Zakończone przetargi

Dostawa bezobsługowego centrum wydruku (BCW) i sprzętu komputerowego (DP/2310/155/13)

Dostawa bezobsługowego centrum wydruku (BCW) i sprzętu komputerowego (DP/2310/155/13)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.10.25 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.10.25 11:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego :Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach; 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce ul. Świętokrzyska
  • Termin realizacji: 30 dni
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych nie dopuszcza się składania ofert częściowych Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie złotych : pięć tysięcy 00/100); Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać „Wadium– Znak sprawy DP/2310/ /13 ” Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Warunki płatności: 1. Podstawą do wystawienia faktury VAT na płatnika - Zamawiającego jest należyte wykonanie umowy, w tym uruchomienie sprzętu i przeszkolenie w zakresie obsługi sprzętu potwierdzone pisemnym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, podpisanym przez komisję składającą się z: - imiennie upoważnionych przez Zamawiającego osób, tj.: z użytkownika sprzętu: …………… oraz ……………………….,  upoważnionego pisemnie przedstawiciela Wykonawcy. 2. Dane płatnika - Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, NIP 657-02-34-850. 3. Zamawiający zobowiązuje uregulować fakturę VAT Wykonawcy w terminie 30 dni licząc od daty jej doręczenia do Działu Funduszy Europejskich w siedzibie Zamawiającego pokój nr 12- przelewem na nr konta bankowego ………………………………. 4. Osobą upoważnioną do odbioru faktury VAT jest: Łukasz Żuchowski. 5. Za datę zapłaty strony przyjmują datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana:  terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej),  osób realizujących przedmiot zamówienia,  parametrów technicznych zamawianego sprzętu jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy  typu zamawianego sprzętu jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem że spełnia on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne). Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcom przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych art. 179 do 198. Terminy na wniesienie odwołania zawiera art 182 wc. Ustawy art. 182 ust. 1 pkt 1 tj. 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiacej podstawę do jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 (fax, droga elektroniczna) albo w terminie 15 dni jeżeli zostały przesłane w inny sposób. W odniesieniu do treści ogłoszenia 10 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Ponadto odwołanie wnosi się wobec innych czynności niż ww. w terminie 10 dni licząc od dnia, w którym powzięto lub zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę do wniesienia odwołania.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie dostawy sprzętu o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o war¬tości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: dysponują osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje do instalacji, uruchomienia i przeszkolenia w zakresie wdrożenia i utrzymania systemu BCW; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150.000 PLN; 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. a. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY-KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa-nych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane , sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ oraz załącze¬niem dowodów czy zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych do¬staw nie będą sumowane) 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowie-dzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z in¬formacjami na temat ich kwalifikacji zawodo¬wych, doświadczenia i wykształcenia niezbęd¬nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz infor¬macją o podstawie do dysponowania tymi osoba¬mi, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w p.2 i 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, żąda się dołączenia do oferty: 1)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio-nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko¬nawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub za¬świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego sie¬dzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, ma¬ją miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo¬spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczą¬ce niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastę¬puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem są¬dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszka¬nia tych osób lub przed notariuszem. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w punkcie VIII.1.1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów: 1. o których mowa w punkcie VIII.2. ppkt1) do 7) składa : a) pkt.2) do 4) i 6) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert 4) pkt. 5) i 7) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy w przypadku punktu 1. ppkt1) 3) i 4) i nie wcześniej niż 3 miesiące jeżeli dotyczy p.1 ppkt.2). 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, stanowiącą załącznik do Formularza Ofertowego Wykonawcy. 3) W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć:  oświadczenie, że oferowany sprzęt: jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp., spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz zobowiązanie Wykonawcy, do dostarczenia Zamawiającemu przy realizacji przedmiotu zamówienia wszystkich dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów. 4) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania
  • Wadium: 5000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w formie elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia; można ją odebrać w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. Podana wyżej cena jest ceną netto, należy do niej doliczyć 23% Vat oraz koszt przesyłki SIWZ na adres wykonawcy. Opłata za SIWZ- przelewem na konto : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach; 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 numer : 48 1750 1110 0000 0000 2108 1237.
  • Cena specyfikacji: 10 PLN

powyżej 200000PLN;

