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. UWAGA Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w: Pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. X. INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY 1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawniona/upoważnioną formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Zaparafowany projekt umowy 4. Dowód wpłaty wadium 5. Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania ( jeśli dotyczy).
- Wadium: 750 PLN
- Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, według niżej podanego kryterium: I.KRYTERIUM - cena brutto za 1 osobę za cały pobyt w terminie 15-17.02.2014 r. - stanowiące wagę 100% 1.W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za 1 osobę za cały okres świadczenia usługi ,pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj. najniższa oferowana cena : cena oferty badanej x 100 =………pkt. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu.
- Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie ze strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl z zakładki aktualne przetargi ( stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia) oraz za zaliczeniem pocztowym doliczając w tym celu koszt przesyłki.
- Cena specyfikacji: 2 PLN
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu wyjazdu do Londynu tj. transportu, przelotu, zakwaterowania oraz wyżywienia grupy 21 studentów oraz 2 opiekunów (+/- 3 osoby) w terminie: 15-17.02.2014 r.
Wykonawca w ramach usługi musi zapewnić
1. Przejazd na lotnisko z Kielc do Warszawy w dniu 15.02.2014 r. oraz z powrotem w dniu 17.02.2014 r. z lotniska w Warszawie do Kielc. (Wymagane jest aby pojazd przewożący grupę przeznaczony był wyłącznie dla tej grupy).
2. Przelot samolotem ( tanie linie lotnicze) z Warszawy do Londynu ( Stansted, Gatwick, Luton).
3. Transfer z lotniska w Londynie do miejsca zakwaterowania.
4. Zakwaterowanie oraz wyżywienie. Zamawiający wymaga aby usługa zakwaterowania i wyżywienia
( śniadania + obiadokolacje) odbywały się w hotelu o standardzie nie mniejszym niż 2 gwiazdki, nie dalej niż w II strefie Londynu. Wymagane jest aby śniadania oraz obiadokolacje spożywane były w miejscu zakwaterowania ( w tym samym obiekcie).Wymagane pokoje 1-3 osobowe z oddzielnymi łóżkami oraz pełnym węzłem sanitarnym. Pokoje jednoosobowe wymagane dla opiekunów grupy. Bilety wstępu do Museum Design oraz muzeów sztuki współczesnej: National Gallery, Tate Modern, British Museum.
5. Bilety na metro londyńskie w miejskiej strefie I i II dla całej grupy ( bez ograniczeń co do liczby przejazdów).
6. Opiekę polskojęzycznego rezydenta-przewodnika, który bardzo dobrze zna Londyn, oferowane miejsce zakwaterowania i sposoby dojazdu metrem oraz muzea wskazane przez zamawiającego.
7. Ubezpieczenie od kosztów leczenia za granicą (KL), następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), oraz bagażu dla wszystkich uczestników wyjazdu, a także odpowiedzialności cywilnej dla opiekunów (OC) .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji.
KOD (CPV): 63511000-4 organizacja wycieczek
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.11.2013 pod nr 456880-2013. Zamieszczone na stronie internetowej Uczelni oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu 08.11.2013 r.
UWAGA
System błędnie wygenerował cenę SIWZ. Właściwa kwota to 2,85 zł
UWAGA
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków:
1. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych,
2.zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym.
3.zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
Projekt grantPROGRES II – program zwiększenia liczby absolwentów kierunków zamawianych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje (zarówno Wykonawcy jak
i Zamawiającego) przekazywane będą pisemnie, zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania pytań, informacji za pomocą faksu lub maila, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia przez obie strony faktu jego otrzymania. Domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę w ofercie zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z jego treścią. Brak potwierdzenia ze strony Wykonawcy otrzymania czytelnej korespondencji faksem będzie uznane za otrzymane w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią .Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych dokumentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Wioletta Baran tel. 41 349 73 32, faks 41 349 72 75, w.baran@ujk.edu.pl.
Adres do korespondencji:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Dział Zamówień Publicznych pok. nr 3
Ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce