Zakończone przetargi

Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników XXII Konferencji Studenckich Kół Naukowych pn. „Człowiek i jego środowisko” organizowanej przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników XXII Konferencji Studenckich Kół Naukowych pn. „Człowiek i jego środowisko” organizowanej przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.03.22 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.03.22 09:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Świętokrzyska 15
  • Termin realizacji: 18.04.2013r. – wymagany
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum dwie usługi cateringowe oraz dołączą dowody czy zostały lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz w art. 24. ust. 2 pkt.5.ustawy Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art.22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzony wg. załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 2. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt. 2.2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w p.2.2) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. 3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt.5 do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. 4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Wypełniony formularz ofertowy. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
  • Wadium: 50 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg poniżej podanego kryterium: I. KRYTERIUM- cena brutto za przedmiot zamówienia - stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto za przedmiot zamówienia : maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) * 100 pkt= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać: podatek VAT 23 %, koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. np. polecona,polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: http://ujk.edu.pl, jest bezpłatna
  • Cena specyfikacji: 4 PLN

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla uczestników XXII Konferencji Studenckich Kół Naukowych pn. „Człowiek i jego środowisko” organizowanej przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach w dniu 18.04.2013r.
Catering dla 150 osób.
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 50,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt 00/100). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
Na dowodzie przelewu należy wpisać
„Wadium– dot. Świadczenia usługi cateringowej, znak sprawy DP/2310/42/13”
Potwierdzona za zgodność kopie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedna z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
− odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
− zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.
Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy zawartej z Wykonawcą jeżeli zaistnieją okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i są one niezależne od stron umowy, w szczególności;
- ilości uczestników konferencji (+/- 20%).

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Opublikowane w BZP w dniu 14.03.2013r. pod numerem 103380-2013.
2.Zamieszczone w siedzibie i na stronie internetowej zamawiającego:ww.ujk.edu.pl w dniu 14.03.2013r.

UWAGA: 18.03.2013r.
Zamawiający zamieszcza treść pytania, które wpłynęło od Wykonawcy w powyższym postępowaniu i udzieloną odpowiedź
Pytanie:
Ile godzin będzie trwała impreza (od godz. 17.00, a o której przewidują Państwo koniec imprezy)?
Odpowiedź: Poczęstunek będzie trwał 2 godziny (od 17:00 do 19:00).

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje – zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego – będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim.
ADRES DO KORESPONDENCJI:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Dział Zamówień Publicznych
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
Osobą upoważnioną do kontaktowania sie z Wykonawcami jest :
Anna Kowalczyk, tel. 41 349-72-75