Nazwa i kod CPV: 30213300-8 komputery stacjonarne; 48322000 – licencje, pakiety oprogramowania; 30232110-8 drukarki; 51411000-6 usługi instalowania sprzętu; 3023330-4 – czytniki kart;

Przedmiotem zamówienia jest dostawa : Bezobsługowego Centrum Wydruku (BCW) 1 kpl – wraz z oprogramowaniem systemu, usługą wdrożenia systemu i urządzeniami

projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Projekt pn. „Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach- II etap budowy Campusu Uniwersyteckiego” w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej

Ogłoszenie o zamówieniu zostało

1. przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 4.09.2013r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 5.09.2013r. pod numerem 2013/S 172-297231.
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego:www.ujk.edu.pl w dniu 5.09.2013r.

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 25.09.2013r.
Pytania i odpowiedzi dotyczące postępowania DP/2310/155/13
Pytanie 1: W punkcie VI SIWZ: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA zamawiający wymaga : Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt oraz transportem własnym, w terminie 30 dni, (termin pożądany) licząc od daty zawarcia umowy.
W związku z długim czasem realizacji dostaw sprzętu przez producentów (infokioski, urządzenia wielofunkcyjne) wynoszącym około 30 dni uprzejmie prosimy o wydłużenie czasu dostawy i wdrożenia całości. Czy zamawiający wydłuży termin dostawy przedmiotu zamówienia do 60 dni?
Odpowiedź : Zamawiający wydłuża termin realizacji zamówienia do 45 dni
Pytanie 2: Proszę o uszczegółowienie odnośnie gwarancji poszczególnych „części” dostawy:
1) Ile ma wynosić gwarancja dla urządzenia wielofunkcyjnego?
2) ile ma wynosić gwarancja dla infokiosków?
3) ile ma wynosić gwarancja dla czytników dualnych?
4) Ile ma wynosić gwarancja dla drukarki kart?
5) Ile ma wynosić gwarancja (wsparcie serwisowe) dla oprogramowania BCW?
Odpowiedź : pkt.1) – 4) 2 lata; pkt.5) 1 rok.
Pytanie 3: § 5 umowy : czy zamawiający dopuszcza wyłączenie odpowiedzialności wykonawcy z tytułu rękojmi w związku z udzieloną gwarancją?
Odpowiedź : Nie
Pytanie 4: § 6 ust.4 umowy: Dla zapewnienie prawidłowego wykonywania obowiązków wykonawcy przewidzianych w § 6 ust.2-4 konieczne jest zapewnienie stosownej wiedzy wykonawcy, w związku z tym wykonawca proponuje dodanie kolejnego zdania w ust.4 o następującej treści: „Wykonawca będzie zwolniony z obowiązków i odpowiedzialności określonej w ust.2-4 w razie braku niezwłocznego, nie dłużej niż w terminie 14 dni, poinformowania wykonawcy przez zamawiającego o roszczeniach osób trzecich dotyczących wad prawnych oprogramowania dostarczonego w ramach umowy.
Odpowiedź : w ust.4 dodaje się kolejne zdanie w brzmieniu: „Zamawiający zobowiązany jest poinformować Wykonawcę w ciągu 14 dni o roszczeniach osób trzecich dotyczących wad prawnych oprogramowania dostarczonego w ramach umowy.”
Pytanie 5 : § 6 ust.6 umowy: Uprawnienia zamawiającego przewidziane tym zapisem, powinny jednocześnie prowadzić do wyłączenia odpowiedzialności wykonawcy za wszelkie wady lub awarie oprogramowania spowodowane jakimikolwiek działaniami zamawiającego sprzecznymi z dostarczoną dokumentacją
Odpowiedź : W § 6 dodaje się ust.7 w brzmieniu: „Wykonawca zwolniony jest z odpowiedzialności za wszelkie wady lub awarie oprogramowania spowodowane jakimikolwiek działaniami Zamawiającego sprzecznymi z dostarczoną dokumentacją.”
Pytanie 6: § 9 umowy : Zapisy umowy dotyczące kar umownych powinny zapewniać wzajemność, tj. przewidywać taki sam sposób traktowania stron umowy w analogicznych sytuacjach, tym samym kary umowne powinny być naliczane przez zamawiającego również za zwłokę a nie opóźnienie. Ponadto wykonawcy powinno również przysługiwać prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do pełnej wysokości poniesionej szkody.
Odpowiedź : w §9 ust.3 słowo „zwłoka” zastępuje się słowem „opóźnienie”; oraz w § 9 ust.2 sformułowania „Zamawiający zastrzega sobie” zastępuje się sformułowaniem „Zamawiający i Wykonawca zastrzegają sobie..”
Pytanie 7: § 11 umowy: powinien zapewniać wzajemną ochronę informacji ujawnianych przez obie strony umowy a nie jedynie przez zamawiającego. Wykonawca w ramach niniejszej umowy udostępni przede wszystkim swoją wiedzę i doświadczenie oraz know how, które stanowią informacje poufne i nie powinny być ujawniane.
Odpowiedź : w § 11 dodaje się kolejne ustępy w brzmieniu: „
4. Zamawiający zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie realizacji umowy z wyjątkiem informacji, których ujawnienia wymagają przepisy ustaw, ale tylko w niezbędnym do tego obowiązku zakresie.
5. Wszelkie informacje związane z ochroną osób i mienia stanowią tajemnicę Wykonawcy w rozumie¬niu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.).
6. Przekazanie, ujawnienie lub wykorzystanie informacji, o których mowa w ust. 2 w zakresie wykraczają¬cym poza cel umowy, będzie stanowiło czyn nieuczciwej konkurencji i może wiązać się z odpowiedzial¬nością cywilną lub karną określoną w art. 18 lub art. 23 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalcza¬niu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.).”


