Zakończone przetargi

Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych dla studentów DP/2310/36/13

Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych dla studentów DP/2310/36/13

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.02.21 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.02.21 11:15
  • Termin związania ofertą: XI.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić sie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenie dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5 Oferty należy złożyć do dnia 21. 02.2013 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5a. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w otwarciu ofert. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21. 02.2013 godz.: 11:15
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: VI.TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Wyjazdowe warsztaty rozpoczną się rano 08.03.2013 w Kielcach przy ul. Krakowskiej 11, Powrót do Kielc dnia 10.03.2013 wieczorem Termin wymagany (tzn. termin realizacji zamówienia nie może ulec zmianie )
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tzn. 1) dysponują minimum 1 samochodem do przewozu min 46 osób z aktualnymi badaniami technicznymi. 2) Dysponują ośrodkiem położonym nie dalej niż 30 km od Kielc, w którym można zakwaterować, wyżywić (posiłki przygotowane na miejscu zamawiający nie dopuszcza żywienia typu catering) minimum 46 osób- jednocześnie na jednej sali, studenci mają być zakwaterowani w pokojach 2 i 3 osobowych, 2 opiekunów w pokojach 1 osobowych. Wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym. Ośrodek musi zapewnić studentom dostęp do trzech sal warsztatowych mieszczących min. 15 osób (sala warsztatowa musi być wyposażona w ekran, dostęp do Internetu, rzutnik multimedialny) 3) Dysponują (własność, umowa najmu lub inna forma) w terminie 08-10.03.2013 r. placem, na którym wykonawca zorganizuje studentom ognisko (Wykonawca zapewni kiełbaski, bigos, chleb, herbatę dla wszystkich uczestników warsztatów). W przypadku złej pogody ognisko może być zamienione na grilla w pomieszczeniu zadaszonym. 4) Dysponują salą dyskotekową, w której Wykonawca zorganizuje dyskotekę integracyjną dla studentów 5) Dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania pojazdami kategorii A,B,C, i przewozu osób D jeżeli Wykonawca przewiezie grupę autokarem. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. Metodą spełnia/nie spełnia VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 3 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwie usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz osób (kierowca) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; 4) Oświadczenie że wszystkie osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5) Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje minimum 1 samochodem do przewozu minimum 46 osób z aktualnymi badaniami technicznymi 6) Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje ośrodkiem położonym nie dalej niż 30 km od Kielc, w którym można zakwaterować i wyżywić minimum 46 osób (posiłki przygotowane na miejscu; zamawiający nie dopuszcza żywienia typu catering) minimum 46 osób- jednocześnie na jednej sali, studenci maja być zakwaterowani w pokojach 2 i 3 osobowych, 2 opiekunów w pokojach 1 osobowych. Wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym. Ośrodek musi zapewnić studentom dostęp do trzech sal warsztatowych mieszczących min. 15 osób (sala warsztatowa musi być wyposażona w ekran, dostęp do Internetu, rzutnik multimedialny 7) Oświadczenie Wykonawcy że dysponuje ( własność, umowa najmu lub inna forma) w terminie 08-10.03.2013 placem na którym wykonawca zorganizuje studentom ognisko (Wykonawca zapewni kiełbaski, bigos, chleb, herbatę dla wszystkich uczestników warsztatów). I ze w razie złej pogody ognisko może będzie zamienione na grilla w pomieszczeniu zadaszonym. 8) Oświadczenie wykonawcy, że ośrodek w którym zorganizuje warsztaty wyjazdowe dla studentów posiada salę dyskotekową, w której Wykonawca zorganizuje dyskotekę integracyjną dla studentów Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy.(zał.nr 1) 2. Dokument z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. 4. Krótki opis oferowanego ośrodka ( miejsce, opis, zdjęcia, strona www)
  • Wadium: 450 PLN
  • Kryteria wyboru: XV.KRYTERIA WYBORU OFERTY Celem niniejszego postępowania jest wybór ofert najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg, podanego kryterium: Kryterium - cena brutto - stanowiące wagę 100% Kryterium: cena brutto :maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4 ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce Opłata za SIWZ dotyczy jedynie sytuacji w której Wykonawca zwróci się do Zamawiajacego z prośba o udostępnienie SIWZ w wersji drukowanej
  • Cena specyfikacji: 15 PLN

UNIWERSYTET
JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
Ul. ŻEROMSKIEGO 5
25-369 KIELCE




SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych dla studentów
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 ze zm.)

o wartości powyżej 14 000 euro


Znak sprawy: DP/2310/36/13

w trybie: przetargu nieograniczonego


Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1 – usługi hotelarskie
63.51.20.00-1 – usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych,
55.24.00.00-4 usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
65.51.00.00-7 – Usługi biur podróży i podobne












I.NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO

Zamawiającym jest:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,
25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, tel. (0-41) 349 72 75, fax. 041-349-72-75.

II.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zwaną w dalszej części specyfikacji ustawą.

III.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Kod CPV i nazwa:
55.10.00.00-1 – usługi hotelarskie
63.51.20.00-1 – usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych,
55.24.00.00-4 usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych.
65.51.00.00-7 – Usługi biur podróży i podobne
Przedmiotem zamówienia jest :
Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych treningu interpersonalnego dla około 46 osób / studentów Instytutu Pedagogiki i Psychologii (w tym dwóch opiekunów). Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6. Ustawy pzp.
Zakres zamówienia :
Organizacja 3-dniowych warsztatów wyjazdowych dla około 46 osób, uczestników
Projektu Edukacja dla rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia ukazało się w BZP w dniu 13.02.2013 roku pod numerem 60370-2013

UWAGA Pytania/Odpowiedzi z dnia 15.02.2013 r.

wracam się z prośba o wyjaśnienie zapisu zawartego w rozdziale VII SIWZ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU,

" 1.Warunki udziału w postępowaniu: (...)

(...) Dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania pojazdami kategorii A,B,C, i przewozu osób D jeżeli Wykonawca przewiezie grupę autokarem."

Proszę o wyjaśnienie konieczności posiadania przez kierowcę prawa jazdy kategorii A , która obowiązuję na motor oraz kat. C, która obowiązuję na samochody ciężarowe.
Według obowiązującego prawa wystarczy aby kierowca autokaru posiadał prawo jazdy kat. B i D oraz świadectwo kwalifikacyjne na przewóz osób.

Z poważaniem,

ODPOWIEDŹ:

W SIWZ omyłkowo wprowadziliśmy zapisy dotyczace posiadania uprawnień prawa jazzdy kategorii A i C Według obowiązującego prawa wystarczy aby kierowca autokaru posiadał prawo jazdy kat. B i D oraz świadectwo kwalifikacyjne na przewóz osób.
W związku z powyższym zmienia się w SIWZ zapisy dotyczące wymogów posiadania prawa jazdy ABCD, Wymagamy jedynie kierowców posiadających prawo jazdy kategorii B i D oraz świadectwo kwalifikacyjne na przewóz osób. co Wykonawca potwierdzi w Wykazie osób i w oświadczeniu ( dokumenty wymienione w SIWZ)
UWAGA z dnia 14.02.2013 r.

wpłyneło PYTANIE:
1) zwracamy się z prośbą o poprawienie błędnego załącznika - załącznik nr 5 dotyczy wykonanych dostaw, tymczasem ogłoszony przez Państwa przetarg dotyczy wykonania usługi.
Ponadto z treści SIWZ wynika iż Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w postaci 2 usług o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - na załączniku nr 5 w obecnej postaci nie ma możliwości wykazania owego doświadczenia.
Zamawiający zmienia w SIWZ błędny zapis "Wykaz Dostaw" na zapis prawidłowy "WYKAZ USŁUG"
Przedmiotemn zamówienia jest oczywiście USŁUGA więc zapis dostawa był wprowadzony omyłkowo.

ODPOWIEDŹ: Postępowanie dotyczy zrealizowania. Zamawiający zgodnie z SIWZ wymaga realizacji w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) że wykonali minimum dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
ZAMAWIAJĄCY ZAMIEŚCIŁ POPRAWIONY wzów wykazu usług.

LICZBA UCZESTNIKÓW !!!!!

Zamawiający zamieszcza istotne zmiany odnośnie liczby uczestników które równiez znajdują się w projekcie umowy:

"Wynagrodzenie wynikające z umowy będzie stanowić iloczyn faktycznej ilości uczestników warsztatów i ceny brutto za jednego uczestnika, określonej w Ofercie przetargowej . W przypadku mniejszej liczby uczestników obozu niż 46, Zamawiający zapłaci przynajmniej za 41 osób."
UWAGA WADIUM:

X.WADIUM
Warunkiem udziału w postepowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
450zł
(słownie złotych: czterysta pięćdziesiąt złotych)




Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318

Na dowodzie przelewu należy wpisać:

Wadium– Znak sprawy DP/2310/36/13 wpłata wadium za
„zorganizowanie warsztatów wyjazdowych………”
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz z prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 25 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

VI.TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Wyjazdowe warsztaty rozpoczną się rano 08.03.2013 w Kielcach przy ul. Krakowskiej 11, Powrót do Kielc dnia 10.03.2013 wieczorem
Termin wymagany (tzn. termin realizacji zamówienia nie może ulec zmianie )

IX.SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI A
TAKŻE PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE OSOBY
UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje – zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego – będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim.
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania informacji, pytań, zawiadomień za pomocą faksu, maila potwierdzonego przez obie strony fakt jego otrzymania.
Domniemywa się, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu podany przez wykonawcę zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma, chyba że wykonawca oświadczy, iż ww. wiadomości nie otrzymał.

ADRES DO KORESPONDENCJI:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce

Osobą upoważnioną do kontaktowania sie z Wykonawcami jest :
Mgr Marcin Kmieciak, tel./fax (041) 349 -72-75, marcin.kmieciak@ujk.edu.pl

XII.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT

Oferty należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Wszystkie zadrukowane strony oferty zaleca sie kolejno ponumerować. Wymaga sie podpisania oferty na każdej zadrukowanej stronie oferty (pieczątka Firmy oraz imienna pieczątka i podpis osoby lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). Załączniki do oferty stanowią jej integralną część i muszą być również oznaczone.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna, lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości każdy Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Oferta musi być zapakowana w dwie koperty, na:
− zewnętrznej kopercie należy umieścić napis:
„Oferta dot. DP/2310/36/13 Nie otwierać przed 21.02.2013r.
godz. 11.00.”
− wewnętrznej kopercie oprócz napisu jw. musi być zawarta pełna nazwa
Wykonawcy i jego adres.

XIII.MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

UNIWERSYTET
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5





Oferty należy złożyć do dnia 21. 02.2013 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego:
UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5a.
Otwarcie ofert jest jawne.
Wykonawcy mogą uczestniczyć w otwarciu ofert.


Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21. 02.2013 godz.: 11:15


XIV.SPOSÓB OBLICZENIA CENY

Wykonawca winien wskazać na Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) cenę netto , podatek VAT, wartość brutto za 1 uczestnika

Cena powinna uwzględniać wszelkie niezbędne prace związane z realizacją zamówienia łącznie z dostawą.

Uwaga:
Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
Stawka podatku musi być podana zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.

XVI. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ



XVII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE ZOSTANĄ DOPEŁNIONE PO
WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy oraz zamieści informacje, o których mowa w art. 92 ust. 1 pkt. 1, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
W piśmie do Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający wyznaczy termin i miejsce podpisania umowy.
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla sie od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 ustawy.


W przypadku unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 ustawy Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, zgodnie z art. 93 ust. 3.

XVIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XIX. PROJEKT UMOWY W SPRAWIE NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.

XX. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZMIANACH POSTANOWIEŃ
ZAWARTEJ UMOWY
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podstawie pisemnego, uzasadnionego wniosku Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia, zaakceptowanego przez Zamawiającego.
XXI. ZAMAWIAJĄCY NIE ZAMIERZA ZAWRZEĆ UMOWY RAMOWEJ

XXII. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH



Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.7 ustawy Pzp

XXIII. INFORMACJA DOTYCZĄCA WALUT, W JAKICH MAJĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ

Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

XXIV. INFORMACJA O PODWYKONAWCACH

Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.

XXIV.POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH
WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Uczestnikom niniejszego postępowania przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. z Nr 113 poz. 759 ze zm).

Osobą upoważnioną do kontaktowania sie z Wykonawcami jest :
Mgr Marcin Kmieciak, tel./fax (041) 349 -72-75, marcin.kmieciak@ujk.edu.pl