Zakończone przetargi

Dostawa elektronicznych kart procesorowych (DP/2310/175/13).

Dostawa elektronicznych kart procesorowych (DP/2310/175/13).

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.10.21 10:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.10.21 10:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce; ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 SEKRETARIAT KANCLERZA
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 21 dni od podpisania umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania oferty częściowej Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej
  • Warunki udziału w postepowaniu: VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW Wykonawcą zamówienia, może być: osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. 1. Zgodnie z zapisem art.22 ust.1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- minimum dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 10 000 brutto każda. Uwaga: Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej- wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zgodnie z zapisem art.26 ust.2a i 2d ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 oraz w art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VII SIWZ. VII.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY¬KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ. 2)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa-nych, głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i do-świadczenia (co najmniej dwie dostawy o war¬tości nie mniejszej niż: 10 000 zł brutto każda z dostaw) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ oraz załącze¬niem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA: Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane). Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów : a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w niniejszym pkt. ust.2. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a) pkt. 2)- składa dokument lub dokumen¬ty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowied¬nio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Jeżeli w miejscu zamieszczania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. A, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzony wg. załącznika nr 5 do SIWZ 4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie do jej podpisania nie wynika wprost z dokumentów dołączonych do oferty. Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 2) Dowód wpłaty wadium. 3) Specyfikację techniczną/opis oferowanego przedmiotu zamówienia.
  • Wadium: 195 PLN
  • Kryteria wyboru: najniższa cena.
  • Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w DZP w siedzibie Zamawiającego. Koszt SIWZ- 3zł. Do ceny należy dodać koszt przesyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 3 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa hybrydowych elektronicznych kart procesorowych z dwoma interfejsami w ilości 1000 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

KOD CPV: 30237131-6 karty elektroniczne

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
195,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt pięć złotych,00/100).
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę:
przed upływem terminu składania ofert na konto
Zamawiającego:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium– Znak sprawy DP/2310/175/13- „Dostawa elektronicznych kart procesorowych”
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu dokonania przelewu wadium należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Brak którejkolwiek z przesłanek w treści gwarancji spowoduje uznanie wadium za wniesione nieprawidłowo, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy.
Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie Zamawiającego.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
------------------------------------
Ogłoszeniu o zamówieniu zostało:
1. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2013r.,
pod numerem 401752-2013
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.kielce.pl
w dniu 03.10.2013r.
UWAGA!!!!!!! 08.10.2013r.
W dniu 08.10.2013r. w Biuletynie zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia pod nr 408758-2013.
W związku ze zmianą terminu na składanie i otwarcie ofert , skreśla się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia datę składania i otwarcia ofert "11.10.2013r. " a wpisuje "14.10.2013r.", godziny składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
UWAGA!!!!!!! 11.10.2013r.
W dniu 11.10.2013r. w Biuletynie zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia pod nr 414020-2013.
W związku ze zmianą terminu na składanie i otwarcie ofert , skreśla się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia datę składania i otwarcia ofert "14.10.2013r. " a wpisuje "21.10.2013r.", godziny składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
UWAGA!!!! 14.10.2013r.
W ww. postępowaniu wpłynęła od Wykonawcy prośba o wyjaśnienie treści SIWZ- opisu przedmiotu zamówienia-załącznik nr 1.
Poniżej zamieszczam jej treść i udzieloną odpowiedź.
Proszę o podanie rodzaju chipa stykowego.
W odpowiedzi na ww. prośbę Wykonawcy, Zamawiający doprecyzowuje opis przedmiotu zamówienia.
Dotychczasowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) zastępuje się nowym (zmienionym) opisem przedmiotu zamówienia, którego treść Zamawiający zamieszcza w załączniku nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

Anna Kowalczyk, tel. (041) 349 72 75.