ZAMAWIAJACY INFORMUJE, ŻE W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYMI ZMIANAMI PRZEDŁUŻYŁ TERMIN NA SKŁADANIA OFERT DO DNIA 21.10.2013R. GODZINY ZŁOŻENIA I OTWARCIA OFERT NEI ZMIENIAJĄ SIĘ.

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 11.10.2013r.
W związku z koniecznością odpowiedzi na kolejne pytania (ukażą się w możliwie najkrótszym czasie) przedłuża się termin na składanie ofert do dnia 25.10.2013r.
Informację o zmianie terminu przekazano do publikacji w DU UE w dniu 11.10.2013r.

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 15.10.2013r.
Poniżej przekazuję treść pytań i odpowiedzi dotyczących ww. postępowania.

Pytania i odpowiedzi :
Pytanie 1:
Czy dopuszczają Państwo rozwiązanie systemu BCW w którym transmisja dokumentu odbywa się protokołem SSL, a składowany dokument zabezpieczony jest na koncie do którego dostęp chroniony jest hasłem?
Odpowiedź : Nie, rozwiązania mają być zgodne z SIWZ
Pytanie 2 : Czy dopuszczają Państwo rozwiązanie gdzie dane dotyczące konta użytkownika przechowywane są nie na karcie, która może ulec zniszczeniu lub kradzieży ale w bardziej bezpiecznym miejscu, jaki m jest serwer?
Odpowiedź : nie, rozwiązanie ma być zgodne z SIWZ
Pytanie 3: Czy dopuszczają Państwo urządzenie wielofunkcyjne w ramach BCW, którego maksymalne zużycie energii wynosi 1,9 kW?
Odpowiedź : Nie.
Pytanie 4 : Czy dopuszczają Państwo urządzenie wielofunkcyjne w ramach BCW, które obsługuje gramaturę papieru 52-216g/m2?
Odpowiedź : tak.

Pytanie 5 : Jakie dane mają być zapisywane w kartach procesorowych w systemie BCW?
Odpowiedź : W strukturze Karty Uczelnianej powinny być zapisane informacje umożliwiające identyfikację, autoryzację i uwierzytelnienie użytkownika w Systemie Elektronicznej Karty Uczelnianej.

Wszelkie oświadczenia, wnioski zamówienia publicznego prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej., zawiadomienia, zapytania oraz informacje– zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego – będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim. Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych dokumentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 82 ust. 2. w języku polskim.
Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony zamawiającego są: Barbara Kotras, tel. 48 41 349 72 77 .