Zakończone przetargi

Dostawa sprzętu laboratoryjnego (DP/2310/113/13).

Dostawa sprzętu laboratoryjnego (DP/2310/113/13).

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.07.29 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.07.29 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (sekretariat Kanclerza).
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Świętokrzyska 15
  • Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje zamówienie tj. dostarczy i uruchomi przedmiot zamówienia w terminie 30 dni, licząc od daty podpisania umowy.
  • Wymagania: 1 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na warunkach określonych w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – karta gwarancyjna.
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum jedną osobą, która ma kwalifikacje do podłączenia, instalacji, konfiguracji, uruchomienia dostarczonego sprzętu oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za podłączenie, instalację, konfigurację, uruchomienie dostarczonego sprzętu oraz świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w pkt. B.I. i B.II., jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. B. I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć opis dostarczonego sprzętu sporządzony według złącznika do formularza ofertowego. 2. Dowód wpłaty wadium.
  • Wadium: 400 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl), jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas do ceny siwa należy doliczyć koszt przesyłki).
  • Cena specyfikacji: 4 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Ochrony i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami).

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Opublikowane w BZP w dniu 19.07.2013r. pod numerem 283854
2. Zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 19.07.2013r.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej).
2. Osób realizujących przedmiot zamówienia.
3. Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
4. Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).

UWAGA!!!!! 23.07.2013r.
Zamawiający przekazuje treść pytań i odpowiedzi do niniejszego postępowania:
1) Pytanie: Proszę o informację czy w zadaniu 3 zamawiający dopustu mieszadło magnetyczne z grzaniem o parametrach:
Specyfikacja techniczna
Waga [kg] 2,9
Moc [W] 630
zasilanie [V, Hz] 230 /50
prędkość mieszania [rpm] 0-1200
Kontrola prędkości elektroniczna
max objętość mieszania [l] 15
wymiary zewn. (szer. x głęb. x wys.) [mm] 165 x 280 x 115
Średnica płyty grzewczej [mm] 155
Regulacja temperatury grzania [st.C] Od temp. pokojowej do 370
Wykonanie platformy grzejnej Aluminiowa platforma pokryta żywicą epoksydową
System mieszania Wysokowydajny magnes typu PCM sterowany przez jednofazowy silnik do pracy ciągłej
Odpowiedź: Tak.

2) Czy zamawiający w zadaniu 6 dopuści mini wirówkę przeznaczoną do wirowania sześciu probówek o pojemnościach: 0.4/0.5/1.5/2 ml oraz dwóch 8-probówkowych pasków probówek 0.2 ml lub 16 pojedynczych probówek 0,2ml oraz o parametrach jak poniżej:
Specyfikacja techniczna
Obroty maksymalne [obr/min] 6000
Przyspieszenie [g] (dla 6x1.5/2 ml probówek) 20.000 x G (rotor standardowy), 17.000 x G (rotor do pasków probówek, małe probówki)
Pojemność 6x0.5/1.5/.2 ml
6x04/05 mi
2x0.2 ml 8-strip
Wymiary zewn. (szer. x głęb. x wys.) [mm] 150x150x117
Waga [kg]} 0,45
Zasilanie [V, Hz] 240V, 50/60Hz, 65 mA
Odpowiedź: Tak.

UWAGA!!!!! 24.07.2013r.
Zamawiający przekazuje treść pytania i odpowiedź do niniejszego postępowania:
Pytanie: czy w zadaniu nr 2 Zamawiający dopuści mieszadło magnetyczne z grzaniem wraz z elektronicznym termometrem kontaktowym o wymiarach SxWxG 160x97x280 mm; ze zmienną prędkością regulowaną od 0 do 1200 obr/min; moc grzewcza 600 W; moc silnika wejściowa/wyjściowa 12/5 W.
Odpowiedź: Tak.

UWAGA!!!!! 25.07.2013r.
Zamawiający przekazuje treść pytań i odpowiedzi do niniejszego postępowania:
Pytanie: Kuchenka mikrofalowa laboratoryjna:
Czy zamawiający zgodzi się na zaoferowanie kuchenki mikrofalowej bez automatycznego doboru czasu gotowania, podgrzewania, rozmnażania? Pozostałe parametry oraz funkcje zgodne z oczekiwaniami. Jeżeli Zamawiający nie dopuszcza to proszę wskazać przykładowego producenta oraz model w celu zidentyfikowania produktu.
Odpowiedź: Tak. Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie kuchenki mikrofalowej bez automatycznego doboru czasu gotowania, podgrzewania, rozmnażania.

Pytanie: Mieszadło magnetyczne z grzaniem wraz elektronicznym termometrem kontaktowym, prętem, pręt podtrzymujący i łącznikiem krzyżowym.
Według wiedzy oferenta mieszadła magnetyczne z grzaniem z elektronicznym termometrem kontaktowym produkują firmy IKA Werke GmbH & Co KG oraz Heidolph. Mieszadło o podanych przez Państwa parametrach pasuje do opisu mieszadła produkowanego przez firmę Neolab z tym że nie ma możliwości podłączenia do niego termometru kontaktowego. Mieszdało o podanych przez Państwa parametrach ma możliwość podłączenia jedynie czujnika temperatury PT-1000. W związku z powyższym proszę o: wskazanie przykładowego producenta oraz model w celu zidentyfikowania produktu lub zmianę specyfikacji technicznej lub możliwość zaoferowania mieszadła o podanych przez Państwa parametrach bez termometru kontaktowego ale z czujnikiem temperatury PT-1000.
Odpowiedź: Zamawiający nie może wskazać przykładowego producenta oraz modelu. Według wiedzy Zamawiającego istnieje mieszadło o parametrach wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tzn. z termometrem kontaktowym.

Pytanie: Szkło laboratoryjne. Produkt z pozycji 30. Łyżeczka dwustronna 160 mm – łyżeczka posiada z jednej strony łyżeczkę o wymiarach 20/15mm z drugiej zaś łyżeczkę o wymiarach 30/20mm. Zamawiający oczekuje łyżeczki dwustronnej 20/15 3 szt. oraz łyżeczki dwustronnej 30/20 3 szt. – wg oferenta jest to błąd i powinno być napisane łyżeczka dwustronna o wymiarach łyżeczek 20/15 oraz 30/20 w sumie 6 szt. Proszę o poprawienie zapisu lub wskazanie przykładowego numeru katalogowego w celu zidentyfikowania produktu.
Odpowiedź: Zamawiający informuje, że poprawny opis łyżeczki brzmi: łyżeczka dwustronna długości 160 mm o wymiarach łyżeczek 20/15 mm – z jednej strony oraz 30/20 mm – z drugiej strony w sumie 6 szt.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 349 72 76/faks 41 349 72 75.