Utrzymanie terenów przyległych do budynków CJO, BU, CPiB i zieleni na tych terenach (DP/2310/140/13).
Utrzymanie terenów przyległych do budynków CJO, BU, CPiB i zieleni na tych terenach (DP/2310/140/13).
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2013.10.31 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2013.10.31 11:15
- Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (sekretariat Kanclerza).
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce, ul. Świętokrzyska 21
- Termin realizacji: Wykonawca będzie realizował zamówienie: 1) od dnia zawarcia umowy do 31.12.2015r. – dotyczy terenów wokół budynków CJO, BU, CPiB oraz zieleni wokół budynków CJO, BU, 2) od 01.06.2014r. do 31.12.2015r. – dotyczy zieleni wokół budynków CPiB
- Wymagania: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) każda (jedna usługa oznacza usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy). 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum dwiema osobami do utrzymania terenów przyległych do budynków i zieleni na tych terenach oraz minimum dwiema osobami z badaniami uprawniającymi do pracy na wysokości powyżej 1 metra oraz szkoleniem BHP dla pracowników zatrudnionych przy odśnieżaniu dachów. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch usług o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) każda. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Oświadczenie, że dysponuje minimum dwiema osobami posiadającymi badania uprawniające do pracy na wysokości powyżej 1 metra oraz szkolenie BHP dla pracowników zatrudnionych przy odśnieżaniu dachów. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w pkt. B.I. i B.II., jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. B. I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej sporządzone według załącznika nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. C. Ponad to do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium.
- Wadium: 2000 PLN
- Kryteria wyboru: cena: 100%
- Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl) jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas do ceny siwz należy doliczyć koszt przesyłki).
- Cena specyfikacji: 4 PLN
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu terenów przyległych do budynków Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach: Centrum Języków Obcych, Biblioteki Uniwersyteckiej oraz Centrum Przedsiębiorczości i Biznesu przy ul. Świętokrzyskiej 21 w Kielcach i zieleni na tych terenach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań zamawiającego zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – przedmiot zamówienia.
3. Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
(tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907)
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. opublikowane w BZP w dniu 23.10.2013r. pod numerem 432678 - 2013.
2. zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 23.10.2013r.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej).
2. Osób realizujących przedmiot zamówienia.
3. Sposobu spełnienia świadczenia np. zastosowanie rozwiązań zamiennych, takich które nie spowodują rozszerzenia przedmiotu zamówienia, ale prowadzić będą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji poprzez zastosowanie materiałów równoważnych.
4. Zmiana harmonogramu – jeżeli zaistnieją okoliczności na które strony umowy nie miały wpływu przy dołożeniu należytej staranności, powodujące konieczność takiej zmiany.
5. Zmiana środków używanych do wykonania usługi.
UWAGA!!!!! 25.10.213r.
Zamawiający informuje, że zmienia zapis par. 4 wzoru umowy z dotychczasowej treści na treść o brzmieniu:
"Wykonawca będzie realizował zamówienie:
1) od dnia zawarcia umowy do 31.12.2015r. – dotyczy terenów wokół budynków CJO, BU, CPiB oraz zieleni wokół budynków CJO, BU,
2) od 01.06.2014r. do 31.12.2015r. – dotyczy zieleni wokół budynków CPiB."
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 349 72 76/faks 41 349 72 75.
- siwz-utrzymanie terenów przyległych do budynków CJO, BU, CPiB i zieleni na tych terenach
- Załącznik nr 1 oferta
- Załącznik nr 2 opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 3 umowa
- Załącznik nr 4 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, art. 24
- Załącznik nr 5 oświadczenie o spełnianiu warunków, art. 22
- Załącznik nr 6 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
- Załącznik nr 7 wykaz usług wykonanych-wykonywanych w okresie trzech ostatnich lat
- Załącznik nr 8 oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej