Zakończone przetargi

Dostawa ksiażek, nr sprawy DP/2310/64/13

Dostawa ksiażek, nr sprawy DP/2310/64/13

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.04.24 10:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.04.24 10:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować wszystkie czynności objęte SIWZ oraz umową, w terminie: dla części: 1,2,3 - 30 dni (termin pożądany), licząc od daty zawarcia umowy. Zmiana ww. terminu może ulec zmianie wyłącznie na uzasadniony/ zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany terminu, w trakcie realizacji umowy. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było przewidzieć w szczególności będących następstwem działania siły wyższej.
  • Wymagania: 1.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 2.Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia oznaczone cyfrą arabską. 3.Zamawiający przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 4.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 5.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tzn. w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: terminu realizacji umowy wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było przewidzieć, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizacje przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizacją zamówienia. W takim przypadku Wykonawca winien złożyć pisemny wniosek uzasadniający zmianę i uzyskać akceptację Zamawiającego. 6.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1)Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a i 2d ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust.2 pkt.5 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: w celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1)Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., (formularz - załącznik Nr 4 do SIWZ). 2)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzonego według załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej jednej dostawy. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w pkt. B.I ust. 1 i 2, jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. B.I W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (formularz -załącznik Nr 3 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej ( formularz- załącznik nr 8 do SIWZ ) C. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg. podanego kryterium: Jedynym kryterium wyboru oferty będzie: cena brutto - stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena brutto, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto :maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Najkorzystniejsza oferta to oferta o największej ilości punktów otrzymanych w kryterium cena.
  • Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej jest odpłatna. Cena specyfikacji: 4 PLN Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska).Płatne przelewem na konto Zamawiającego. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: https://www.ujk.edu.pl, jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 4 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek z podziałem na części dla potrzeb realizacji projektu Kompetentny nauczyciel wczesnej edukacji inwestycją w lepszą przyszłość w ilości : Część 1 - 5 sztuk Część 2 - 70 sztuk Część 3 - 92 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ..

Projekt pn. Kompetentny nauczyciel wczesnej edukacji inwestycją w lepszą przyszłość współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Uwagi:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
a) zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.04.2013r. pod numerem 149796-2013.,
b) zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego w dniu 16.04.2013r.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje (zarówno Wykonawcy jak i Zamawiającego) przekazywane będą pisemnie, zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
ADRES DO KORESPONDENCJI:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce

Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania pytań, informacji za pomocą faksu lub maila, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia przez obie strony faktu jego otrzymania.
Domniemywa sie, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę w ofercie zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie sie Wykonawcy z treścią pisma. Brak potwierdzenia zez strony Wykonawcy otrzymania czytelnej korespondencji faksem będzie uznane za otrzymane w sposób umożliwiający zapoznanie sie z jego treścią.

Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych dokumentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Osobą uprawnioną do kontaktowania sie z wykonawcami jest Anna Kowalczyk ,
tel./fax 41 349 72 75, kowalczyk.anna@ujk.edu.pl.